Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آخرین اخبار فوتبال ایران را با هم مرور می کنیم.
به گزارش آریا، چند روز قبل باشگاه پرسپولیس طبق تعهد و چکی که به باشگاه شهرخودرو داده بود باید این چک را بابت صدور رضایتنامه یحیی گل محمدی پاس می کرد اما این اتفاق رخ نداده است. این مسئله باعث تماس هایی بین انصاری فرد مدیرعامل پرسپولیس و فرهاد حمیدوای مالک باشگاه شهرخودرو شده است و مدیرعامل سرخپوشان خواستار وقت شده تا بتوانند این چک را پاس کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در شرایطی است که باشگاه شهرخودرو بابت این بدقولی گلایه داشته اند. از طرفی  پرسپولیس این روزها با بمباران حکم های فیفا علیه خود روبرو است و به نوعی در برزخ مالی بدی گیر افتاده است. باشگاه پرسپولیس بعد از جدایی کالدرون از جمع سرخپوشان با یحیی گل محمدی سرمربی نیم فصل اول شهرخودرو به توافق رسید و بابت جذب این مربی هزینه چند میلیاردی انجام داده است.

- قرار است با شروع تمرینات تیم فولاد و با همکاری شرکت نانو واحد صنعت پرشیا، رختکن و دیگر اتاق‌های مورد استفاده اعضای تیم با استفاده از مواد نانو قبل و بعد از تمرین ضدعفونی شوند. جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و دیگر مواد آلوده در محیط، قرار است با شروع تمرینات تیم فولاد و با همکاری شرکت نانو واحد صنعت پرشیا، رختکن و دیگر اتاق‌های مورد استفاده اعضای تیم با استفاده از مواد نانو قبل و بعد از تمرین ضدعفونی شوند. به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد خوزستان، باشگاه امیدوار است که هرچه سریع‌تر این ویروس از کشور عزیزمان رخت بربندد و آرامش و سلامتی به تمامی خانواده‌های ایرانی بازگردد.

- شاگردان ساکت الهامی پس از چند روز وقفه، از فردا تمرینات خود را از سر خواهند گرفت. تیم تراکتور که باتوجه به تعطیلی رقابت های لیگ به خاطر شیوع بیماری کرونا تمریناتش را لغو کرده بود از فردا در تبریز کار خود را شروع می کند. کادرفنی تیم تبریزی برنامه مشخصی برای ادامه ندارد و تا مشخص شدن وضعیت بازی های لیگ تمرینات به صورت روز به روز برنامه ریزی می شود. همچنین در حالی که شایعه شده بود اشکان دژاگه که در آلمان بسر می برد قصد جدایی از جمع سرخپوشان تبریزی دارد، پنجشنبه شب به تبریز باز می گردد و از جمعه در تمرینات تراکتور حاضر است.

- بشار با تاخیر به سرخپوشان اضافه می شود. هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس با تأخیر به تمرینات این تیم اضافه خواهد شد. بشار رسن که با توجه به تعطیلی تمرینات پرسپولیس راهی عراق شده بود، فعلاً قصدی برای بازگشت به ایران ندارد. دور جدید تمرینات سرخپوشان از روز چهارشنبه این هفته آغاز خواهد شد و بشار درخواست کرده چند روز دیرتر به ایران برگردد که با خواسته او موافقت شده است.

- فیفا طی ماه‌های اخیر بارها مخالفت خود را با برگزاری مجمع فدراسیون بدون اصلاح اساسنامه کنونی اعلام کرده  است. مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال که قرار بود روز چهارشنبه هفته آینده برگزار شود، در آستانه لغو قرار گرفت. نشست اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال امروز در شرایطی برگزار شد که حاضران تصمیم گرفتند آخرین درخواست خود را از فدراسیون بین المللی (فیفا) برای برگزاری مجمع روز بیست و پنجم اسفند ماه ارائه کنند.
این اتفاق در حالی رخ داده که فیفا طی ماه‌های اخیر بارها مخالفت خود را با برگزاری مجمع فدراسیون بدون اصلاح اساسنامه کنونی اعلام کرده  است. از طرف دیگر، شیوع ویروس کرونا به مشکل حضور اعضای مجمع در تهران اضافه شده است. مسئولان فدراسیون فوتبال قرار است تا روزهای پایانی هفته جاری منتظر پاسخ رسمی فیفا درباره نامه ارسالی از سوی کشورمان بمانند. البته در این بین، امید چندانی به دریافت مجوز برای برگزار انتخابات وجود ندارد. در صورت عدم دریافت مجوز جهت برگزاری انتخابات از سوی این نهاد بین المللی، مجمع به صورت رسمی لغو خواهد شد. در صورت لغو رسمی برگزاری انتخابات که قطعی به نظر می رسد، این موضوع به سال آینده موکول می شود که زمان بندی و جزئیات آن نامشخص است.

- در حالی که اخباری مبنی بر مثبت بودن تست کرونای وزیر ورزش به گوش رسیده است، این اخبار از سوی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش تکذیب شد. امروز در فضای مجازی خبری منتشر شد مبنی بر اینکه تست کرونای مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان مثبت شده است. مازیار ناظمی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش در این باره گفت: آقای وزیر در صحت و سلامت کامل است. او کرونا ندارد، الان هم درباره انتخابات فدراسیون فوتبال صحبت کردیم و از کمپین در خانه بمانیم و کرونا را شکست دهیم حمایت کرد.

- تمرین سرخپوشان با تعویق 1 روزه آغاز می شود. از سوی کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس، شروع تمرینات سرخپوشان ایران یک روز به تعویق افتاد. به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، با تعطیل شدن لیگ تا روز 14 فروردین برنامه تمرینات سرخپوشان هم دچار تغییر شد و شاگردان گل‌محمدی پنجشنبه گذشته آخرین تمرین خود را انجام دادند و به مرخصی 4 روزه رفتند. با این حال با نظر کادر فنی قرار شد تمرینات پرسپولیس به جای سه‌شنبه از روز چهارشنبه مجددا آغاز شود و بازیکنان پس فردا دوباره در کنار یکدیگر تمرین خواهند کرد.

- مدافع کروات تیم استقلال تهران پس از بازگشت به کشورش تصمیم ندارد فعلا به ایران برگردد. با اعلام ستاد مبارزه با کرونا تمامی فعالیت‌های ورزشی تا پایان سال جاری لغو شده است و همانطور که سازمان لیگ در هفته گذشته اعلام کرد تمامی رقابت‌های فوتبالی قرار است از تاریخ 14 فروردین‌ماه سال آینده از سر گرفته شود. بر اساس تعویق مسابقات، بازیکنان استقلال تهران که برای مسابقه هفته بیست و دوم برابر الوحده امارات و سایپا تهران آماده می‌شدند با دستور کادرفنی به مرخصی 10 روزه رفتند و در کنار بازیکنان ایرانی که اغلب در تهران روزهای تعطیل را سپری می‌کنند بازیکنان خارجی اجازه گرفتند تا ایران را ترک کنند.
هروویه میلیچ، مدافع کروات تیم استقلال تهران که کریسمس امسال به کرواسی سفر کرده بود و به دلیل عدم پرداخت به موقع مطالباتش تصمیم نداشت به ایران برگردد یک بار دیگر با اظهاراتش مسئولان باشگاه را نگران کرده است. این بازیکن به باشگاه اعلام کرده تا زمانی که مشخص نشود شیوع ویروس کرونا به صورت کامل در ایران متوقف شده است نمی‌تواند کرواسی را ترک کرد و به ایران برگردد چرا که همسرش به او چنین اجازه‌ای نخواهد داد.

- مجیدی به بازیکنان تیمش قول داد تا پیگیر مطالبات آنها باشد. سرمربی تیم فوتبال استقلال به بازیکنانش قول داد پیگیر مطالبات آنها باشد. بازیکنان تیم فوتبال استقلال از عدم پرداختی باشگاه طی یکی دو ماه اخیر گلایه داشتند. آنها اعتقاد داشتند گرفتن 40 درصد مطالبات‌شان آن هم در شرایطی که سال به پایان خود رسیده، مناسب نیست. در این بین، بازیکنان با حضور علی فتح‌الله‌زاده در باشگاه استقلال، از فرهاد مجیدی سرمربی تیم‌شان خواسته‌اند که با سرپرست باشگاه صحبت کرده تا پیگیر مطالبات‌شان باشد. سرمربی استقلال به بازیکنان قول داد که پیگیر باشد تا پیش از فرا رسیدن سال جدید، بخش دیگری از قراردادشان پرداخت شود.








 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهر خودرو هروویه میلیچ فدراسیون فوتبال ایران برگردد تیم فوتبال گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۰۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابهام در اعزام «الناز رکابی» به مسابقات سنگنوردی گزینشی المپیک

رضا زارعی رییس فدراسیون کوهنوردی وصعودهای ورزشی در گفت و گو با خبرنگار مهر و در تشریح وضعیت سه سنگنورد ایران که حضور در مسابقات گزینشی المپیک را پیش رو دارند، وضعیت محیا دارابیان مطلوب و قابل قبول ارزیابی کرد اما نسبت به الناز رکابی مهیا شدن شرایطش برای اعزام به مسابقات به دلیل مصدومیتی که اخیرا دچار آن شده است، ابراز امیدواری کرد.

وی با اشاره به جام جهانی اخیر سنگنوردی که به میزبانی چین و دو دو شهر متفاوت برگزار شد، گفت: نمایندگان سنگنوردی ایران که از فدراسیون جهانی مجوز حضور در مسابقات گزینشی المپیک را گرفته اند، برای آماده سازی بهتر به چین اعزام شدند. در مرحله نخست جام جهانی که به میزبانی شهر «کیکائو» برگزار شد الناز رکابی دچار مصدومیت شد و به همین دلیل در مرحله دوم جام جهانی در «ووجیانگ» شرکت نکرد.

رییس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی ادامه داد: رکابی در جریان مسابقات از ناحیه کتف دست راست دچار آسیب دیدگی شد و همین باعث شد اصلا به مرحله نیمه نهایی هم صعود نکند. او بلافاصله به ایران بازگشت و روند درمان خود را آغاز کرد. این روزها هم در حال پیگیری وضعیت درمان خود است.

زارعی در پاسخ به این پرسش که «الناز رکابی با این شرایط چه وضعیتی برای مسابقات گزینشی المپیک خواهد داشت؟»، تصریح کرد: الناز رکابی تحت درمان است و مراحل هم خوب پیش می رود. فقط امیدواریم او به انتخابی المپیک برسد. آمادگی رکابی خوب است اما در جام جهانی همین آسیب دیدگی مانع از نتیجه گیری بهتر شد. امیدواریم مصدومیت او به طور کامل برطرف شود تا هم بتواند به گزینشی های المپیک اعزام شود و هم نتیجه بگیرد.

زارعی با یادآوری ارتقا رکوردی که محیا دارابیان در جام جهانی چین داشت در مورد وضعیت او گفت: محیا دارابیان در این مسابقات رکورد ایران که پیش از این هم به نام خودش بود را بهبود بخشید اما او همچنان با رکوردهای ورودی المپیک فاصله دارد.

وی در این زمینه یادآور شد: البته دارابیان در شرایط رکورد ایران را ارتقا بخشید که در مرحله رکوردگیری با سُرخوردگی پا مواجه شد. شاید اگر این اتفاق برای او نمی افتاد می توانست رکورد بهتری ثبت کند اما در هر صورت هنوز با رکورد ورودی المپیک فاصله دارد.

رییس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی همچنین در مورد وضعیت رضا علیپور با یادآوری عنوان یازدهمی که او در جام جهانی چین به دست آورد، گفت: علیپور در این جام، رقابت های خوبی با قهرمانان جهان داشت اما به هر حال خاصیت مسابقه این است که اگر یک لحظه غفلت شود، شانس ورزشکار از دست می رود. رضا علیپور در مجموعت شرایط خوبی دارد اما برای گزینشی المپیک و کسب نتیجه باید با بالاترین آمادگی ممکن و کمترین میزان خطا حاضر شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های سنگنوردی المپیک همزمان در هر دو بخش مردان و بانوان برگزار می‌شود. در هر بخش ماده سرعت ۱۴ سنگنورد و در هر بخش ماده لید بولدر هم ۲۰ نفر شرکت دارند. تا به امروز به واسطه برگزاری رقابت‌های قهرمانی جهان و قهرمانی قاره‌ای، ۸ نفر در ماده سرعت و ۱۰ نفر در ماده لید بولدر برای حضور در المپیک پاریس انتخاب شده‌اند. بدین ترتیب با برگزاری رقابت‌های انتخابی، در ماده سرعت ۶ نفر و در ماده لید بولدر هم ۱۰ نفر انتخاب خواهند شد.

مسابقات شانگهای (۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت) و مسابقات بوداپست (۳۱ خرداد تا ۳ تیر) دو رویداد انتخابی سنگنوردی هستند که با برگزاری آنها فهرست سنگنوردان حاضر در بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس کامل می شود.

در ماده سرعت ۳۲ نفر و در ماده لید بولدر هم ۴۸ نفر مجاز به حضور در این رقابت‌ها شده‌اند. رضا علیپور، محیا دارابیان و الناز رکابی سه سنگنورد ایران هستند که با اعلام فدراسیون بین المللی سنگنوردی و بر اساس رده بندی جهانی این رشته مجاز به حضور در این رقابت های انتخابی می باشند.

علیپور و دارابیان باید با ۳۰ نفر دیگر برای کسب یکی از ۶ سهمیه باقی مانده ماده سرعت رقابت داشته باشند. رکابیان هم با ۴۷ دیگر رقابت می‌کند تا یکی از ۱۰ سهمیه باقی مانده ماده لید بولدر را به دست بیاورد.

کد خبر 6087693 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • (عکس) بازار چشم انتظار یک شاسی بلند جدید / قیمت باورنکردنی محصول جدید کیا در ایران
  • بازگشت ایوان اندیکا به تمرینات گروهی رم
  • ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک
  • ابهام در اعزام «الناز رکابی» به مسابقات سنگنوردی گزینشی المپیک
  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم
  • صحبت‌های پدر حسن یزدانی درباره زمان بازگشت او