Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاشت نهال سیب در محوطه کمیته ملی المپیک و پارالمپیک برای یادبود قهرمان پاراالمپیکی ایران و الهام گرفتن ورزشکاران از او انجام گرفت.

طرفداری- در مراسم کاشت نهال به یاد سیامند رحمان که با حضور جمعی از اعضای هیئت رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد، نهال سیب، درخت مورد علاقه سیامند رحمان، در محل محوطه کمیته ملی المپیک و پارالمپیک کاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، این اقدام به منظور زنده نگه داشتن یاد آن مرحوم صورت گرفت و نمادی است از رویش مجدد جوانه‌های امید در بستر جامعه ورزش پارالمپیک و اگرچه جای قهرمان نام آور کشورمان تا ابد خالی است، اما ورزشکاران دارای معلولیت بیشماری با الهام گرفتن از این پهلوان نام آور برای قهرمان و نام آوری تلاش خواهند کرد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کمیته ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۰۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تیم ملی گلبال به بازی‌های پارالمپیک بعد از ۱۲ سال

به گزارش خبرنگار مهر، سیاست کیفی گرایی و تطابق با آن ، سیاست کمیته ملی پارالمپیک بعد برای اعزام ورزشکاران و تیم ها به بازی های پارالمپیک بر اساس سهمیه تخصیصی به آنها است.

این مسئله اعزام تیم ملی گلبال به این دوره از بازی های پارالمپیک را مبهم کرده بود. این تیم آبان سال گذشته در مسابقات آسیا پاسفیک که به میزبانی هانگژو برگزار شد به عنوان قهرمانی دست یافت و سهمیه آن رقابت ها برای بازی های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس را از خود کرد.

با این حال و به دلیل محرز نبود شرایط کیفی این تیم برای مسئولان کمیته ملی پارالمپیک، اعزام ملی پوشان گلبال به پاریس منوط به حضور در دو تورنمنت بین المللی به میزبانی المان و سوئد بود. تورنمنت آلمان سال گذشته برگزار شد و تیم ملی ایران از حضور در آن صاحب سه برد شد و نتیجه سه دیدار را هم واگذار کرد.

تورنمنت بین المللی سوئد اما کنسل شد و همین مسئله ابهاماتی پیرامون وضعیت این تیم برای اعزام ایجاد کرد. این موضوع نگرانی های دوباره را متوجه این تیم در مسیر پارالمپیک کرد تا آنجا که موضوع در نشست یکشنبه گذشته هیات رییسه کمیته ملی پارالمپیک هم توسط محمد رضا مظلومی رییس فدراسیون ورزش های نابیایان و کم بینایان مطرح شد.

در نهایت اما با پیگیری های صورت گرفته توسط فدراسیون ورزش های نابینایان وکم بینایان، کمیته ملی پارالمپیک موافقت خود را با اعزام تیم ملی گلبال به بازی های پارالمپیک صادر کرد.

بدین ترتیب تیم ملی گلبال ایران پس از دوازده سال در بازی های پارالمپیک ا حضور خواهد داشت.

بازی های پارالمپیک پاریس ۷ تا ۱۸ شهریور به میزبانی پاریس برگزار می شود.

کد خبر 6093767

دیگر خبرها

  • دوانتصاب در کمیته ملی پارالمپیک
  • هادی‌زاده مسئول برگزاری روز ملی پارالمپیک شد
  • اعزام گلبال به پارالمپیک قطعی شد
  • ۳۸ سهمیه برای حضور در بازی‌های پارالمپیک کسب شده است
  • پولادگر: تیم گلبال مسافر پاریس شد/ نگران میزان بودجه در سال پارالمپیک هستیم
  • کاشت نهال متناسب با آب و هوای شهرستان دهلران باشد
  • اعزام تیم ملی گلبال به بازی‌های پارالمپیک بعد از ۱۲ سال
  • نگران بودجه کمیته ملی پارالمپیک در سال پارالمپیک هستیم
  • درختان ماه روی زمین کاشته می‌شوند
  • کاشت بیش از ۵ میلیون اصله نهال در بوشهر + تصویر