Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@03:20:12 GMT

حکم پرونده ایوانکوویچ از سوی فیفا صادر شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۰۱۳۵۰

حکم پرونده ایوانکوویچ از سوی فیفا صادر شد

کمیته تعیین وضعیت فیفا حکم خود در پرونده زلاتکو ایوانکوویچ را صادر و باشگاه پرسپولیس را به پرداخت صد هزار یورو بابت قرارداد و صد و پنج هزار یورو بابت غرامت محکوم کرد.

به گزارش مشرق، در پی صدور احکام مربوط به شکایت برانکو ایوانکوویج و پانادیچ، باشگاه پرسپولیس حکم صادره از سوی فیفا در پرونده زلاتکو ایوانکوویچ را هم دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این حکم باشگاه پرسپولیس باید 100 هزار یورو در قالب قرارداد و 105 هزار یورو را به عنوان غرامت پرداخت نماید. 

بیشتر بخوانید:

عرب: برانکو گفت پول هم بدهید، در پرسپولیس نمی مانم

به نظر می‌رسد؛ رقم تعیین شده برای غرامت مربوط به ما به التفاوت قراردادهای فصل جاری وی در باشگاه‌های پرسپولیس و الاهلی عربستان باشد. فیفا در این حکم به باشگاه پرسپولیس 10 روز فرصت برای درخواست توضیحات رای یا 30 روز مهلت برای پرداخت مبلغ یاد شده داده است. 

باشگاه پرسپولیس طبق روالی که در پیگیری حقوقی آرای مربوط به برانکو و پانادیچ انجام داد، در روزهای آتی نسبت به درخواست توضیح رای زلاتکو اقدام خواهد کرد.حکم پرونده مارکو بدنساز کادر برانکو هنوز صادر نشده است.

باشگاه پرسپولیس طبق حکم فیفا چند روز قبل بابت شکایت سرتن چوک دستیار برانکو  به پرداخت ده هزار دلار محکوم شده بود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا لیگ قهرمانان آسیا حسین شیخ الاسلام زلاتکو ایوانکوویچ فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فیفا پرونده باشگاه پرسپولیس هزار یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۱۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی

آفتاب‌‌نیوز :

حسین ماهینی بازیکن و کاپیتان سابق پرسپولیس که مهمان برنامه عادل فردوسی‌پور بود، خاطره جالبی از پنالتی «مسی - سوارس» ـی رامین رضاییان و مهدی طارمی به سپاهان تعریف کرد.

او در این باره گفت: من در آن بازی کاپیتان بودم، ما در بازی قبلی دربی را باخته بودیم و استادیوم کاملا پر بود و ۱۰۰هزار هوادار آمده بودند. هیچ کس از این کار آن‌ها خبر نداشت. بعد از این اتفاق برانکو با مهدی و رامین به مدت یک هفته صحبت نمی‌کرد. برانکو به آن‌ها گفت اگر یکبار دیگر این کار را تکرار کنند اخراج خواهند شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تشریح جزئیات بررسی پرونده‌های امور اراضی استان تهران/ تعیین تکلیف ۴۵ پرونده
  • ۴۵ پرونده امور اراضی استان تهران تعیین تکلیف شد
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران تشریح شد
  • سازش در ۲۲ هزار پرونده قضایی هرمزگان طی سال گذشته
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد
  • بررسی پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • سود ۳.۶۰۰ میلیارد یوروی بدهی بابک زنجانی را بخشیدند؟