Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کل جنبش ناصری لبنان با اشاره به آمار عجیبی که رئیس جمهور ترکیه درباره تلفات و خسارات ارتش سوریه به دست ارتش ترکیه با وجود برقراری آتش بس می دهد، آنرا به باد تمسخر گرفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از النشره، مصطفی حمدان دبیر کل جنبش ناصریین مستقل لبنان با اشاره به آمار عجیبی که رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه درباره تلفات و خسارات ارتش سوریه به دست ارتش ترکیه می‌دهد، آنرا به تمسخر گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در شبکه‌های اجتماعی نوشت: آمار تلفات ارتش سوریه که رجب طیب اردوغان به شکل جعلی ارائه می‌کند و اینکه این تعداد نظامی سوریه را کشته و تجهیزات و ادوات آنرا منهدم کرده است، تخیلی و هالیوودی است به ویژه که با وجود برقراری آتش بس هم این آمار ادامه دارد.

حمدان افزود: این بیشتر شبیه بیانیه‌های وزارت بهداشت ترکیه درباره افزایش مبتلایان به کرونا به هزار نفر در روز است.

گفتنی است که اردوغان رئیس جمهور ترکیه و رئیس حزب عدالت و توسعه ترکیه این روزها از جانب بسیاری از منتقدان و مخالفان خود مورد پرسش‌های چالش برانگیز قرار گرفته است زیرا وی هر روز در نشست خبری آماری ارائه می‌دهد که ناشی از اوهام وی است و با عقل جور در نمی‌آید. زیرا اگر آمار هزاران کشته ارتش سوریه و دهها تانک و ادوات و خودروهای نظامی که از سوی اردوغان ارائه می‌شود، درست باشد که باید ارتش سوریه زمین گیر شده بود و نه تنها در ادلب که در دیگر مناطق هم حرفی برای گفتن نداشته باشد اما تحولات میدانی گویای واقعیت دیگری است. به طور مثال وی روز گذشته ادعا کرد: «۳۴۰۰ نفر از نظامیان سوریه را کشتیم!».

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اردوغان سیاسی رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه ارتش سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۹۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی مجددا گذرگاه کرم ابوسالم در غزه را بست

به گزارش بامداد دوشنبه الجزیره، در پی حمله موشکی مقاومت فلسطین به پایگاه نظامیان صهیونیست در منطقه کرم ابوسالم که با گذرگاه این منطقه که به همین نام است حدود ۲ کیلومتر فاصله دارد، ارتش رژیم صهیونیستی این گذرگاه را به روی کمک‌های بشردوستانه به غزه بست.

پیش‌تر دانیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در حمله موشکی به پایگاه نظامیان این رژیم در کرم ابوسالم سه نظامی این رژیم کشته و ۹ نفر دیگر زخمی شدند.

گردان‌های شهید عزالدین القسام عصر یکشنبه اعلام کرد که تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در پایگاه کرم ابوسالم و محوطه آن در نوار غزه را با راکت‌های «رجوم» هدف قرار داده است.

برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی به زخمی شدن دست کم ۱۱ نظامی صهیونیست در جریان این حمله گردان‌های القسام اذعان کردند. برخی از این رسانه‌ها نیز به کشته شدن چهار نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در این حمله اعتراف کردند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • اردوغان: کارهای ناتمام‌ خود را در سوریه به پایان خواهیم رساند
  • استقبال «اردوغان» از امیر کویت در آنکارا
  • اردوغان: اسرائیل توافق آتش‌بس در غزه را بپذیرد
  • چرا ترکیه روابط تجاری با اسرائیل را تعلیق کرد؟ | هدف اردوغان از اقدام دیرهنگام
  • چرا ترکیه روابط تجاری با رژیم صهیونیستی را تعلیق کرد؟
  • رژیم صهیونیستی مجددا گذرگاه کرم ابوسالم در غزه را بست
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در مسئله فلسطین و مقاومت