Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه «کلمبیا» و «هوفسترا» به دلیل مشکوک بودن علائم دو نفر به «کرونا ویروس» کلاس‌های درس خود را لغو کردند. ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، در پی شیوع بیشتر کرونا ویروس در آمریکا، هشدار‌ها در این کشور شدیدتر شده و دانشگاه‌ها هم اقدامات جدی‌تری را پیش گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشگاه «کلمبیا» کلاس‌های درس خود را امروز دوشنبه و فردا لغو کرده است، زیرا یکی از افراد این دانشگاه در قرنطینه قرار گرفته است.

رئیس این دانشگاه در نامه‌ای نوشت: من این نامه را می‌نویسم که به همه اطلاع‌رسانی کنم. زیرا یکی از افراد جامعه دانشگاهی ما به دلیل قرار گرفتن در معرض "کرونا ویروس" قرنطینه شده است. به همین دلیل کلاس‌های درس امروز و فردا لغو شده است.

وی ادامه داد: هنوز فرد قرنطینه شده به ویروس مبتلا نشده است. مقامات این دانشگاه هویت این فرد را فاش نکردند و حتی اعلام نکردند که این فرد دانشجو است یا پرسنل دانشگاه.

رئیس دانشگاه کلمبیا در نامه خود تصریح کرد: این تصمیم در راستای مقابله با گسترش کرونا ویروس اتخاذ شده است. همچنین قرار است از چهارشنبه تا آغاز تعطیلات بهاری که روز جمعه است، کلاس‌های دانشگاه کلمبیا به صورت آنلاین برگزار شود.

در این میان، دانشگاه «هوفسترا» (Hofstra) که در لانگ آیلند نیویورک واقع است هم کلاس‌های این هفته خود را لغو کرد، زیرا یکی از دانشجویان این دانشگاه علائمی شبیه به تب داشت.

این دانشجوی مشکوک به مبتلا به کووید-19 چندی پیش به همراه فردی دیگر در کنفرانسی شرکت کرد که بعدا مشخص شد فرد همراه وی مبتلا به کرونا ویروس بوده است. در حال حاضر این دانشجو در قرنطینه قرار گرفته و به افراد نزدیک به او هم گفته شده که در قرنطینه خانگی قرار گیرند.

برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا؛ دانشگاه استنفورد آنلاین به دانشجویان آموزش می‌دهد

دانشگاه «هوفسترا» اعلام کرد که این اقدام تنها برای محافظت از جان دانشجویان، پرسنل و خانواده‌های آن‌هاست و تاکنون هیچ مورد مثبتی در این دانشگاه گزارش نشده است.

انتهای پیام/

R1541/P/S1,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا اخبار "آمریکا"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا اخبار آمریکا ویروس کرونا اخبار آمریکا کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۹۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| دانشجویان دانشگاه آمریکایی بیروت: هیهات منا الذله

فیلم| دانشجویان دانشگاه آمریکایی بیروت: هیهات منا الذله

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ به افغانستان صادر شد
  • تجربه آموزش‌های ترکیبی در مسیر پیشرفت و هوشمندسازی را ادامه می‌دهیم
  • آموزش علوم پزشکی از کلاس درس تا عرصه
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • فیلم/ چفیه بر دوش مجسمه جرج واشنگتن در دانشگاه آمریکایی بیروت
  • فیلم| دانشجویان دانشگاه آمریکایی بیروت: هیهات منا الذله
  • تصمیمی برای تفکیک جنسیتی در دانشگاه آزاد اتخاذ نشده است
  • فرافکنی دانشگاه‌ها درباره نقش خود در تعلیم و تربیت اجتماعی/ اثرگذاری اساتید و تشکل‌ها محدود است
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس