Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@04:06:00 GMT

کورتوا بازی با منچسترسیتی را از دست داد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۰۰۷۳۲

کورتوا بازی با منچسترسیتی را از دست داد

تیبو کورتوا سنگربان رئال مشکل بتواند خود را به بازی سه شنبه هفته بعد برابر منچسترسیتی برساند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در بنیتو ویامارین با نتیجه 2-1 مغلوب رئال بتیس شد. شکستی که به اندازه کافی تلخ بود و باعث شد تا صدر جدول از دست برود ولی نکته نگران کننده دیگر، به وضعیت تیبو کورتوا بر می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کورتوا که لنگ لنگان ورزشگاه را ترک کرده بود، طبق ادعای مارکا با مصدومیت همسترینگ روبرو شده و به دلیل پارگی ماهیچه، به احتمال فراوان بازی با سیتی را از دست خواهد داد.

 

 

 

 

گلر بلژیکی قطعا به بازی جمعه شب برابر ایبار نخواهد رسید و فردا پس از تست های پزشکی وضعیتش برای بازی با سیتی مشخص خواهد شد. کورتوا که مدتی است به بهترین فرمش بازگشته، در بدترین زمان ممکن و در مقطعی که رئال به شدت به او نیاز دارد، مصدوم شده است.

در بازی برگشت برابر سیتی و در حالی که رئال بازی رفت را در برنابئو 1-2 باخته، غیبت کورتوا می تواند تاوان سختی داشته باشد. در غیاب او آلفونس آرئولا از دروازه رئال محافظت خواهد کرد. فصل جاری آرئولا هشت بار درون دروازه رئال قرار گرفته و 9 گل دریافت کرده است. او هرگز دروازه بانی مطمئن برای کهکشانی ها نشان نداده است.

 

 

تیبو کورتوا رئال مادرید منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیبو کورتوا رئال مادرید منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۰۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در بازی هفته سی و پنجم لیگ برتر امروز به مصاف تاتنهام رفت و با نتیجه 3-2 برنده شد. این برد به شاگردان میکل آرتتا اجازه داد تا 80 امتیازی شوند و با یک بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی در صدر جدول بایستد.

بوکایو ساکا به عنوان یکی از گلزنان آرسنال در بازی امروز به اسکای گفت:"20 دقیقه آخر خوب نبود، اما ارزشش را داشت. حالا ما دوش می‌گیریم، سوار اتوبوس می‌شویم تا ورزشگاه را ترک کنیم، بازی منچسترسیتی آغاز می‌شود و باید به بهترین‌ها امیدوار باشیم!"

شانس قهرمانی آرسنال؟

ما می‌دانیم که دستیابی به قهرمانی برای هواداران و همچنین خودمان ما چه معنایی دارد، بنابراین خوشحالیم. می‌دانیم که این یک برد بزرگ برای ماست، ما سه بازی پیش رو داریم و می‌خواهیم تمام تلاشمان را انجام دهیم!

منچسترسیتی؟

سیتی تیم شگفت انگیزی است اما کامل نیست. هیچ‌کس کامل و بی نقص نیست. آن‌ها می‌توانند امتیاز از دست بدهند. ما فقط باید کارمان را انجام دهیم و ببینیم چه می‌شود.

بازی امروز؟

شاید اگر این بازی فصل گذشته انجام می‌شد، تاتنهام به تساوی می‌رسید اما ما نشان دادیم که چه تجربه ای داریم. می‌توانیم به ورزشگاه تاتنهام بیاییم و سه امتیاز را بگیریم، حتی زمانی که ریسک زیادس وجود دارد و بازی بزرگی پیش روی ماست. جای زیادی برای خطا وجود ندارد، ما از سال گذشته تجربه زیادی به دست آوردیم و برای سه بازی آخر آماده هستیم.

دیگر خبرها

  • قطعی: کورتوا از لیست بلژیک برای یورو خط خورد
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • ماتئوس: بایرن خوشحاله چون سیتی از رئال قوی‌تره!
  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!
  • اشتفان افنبرگ: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی خوش‌شانس بود؛ در برنابئو، فندک به سمتم پرت کردند
  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس