Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روزدوشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت، سرهنگ عزیزخانی در تشریح خبر اظهارداشت: در تاریخ بیست و هشتم بهمن ماه امسال طی تماس تلفنی خانم میانسالی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از به سرقت رفتن اموال منزل از قبیل؛ تلویزیون، سه تخته فرش دستبافت و گوشی موبایل به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون ریال در محدوده بهاران به کلانتری ۱۴۹ امام زاده حسن  اعلام شکایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرونده با موضوع سرقت منزل تشکیل و برای رسیدگی تخصصی با دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

شاکی با حضور در پایگاه به کارآگاهان گفت: در روز وقوع سرقت ساعت پنج بعدازظهر بود که برای خرید از منزل (واقع در طبقه دوم یک ساختمان ۵ طبقه تک واحدی) خارج شدم که پس از گذشت سه ساعت وقتی وارد آپارتمان شدم دیدم درب ورودی تخریب و سارق یا سارقان اقدام به سرقت لوازم با ارزش کرده اند.

عزیزخانی افزود: کارآگاهان پس از شنیدن اظهارات شاکی راهی محل سرقت شدند که در تحقیقات اولیه و میدانی، دوربین مداربسته مربوط به یک فروشگاه نزدیک به محل سرقت را بدست آوردند که با پایش تصاویر چهره دو نفر مرد جوان حدوداً ۳۰ ساله بدست آوردند.

وی در ادامه گفت: کارآگاهان با بررسی تصاویر بدست آمده و انجام اقدامات پلیسی یکی از مظنونان را به هویت جلال ۳۲ ساله دارای سوابق کیفری در زمینه سرقت را شناسایی کردند با انعکاس اطلاعات بدست آمده به بازپرس پرونده،   دستور دستگیری جلال صادر شد.

کارآگاهان در گام بعدی از تحقیقات خود مخفیگاه جلال را در محدوده یافت آباد شناسایی کردند و در تاریخ پنجم اسفند ماه طی یک عملیات پلیسی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه یک دستگاه موبایل کشف و به پایگاه هشتم منتقل شد.

کارآگاهان در شاخه دیگر از تحقیقات خود با بررسی سوابق تلفن همراه کشف شده از مخفیگاه جلال، مشخص شد تلفن همراه مربوط به شاکی می باشد که در تحقیقات صورت گرفته از سارق، ضمن منکر شدن هرگونه سرقتی نهایتاً با ارائه دلایل و مدارک پلیسی لب به اعتراف گشوده و اظهار داشت: سرقت را به اتفاق همدستش کامران ۲۹ ساله که بچه یک محل هستند انجام داده است، بلافاصله کامران در مخفیگاه خود در تاریخ  دوازدهم اسفند بازداشت و به سرقت با جلال معترف شد.

سارقان در اعترافات خود گفتند: ما با پرسی زنی در محدوده جنوب تهران با شناسایی محل های خلوت و آپارتمان های فاقد ایمنی لازم (حفاظ – درب ضد سرقت- دزدگیر- دوربین مداربسته) با تخریب در ورودی وارد منزل شده و اقدام به سرقت اموال با ارزش کرده و اموال را به افراد عبوری در محدوده پاسگاه نعمت آباد می فروختیم و با پول حاصله مواد تهیه می کردیم.

سرهنگ کارآگاه عزیزخانی گفت: در ادامه تحقیقات صورت گرفته از سارقان به تعداد ۵ فقره سرقت منزل معترف شدند و متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی جهت انجام تحقیقات در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ می باشند.

برچسب‌ها شهر تهران پلیس تهران بزرگ ریاست پلیس آگاهی تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران پلیس تهران بزرگ شهر تهران پلیس تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۰۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رباینده دختر نوجوان در تهران دستگیر شد

سردار علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، گفت: اواسط فروردین ماه امسال خانواده‌ای در جنوب تهران با مراجعه به اداره یازدهم پلیس آگاهی اظهار داشتند که دختر ۱۶ ساله‌شان توسط فردی ربوده شده است. آدم‌ربا با تماس تلفنی و تهدید به قتل، خواستار دریافت ۱۰۰ میلیارد ریال پول برای آزادی دخترشان شده است. رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: پس از ثبت شکایت خیلی زود تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی را برای آزادی گروگان آغاز کردند. این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: تیم جنایی در نخستین گام با اقدامات کارآگاهی اطلاعاتی هویت صاحب خط تلفنی که با تهدید به قتل، درخواست ۱۰۰ میلیارد ریال پول کرده بود را شناسایی کردند و متوجه شدند که او حدوداً ۲۵ ساله است و به تازگی از استان‌های غربی کشور به تهران آمده و در جنوب تهران زندگی می‌کند. وی متذکر شد: کارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه راهی مخفیگاه موردنظر شدند و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای آدم‌ربا را طی یک عملیات ضربتی به دام انداختند و دختر نوجوان را آزاد کردند.

سردار گودرزی ابراز داشت: متهم در جریان تحقیقات ابتدایی در اظهارات ضد و نقیضی منکر آدم‌ربایی شد و ادعا کرد که با دختر نوجوان در فضای مجازی آشنا شده و همه این تماس‌ها برای دریافت پول صحنه‌سازی شده بود. این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و تحقیقات درباره ادعا‌های مطرح شده از سوی مرد جوان ادامه دارد.

منبع: ایران آنلاین

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • رباینده دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • سارق گوشواره‌های طلای دختربچه‌های اصفهانی دستگیر شد
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • سارقان ۱۰ میلیاردی مترو تهران دستگیر شدند؟
  • سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند/ ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند/ ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان 
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند