Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@23:31:43 GMT

کشف بالغ بر 11 میلیارد اقلام بهداشتی در فارس .

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۰۰۵۵۵

کشف بالغ بر 11 میلیارد اقلام بهداشتی در فارس .

فرمانده انتظامی فارس گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، طرح تشدید مبارزه با احتکار کالاهای بهداشتی به صورت ویژه در سطح استان از 15 روز گذشته به مرحله اجرا گذاشته شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،سردار "رهام بخش حبیبی"اظهار داشت: در این مدت، مأموران پلیس امنیت اقتصادی با همکاری سایر مأموران انتظامی، 22 فقره احتکار و توزیع خارج از شبکه اقلام و کالاهای بهداشتی را کشف و در این راستا 24 متهم را دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در بازرسی های انجام گرفته توسط مأموران انتظامی، 20 هزار و 778 عدد ماسک، 54 هزار و 980 عدد دستکش بهداشتی، 19 هزار و 154 لیتر ماده ضد عفونی کننده و مقادیری مواد شوینده کشف و تحویل مراجع مربوطه شدند. سردار حبیبی با بیان اینکه ارزش این اقلام بهداشتی کشف شده بنا به اظهار نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر 11 میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: فرماندهی انتظامی استان فارس با محتکران و سودجویان برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت.  وی در پایان با بیان اینکه طرح تشدید مقابله با احتکار کالاهای بهداشتی و پزشکی مرتبط با پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان در حال اجرا بوده و تا عادی شدن وضعیت ادامه خواهد داشت، از شهروندان در خواست کرد در صورت اطلاع از فعالیت افراد در زمینه احتکار، موضوع را از طریق فوریت های پلیسی 110 گزارش دهند.  

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشف بهداشتی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۰۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان  گفت: در راستای مبارزه و مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی و به منظور مقابله و برخورد جدی با قاچاقچیان و همچنین با هدف جلوگیری از خروج و قاچاق سرمایه ملی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان میناب با همکاری مأموران انتظامی پاسگاه حسنلنگی شهرستان بندرعباس در ۲۴ ساعت گذشته حین کنترل خودرو‌های عبوری و اجرای ایست و بازرسی درسطح حوزه استحفاظی تعداد سه دستگاه کامیون نفتکش حامل سوخت قاچاق را شناسایی و توقیف نمودند.

وی افزود: مأموران جمعا ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و ضبط نموده و ۳ متهم نیز در این راستا دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضائی، ارزش سوخت‌های کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مربوطه، ۲۶ میلیارد ریال عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • زن جوان شوهر سابقش را کشت
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین