Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@09:14:54 GMT

جشن قهرمانی لیورپول در خانه رقیب دیرینه ؟

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۰۰۵۳۸

جشن قهرمانی لیورپول در خانه رقیب دیرینه ؟

لیورپول تنها به دو پیروزی دیگر برای کسب عنوان قهرمانی رقابت های لیگ جزیره نیاز دارد.

به گزارش "ورزش سه"، با شکست دو بر صفر سیتی در دربی منچستر مقابل شاگردان سولسشر، حالا لیورپولی ها با کسب 82 امتیاز از 29 بازی در رتبه اول جدول رده بندی و فاصله ای 25 امتیازی با تیم دوم جدول قرار دارند که منچسرسیتی با 57 امتیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه آبی‌پوشان منچستری باید روز چهارشنبه دیداری سخت برابر آرسنال که این روزها عملکرد خوبی دارد، برگزار کنند.


اگر منچسترسیتی در یکی از دیدارهای پیش رویش برابر آرسنال یا دیدار بعدی برابر برنلی بازنده از زمین مسابقه بیرون بیاید، شاگردان کلوپ می توانند با پیروزی در هفته سی ام رقابت ها مقابل اورتون در دربی بندر لیورپول و در گودیسون پارک، جام قهرمانی را بالای سر ببرند و اگر منچسترسیتی در این دو بازی برنده نشود، قرمزهای آنفیلد می توانند با پیروزی مقابل کریستال پالاس جشن قهرمانی بگیرند.


اگر شاگردان گوآردیولا هر دو بازی خود را با شکست پشت سر بگذارند، لیورپول به عنوان قهرمان لیگ جزیره در فصل جاری مقابل اورتون پا به میدان خواهد گذاشت و در غیر این صورت لیورپول همچنان باید صبر کند؛ بنابراین جشن قهرمانی آنها به دیدار برابر پالاس خواهد رسید که روز  21 مارچ( 2 فروردین ) برگزار خواهد شد.


احتمالات دیگری هم وجود دارند؛ اگر منچسترسیتی هر دو دیدار خود را با پیروزی پشت سر بگذارد و لیورپول هم نتواند دیدار خود با پالاس را در روز دوم فرودین ماه 1399 با پیروزی خاتمه دهد، شاگردان گوآردیولا یک هفته در لیگ بازی نخواهند کرد تا در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برابر نیوکاسل بازی کنند و دیدار این تیم برابر چلسی هنوز برنامه ریزی نشده است.


در پایان باید گفت، هیچ تیمی نمی تواند قهرمانی این فصل لیورپول را زیر سوال ببرد و تنها سوالی که برای هواداران این تیم باقی مانده این است که در نهایت چه زمانی تیمشان پس از 30 سال از کسب آخرین قهرمانی در لیگ جزیره، بار دیگر به این عنوان پراهمیت دست خواهد یافت.

 

لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۰۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یونایتد در اولدترافورد از پس برنلی برنیامد

یونایتد در خانه برابر برنلی نتوانست به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک برسد.

به گزارش ایسنا، در ادامه دیدارهای هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس چند دیدار برگزار شد که در یکی از منچستریونایتد در خانه برابر برنلی به تساوی یک بر یک رسید.

آنتونی تنها گل یونایتد را در این دیدار وارد دروازه برنلی کرد.

تابلو نتایج

فولام یک - کریستال پالاس یک

نیوکاسل ۵- شفیلدیونایتد یک

ولورهمپتون ۲- لوتون یک

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • تیم هندبال مس کرمان جشن قهرمانی را در خانه گرفت
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • یونایتد در اولدترافورد از پس برنلی برنیامد
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ