Web Analytics Made Easy - Statcounter

داعش مسئولیت حمله راکتی امروز به مراسم تحلیف اشرف غنی در ارگ ریاست جمهوری افغانستان را برعهده گرفت.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از افق، گروهک تکفیری- تروریستی داعش مسئولیت حمله راکتی امروز به مراسم تحلیف اشرف غنی در ارگ ریاست جمهوری افغانستان را برعهده گرفت.

این درحالیست که منابع خبری ساعاتی پیش از شنیده شدن صدای انفجار در کابل، پایتخت افغانستان همزمان با برگزاری مراسم تحلیف عبدالله عبدالله و اشرف غنی خبر داده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین ارتباط گفته شده است که در هنگام سخنرانی عبدالله عبدالله در مراسم خود در کابل، صدای بلند چند انفجار شنیده شده است.

گفتنی است، بحران سیاسی موجود در افغانستان با ادای سوگند اشرف غنی و عبدالله عبدالله به عنوان رؤسای جمهور وارد فاز جدیدی شد.

بی بی سی در این رابطه نوشت: عبدالله عبدالله، به عنوان رئیس‌جمهور افغانستان «سوگند یاد کرد و دقایقی پیش از او، اشرف غنی در ارگ ریاست جمهوری سوگند یاد کرده بود».

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: افغانستان داعش اشرف غنی عبدالله عبدالله عبدالله عبدالله مراسم تحلیف اشرف غنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۰۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحلیف سربازان مرکز آموزشی امام رضای بیرجند و مراسم گرامیداشت روز معلم

 


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان ، در این مراسم از تعدادی از خانواده شهدا، و نیرو‌های کادر و وظیفه مرکز آموزش  امام رضا و خانواده‌های آنان قدردانی شد.


طالبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار هم با تبریک روز معلم گفت:معلمی جایگاه رفیعی دارد و هر چه امروزه با آن دست یافتیم از همین میز‌های مدرسه بوده است.


امیر شاطری ارشد نظامی آجا در این مراسم گفت: نیرو‌های مسلح به جهانیان نشان داند که برای دفاع از وطنشان همیشه اماده هستند.


در پایان مراسم هم یگان‌های حاضر در میدان، رژه رفتند.

دیگر خبرها

  • حملات داعش در افغانستان بیش از ۱۵۰ کشته و زخمی برجای گذاشته است
  • طالبان حمله تروریستی داعش در ولسوالی گذره را محکوم کرد
  • ادامه واکنش‌های جهانی علیه حمله داعش به نمازگزاران در هرات
  • داعش مسئولیت حمله تروریستی به نمازگزاران شیعه در هرات را برعهده گرفت
  • تاکید بر شناسایی عاملان حمله به شیعیان افغانستان + فیلم
  • تحلیف سربازان مرکز آموزشی امام رضای بیرجند و مراسم گرامیداشت روز معلم
  • داعش مسئولیت حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را پذیرفت
  • داعش مسئول حمله به نمازگزاران هرات
  • حمله تروریستی به مسجد شیعیان در هرات و دو نکته مهم
  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن