Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@18:09:38 GMT

جنجال عجیبی که مسعود شجاعی ایجاد کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۹۳۱۲

جنجال عجیبی که مسعود شجاعی ایجاد کرد

عضو کمیته استیناف دلیل محرومیت ۳ جلسه ای مسعود شجاعی را اعلام کرد؛ او می گوید به دلیل کرونا بررسی این پرونده به تعویق افتاده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرونده محرومیت سنگین مسعود شجاعی از سوی کمیته انضباطی سر و صداهای زیادی به راه انداخته است. این بازیکن که در جریان بازی تراکتور با گل گهر سیرجان از زمین اخراج شد، درگیری لفظی با مهدی سیدعلی داور مسابقه داشت و سپس از سوی کمیته انضباطی ۳ جلسه محروم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عبارت بهتر او ۴ جلسه غایب خواهد بود. از این رو مسئولان تراکتور بشدت نسبت به عملکرد کمیته انضباطی اعتراض دارند و معتقدند که این حکم باید تعلیق شود. حتی این مساله نیز به شائبه مهندسی در فوتبال هم دامن زده و در صفحات هواداری درگیری های شدیدی میان طرفداران تیم های مختلف مطرح است. از طرف دیگر با وجود اینکه تراکتور به کمیته استیناف اعتراض کرده اما این کمیته هنوز جلسه ای در خصوص محرومیت شجاعی نداشته است. مهدی دادرس عضو باتجربه کمیته استیناف در این خصوص گفت:

واقعیت این است که با توجه به شیوع کرونا و خطرهای ناشی از بیماری ما فعلا هیچ جلسه ای را تشکیل نمی دهیم. فعلا کمیته استیناف تعطیل است و البته مشکلی هم پیش نمی آید. چون بازی ها تعطیل است و قرار نیست دیرصادر شدن احکام توسط کمیته استیناف اتفاق خاصی را رقم بزند.

مهدی دادرس درباره اینکه برای بسیاری از هواداران فوتبال این پرسش پیش آمده که چرا حکم بازیکنانی مثل شجاع خلیل زاده و علیرضا بیرانوند سریعا تعلیق شد اما درباره مسعود شجاعی چنین اتفاقی رخ نداد، تاکید کرد:

همانطور که گفتم ماجرای کرونا پیش آمد. ما حتی اگر الان حکم خود درباره شجاعی را اعلام کنیم، آیا فرقی می کند؟ مگر تراکتور الان یا هفته بعد بازی دارد؟

مهدی دادرس عضو کمیته استیناف درباره شائبه مهندسی در فوتبال و دامن زدن محرومیت شجاعی به این مساله تاکید کرد:

این حرف ها را نباید بزنیم. مسعود شجاعی را من خیلی دوست دارم. او خارج از فوتبال کارهایی می کند و دست به اقداماتی می زند که برایم بسیار قابل احترام است اما در جریان آن مسابقه متاسفانه کار اشتباهی کرده است. شجاعی به داور گفته چقدر پول گرفته تا او بیشتری را بدهد. آیا این رفتار درست است؟ مسعود به عنوان کسی که الگوی مردم است و همه دوستش دارند نباید این حرف را به داور بزند.

دادرس همچنین گفت:

فوتبال قانون خود را دارد. ما هم گوشمان از این حرفها که می گویند مهندسی شده پر است. حیف از مسعود شجاعی که این کار را انجام داد و حالا به خاطر اشتباهش باید محکوم شود.

وی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی حکم پرونده شجاعی صادر می شود، افزود:

در اولین جلسه ای که داشته باشیم در این باره بحث می کنیم و پرونده را بررسی خواهیم کرد. منتهی به خاطر کرونا مشخص نیست چه زمانی این جلسه تشکیل شود و همانطور که گفتم مشکلی هم برایش پیش نمی آید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مسعود شجاعی تراکتور عضو کمیته استیناف تراکتور عضو کمیته استیناف مسعود شجاعی کمیته استیناف مسعود شجاعی جلسه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۹۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع بالوتلی از جنجال ستاره اینتر علیه تئو هرناندز

به گزارش "ورزش سه"، ماریو بالوتلی به نمایش بنر زشت دنزل دامفریس علیه تئو هرناندز خندیده و از هاکان چالهان اوغلو به‌خاطر رفتارش تمجید کرد.

دامفریس این هفته به تیتر یک اخبار فوتبال ایتالیا تبدیل شد. او بنری توهین‌آمیز نسبت به تئو هرناندز، مدافع میلان، را در دست داشت و در جشن قهرمانی خیابانی اینتر آن را به نمایش گذاشت.

دامفریس بعداً بابت این اشتباهش عذرخواهی کرد اما فدراسیون فوتبال ایتالیا تحقیقات برای محرومیت او را آغاز کرده و انتظار می‌رود که او حدود 4 هزار یورو جریمه شود. این اتفاق برای هواداران اینتر بسیار سرگرم کننده بود اما برای هواداران میلان ناامید کننده بود.

در گفت‌وگو با کنتروکالچو ابتدا از بالوتلی سوال شد که بین فدریکو دیمارکو و تئو هرناندز چه کسی بازیکن بهتری است؟ او پاسخ داد: "بیخیال. ما تازه شروع کرده‌ایم، و من باید از قبل بگویم؟ اینتر از میلان قوی‌تر است. آن‌ها با کسی که به تنهایی 50 گل زده بود، قهرمان نشدند. ما همه چیز را مدیون بازی تیم و بازیکنان هستیم. سیمونه اینزاگی مربی بزرگی است، بازیکنان اینتر نسبت به میلان خیلی برتر هستند. اگر بخواهیم از دو تیم یک تیم ایده‌آل انتخاب کنیم، من هیچ بازیکنی از اینتر را کنار نمی‌گذارم."

جنجال بین داوفریس و هرناندز؟

زیبا بود. بچه‌ها زیبا بود! این فقط یک تمسخر در دنیای فوتبال بود. بله، یک بحث در مورد نژادپرستی وجود دارد چون ایتالیا کشوری است که مردم نادان زیادی دارد، اما منظورم از این شوخی به دلیل نژادپرستی نبود.

رفتار چالهان اوغلو نسبت به هواداران میلان؟

باید صادق باشم، او یک جنتلمن بود. اگر من جای چالهان اوغلو بودم، نمی‌دانی چه می‌کردم، فراموشش کنید! من هزار بار بدتر می‌کردم، او واقعا یک جنتلمن بود."

واکنش احتمالی تئو هرناندز؟

اگر من به جای تئو هرناندز بودم، اذیت می‌شدم، اما این بخشی از فوتبال است. اگر او قهرمان می‌شد، احتمالاً این کار را می‌کرد.

دیگر خبرها

  • هوادار 2-1 نفت آبادان؛ لیگ برتر با مسعود شجاعی زیبا است!
  • تساوی تراکتور و استقلال درنیمه اول/نمایشی که اثری از فوتبال نداشت
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • دفاع بالوتلی از جنجال ستاره اینتر علیه تئو هرناندز
  • شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!
  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • با انگیزه‌ترین هوادار فصل زیر نظر مسعود شجاعی
  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی