Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- هافبک پرتغالی شیاطین سرخ، سرمربی سیتیزن‌ها را به سکوت دعوت کرد.
به گزارش آریا، شب گذشته (یکشنبه) شاهد مسابقه میان منچستریونایتد و منچسترسیتی بودیم که این دیدار با پیروزی 2-0 شیاطین سرخ در ورزشگاه اولدترافورد خاتمه یافت. به نقل از دیلی میل، یکی از صحنه های دیده نشده بازی، مشاجره لفظی برونو فرناندز و پپ گواردیولا در کنار زمین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درحالی که بازی به دلیل مصدومیت لوک شاو از جریان افتاده بود، برونو فرناندز برای پرتاپ اوت به کنار زمین آمد و توپ در دستان پپ گواردیولا قرار داشت. سرمربی سیتیزن‌ها به جای اینکه توپ را به فرناندز تحویل بدهد، توپ را به خارج از زمین پرتاب کرد و همین موضوع باعث عصبانیت برونو فرناندز شد. بعد از این حرکت پپ، فرناندز به طرف او رفت و یک درگیری لفظی میان این دو شکل گرفت و در نهایت، درحالی که فرناندز درحال بازگشت به میانه میدان بود، با انگشت خود به گواردیولا "هیس" نشان داد و از او خواست تا دیگر صحبتی نکند.
این واکنش فرناندز به حرکت پپ، موجب خوشحالی هواداران منچستریونایتد شد و در فضای مجازی واکنش مثبتی به این موضوع نشان دادند و این موضوع در فضای مجازی بسیار حاشیه‌ساز واقع شد. هواداران منچستریونایتد به اتفاق نظر معتقد بودند که برونو فرناندز باید پپ گواردیولا را ساکت می کرد و حرکت او کاملا درست بوده است.
بعد از پایان دیدار دیشب دو تیم شهر منچستر، منچستریونایتد و منچسترسیتی، که با پیروزی 2-0 قرمزها به پایان رسید انتشار تصاویری که نشان می‌دهد برونو فرناندس، ستاره پرتغالی منچستریونایتد که اخیرا به این تیم پیوسته در یک صحنه که با پپ گواردیولا درگیری کوچکی پیدا می‌کند، انگشت اشاره‌اش را روی دهان خود قرار داده و به گواردیولا علامت "هیس" نشان می‌دهد باعث شده یونایتدی‌ها بیش از پیش شیفته این بازیکن پرتغالی تیم‌شان بشوند.
در اواخر بازی دیشب که در اولدترافورد برگزار می‌شود، در یک صحنه زمانی که بازی متوقف شده بود درحالیکه فرناندس برای برداشتن توپ که در نزدیکی خط طولی زمین قرار دارد می‌رود گواردیولا توپ را برداشته و آن را به کنار پرتاب می‌کند. در این صحنه مشخص است که گواردیولا و فرناندس در حال صحبت هستند. در این لحظات که فرناندس انگشت اشاره خود را بر روی دهانش قرار داده و به گواردیولا می‌گوید بهتر است ساکت باشد.
با انتشار این تصاویر، واکنش هواداران یونایتد به فرناندس در شبکه‌های اجتماعی بسیار مثبت بوده و بعضی از آنها مدعی‌اند فرناندس هنوز از راه نرسیده خودش را در دل یونایتد‌ی‌ها جا کرده و بسیار محبوب شده است. یکی از کاربران توییتر در این باره نوشت:" باور کردنی نیست که برونو به پپ می‌گوید ساکت شود. این پسر هنوز هیچی نشده یکی از اسطوره‌های باشگاه است".
لحظاتی بعد از این کشمکش بین گواردیولا و فرناندس، اسکات مک تومینای موفق شد با استفاده از سومین اشتباه ادرسون دروازه بان برزیلی سیتی گل دوم تیمش را به ثمر برساند تا منچستریونایتد با کسب یک پیروزی مقتدرانه دربی شهر منچستر را به پایان برساند. فرناندس روی گل اول منچستریونایتد نقش مهمی بازی کرد بود. او ضربه آزادی که نصیب تیمش شده بود را با تیزهوشی از بالای سر دیوار دفاعی سیتی برای مارسیال مهیا کرد تا او با یک ضربه والی توپ را از ادرسون عبور داده و اولین گل قرمزهای را به ثمر برساند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برونو فرناندز دربی منچستر گواردیولا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۰۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!

به گزارش "ورزش سه"، در نشست خبری امروز منچستر یونایتد پیش از بازی مقابل برنلی اتفاق جالبی رخ داد. تن‌هاخ سه روزنامه‌نگار از سه روزنامه مختلف را به دلیل گزارش آنها پس از پیروزی منچستر یونایتد در ضربات پنالتی مقابل کاونتری در نیمه‌نهایی جام حذفی، از پرسیدن سوال در کنفرانس مطبوعاتی محروم کرد.

این مرد هلندی در جریان نشست امروز به سوالاتی از خبرنگاران روزنامه‌های سان، میرر و منچستر ایونینگ نیوز پاسخ نداد و اعلام کرد که به آنها توجه نخواهد کرد.

آینده تن‌هاخ در منچستر یونایتد پس از نتایج ضعیف در بازی‌های اخیر در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. از سوی دیگر سر جیم راتکلیف، مالک جدید هم علاقه‌ای به این مربی ندارد و در حال جستجو برای مربی مدنظرش است.

‌پس از پیروزی مقابل کاونتری در نیمه‌نهایی جام حذفی بسیاری از کارشناسان و رسانه‌ها، عملکرد یونایتد در این بازی و سپس واکنش برخی بازیکنان و اریک تن‌هاخ به پیروزی را «خجالت‌آور» و «رسوایی» توصیف کردند و این گزارش‌ها که به مذاق تن‌هاخ خوش نیامده بود منجر به رخ دادن اتفاقات امروز شد.

روزنامه‌نگاران مختلفی که این مربی را ناراحت کرده بودند، امروز اجازه حضور در کنفرانس را پیدا کردند اما با خشم او مواجه شدند و از پرسیدن سوالات‌شان محروم ماندند.

دیگر خبرها

  • گواردیولا: زجر کشیدیم تا فارست را بردیم
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • ببینید | حرکت جنجالی وزیر خارجه آمریکا با رئیس جمهور چین
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود
  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!