Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@23:27:58 GMT

ورود از بندرعباس به قشم محدود به ساکنان جزیره شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۹۰۳۸

ورود از بندرعباس به قشم محدود به ساکنان جزیره شد

یک فرد آگاه که نخواست نامش فاش شود روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: روز گذشته فقط ۵۷۵ نفر از مسیر مذکور وارد جزیره شده اند که تمام آنان یا بومی هستند و یا در قشم زندگی می‌کنند.

وی افزود: به نظر می‌رسد برای کنترل و ریشه کردن کویید ۱۹ در جزیره قشم از ورود مسافر و گردشگر از این مسیر به جزیره قشم جلوگیری‎ می‌شود، هر چند این تصمیم رسانه‌ای نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا، در مسیر پهل-لافت نیز از ورود گردشگر به جزیره قشم جلوگیری می شود.

تاکنون ۲۶۲ مورد مشکوک کرونا در بیمارستان های استان هرمزگان پذیرش و بستری شدند که تست کرونای ۳۵ نفر از آنها مثبت بوده است.

از این شمار پنج نفر فوت شده ، ۲۱ نفر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده، ۹ نفر بستری هستند که حال سه نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

شمار مبتلایان به کرونا در بندرعباس ۱۵ نفر، قشم هشت، کیش سه، پارسیان دو، بندرلنگه، بستک، حاجی آباد، میناب، رودان و جاسک هر کدام یک نفر است.

برچسب‌ها ویروس کرونا ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری سازمان بنادر و دریانوردی قشم بندرعباس پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری سازمان بنادر و دریانوردی قشم بندرعباس ویروس کرونا ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری سازمان بنادر و دریانوردی قشم بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۹۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!

دریافت 4 MB کد خبر 6097315

دیگر خبرها

  • چرا ساترا به حذف «حشاشین» ورود کرد؟/ ترور را به ایران نسبت دادند!
  • ارتش اسرائیل تخلیه ساکنان شرق رفح را آغاز کرد
  • توجیه وزیرجنگ اسرائیل برای حمله به رفح در گفتگو با همتای آمریکایی
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همتای آمریکایی را در مورد حمله به رفح توجیه کرد
  • عبور از رودخانه با طناب
  • تداوم ورود موتورسیکلت‌‌ به داخل پیاده‌راه فردوسی سنندج ‌
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • کوهنوردان گمشده در ارتفاعات شهرستان داورزن نجات یافتند
  • برگزاری جشنواره سیلینگ در ساحل جزیره هرمز
  • ادعای بلینکن: تنها مانع بین ساکنان غزه و آتش‌بس، حماس است