Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@22:52:36 GMT

فعالیت پست تست کرونا در فاروج ۲۴ ساعته شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۰۱۱۶۸

فعالیت پست تست کرونا در فاروج ۲۴ ساعته شد

رضا قاسم زاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به مشارکت نیروهای هلال احمر، راهداری و نیروی انتظامی برای تامین نیروی پست تست کرونا هم اکنون در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

وی در ادامه بر ممنوعیت توقف اتوبوس های مسافربری استان های همجوار در مرکز شهر فاروج تاکید کرد و افزود: پیش از این، ناوگان عمومی دیگر استان ها در میدان اصلی شهر توقف و اقدام به سوار یا پیاده کردن مسافر می کردند که  این امر تنها در مکان های پیش بینی شده امکانپدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسم زاده با اشاره به اینکه مسافربرهای برون شهری و بعضی از محورهای روستای در میدان آزادی شهر زمینه ساز ازدحام جمعیت می شوند گفت: از سوی شهرداری و راهداری  براساس مصوبه شورای ترافیک باید تصمیم بگیرند تا تعداد خودروهای در انتظار مسافر به جای ۱۰ تا ۱۵ دستگاه به سه دستگاه برسد و برای مدت انتظار سایر دستگاه ها فضایی خارج از میدان اصلی شهر دیده شود.

وی بر ممنوعیت هر نوع تجمع از سوی رانندگان خودروهای مسافر بر در مسیر میدان اصلی تاکید کرد و بیان داشت: تمهیداتی اندیشیده شده تا نظارت های  پلیس راهنمایی و رانندگی براین روند افزایش یابد.

تنها  پایانه مسافربری شهر فاروج به مسافران مقصد تهران و قم خدمات می دهد و سایر مسافربرهای شهرستان چه در بخش روستایی چه برون شهری در محور قوچان و مشهد چه محور شیروان و بجنورد در مسیر میدان آزادی که در راستای جاده آسیایی واقع شده اقدام به سوار یا پیاده کردن مسافر می کنند.

شهر فاروج خراسان شمالی دروازه ورودی به خراسان رضوی است و روزانه هزارانه خودرو این محور تردد می کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا ترافیک خراسان رضوی خراسان شمالی شهرداری مسافران بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۱۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در جاده جنت آباد قم

بنا بر اعلام مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم،صبح امروز بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با زانتیا در محور جنت آباد، متاسفانه پراید دچار آتش سوزی شد و یکی از سرنشینان آن فوت کرد. 

 هشت مصدوم این حادثه به وسیله سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان مجتمع خیرین سلامت منتقل شدند. 

جانشین پلیس راه استان، علت حادثه را انحراف به چپ راننده پراید اعلام کرد. 

 سرهنگ سید صادق رسولی با اشاره به تعطیلی امروز و فردا و بالا بودن حجم تردد‌ها در محور‌های مواصلاتی استان به رانندگان توصیه کرد با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • لحظات پرواز یازده ساعته بمب افکن‌های اتمی روس در مرز آمریکا
  • فعالیت بیش از ۲ هزار دستگاه اتوبوس بخش خصوصی در تهران
  • زمین لرزه چهار و دو دهم ریشتری تیتکانلو شهر فاروج
  • زلزله ۴‌.۲ ریشتری «تیتکانلو» در شهرستان فاروج را لرزاند
  • تصادف مرگبار در جاده جنت آباد قم
  • جاده کندوان یک طرفه شد
  • افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • ورود مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار ۱۰۳ درصد افزایش یافت
  • مسافر تهرانی بر اثر سقوط از آبشار «لوه» در گلستان جان باخت