Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مازیار ناظمی که چند سال است مسئولیت اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان را برعهده دارد، چندی پیش از سوی وزیر ورزش به عنوان سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی و موتوسواری انتخاب شد. 

از آنجایی که ناظمی به عنوان سرپرست باید زمینه برگزاری انتخاب رئیس آینده این فدراسیون را فراهم کند و به احتمال فراوان خودش نیز برای ریاست کاندیدا خواهد شد، مسعود سلطانی فر اقدام به انتخاب جانشین وی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس قرار است کاوه احمدی که عضو هیات رئیسه فدراسیون شنا بوده و در اداره کل اخبار مجلس نیز فعالیت کرده است، به عنوان جانشین مازیار ناظمی کارش را در وزارت ورزش آغاز کند. ناظمی هم به عنوان مشاور وزیر ورزش همچنان در وزارت ورزش حضور خواهد داشت.

کد خبر 4874001

منبع: مهر

کلیدواژه: مازیار ناظمی کاوه احمدی وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران فدراسیون فوتبال کسب سهمیه المپیک فدراسیون کشتی علی فتح الله زاده وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر فوتسال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کاراته لیگ جهانی کاراته وان سیامند رحمان فیفا تیم فوتبال سپاهان اصفهان وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۹۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به شهدای گمنام ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز پنجشنبه حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام و سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با حضور بر مزار شهید گمنام استانداری، ضمن قرائت فاتحه به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در این برنامه همچنین با اهدای گل به خانواده شهید محمدشفیع فیضی‌زاده، به این شهید والامقام تازه تفحص‌شده جنگ تحمیلی ادای احترام کرد.

کد خبر 6094802

دیگر خبرها

  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • خلجی: مدیران اهمیت کار اطلاع‌رسانی را درک کنند
  • هشدار نارنجی هواشناسی در استان زنجان صادر شد
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد
  • ادای احترام رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به شهدای گمنام ایلام
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است