Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، قنبر کریم نژاد با اعلام این خبر اظهارکرد: شورای نگهبان انتخابات ۹ حوزه از ۱۰ حوزه انتخابیه این استان را تأیید کرد.

وی ادامه داد: بعد از انتخابات دوم اسفند ماه ۹۸ نامزدهای معترض تا پنج اسفند ماه فرصت داشتند که اعتراض خود را به هیأت‌های اجرایی مطرح کنند و تا نهم اسفند نیز هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس یازدهم اعتراض آنها را دریافت می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریم نژاد با بیان اینکه تا سیزدهم اسفند ماه نیز این شکایت‌ها مورد بررسی شورای نگهبان قرار گرفت افزود: بر اساس این بررسی‌ها انتخابات در نه حوزه انتخابیه آذربایجان غربی تأیید شد و اعتراض به حوزه انتخابیه تکاب و شاهین دژ وارد بود که گروهی از ستاد نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان به این حوزه انتخابیه اعزام شدند و بعد از بازشماری ده درصد از صندوق‌های آرا گزارش کتبی خود را به شورای نگهبان ارسال کردند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی آذربایجان غربی ابراز امیدواری کرد تا پایان هفته جاری حوزه انتخابیه تکاب و شاهین دژ نیز مورد تأیید قرار گیرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آذربایجان غربی انتخابات انتخابات مجلس شورای نگهبان مجلس شورای اسلامی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی حوزه انتخابیه شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۰۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

21 اردیبهشت برگزاری دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، بر اساس جدول زمانبندی انتخابات، دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف 21 اردیبهشت برگزار می شود .

تبلیغات دور دوم انتخابات از 13 اردیبهشت آغاز می شود.

در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف بین ۳۳ کاندیدا، هیچ کدام موفق به اخذ ۲۰ درصد از آراء نشدند و انتخابات بین سید حسن هاشمی و علی مولوی حقیقی به دور دوم کشیده شد.

                                                                    کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • برگزارنشدن الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در ورامین
  • دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود
  • انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود
  • انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نیست
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • 21 اردیبهشت برگزاری دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • عملکرد موثر صدا وسیمای گلستان برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • عملکرد خوب صدا وسیمای گلستان، موثر برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه