Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@15:15:12 GMT

داروی مورد نیاز بیماران در قم تامین شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۰۱۳۵۵

داروی مورد نیاز بیماران در قم تامین شد

نماینده مشترک وزیر بهداشت و رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص تامین داروی مورد نیاز بیماران در قم گفت: داروی مورد نیاز در اختیاراستان قرار گرفت تا در اختیار بیماران قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کریم همتی نماینده ویژه وزیر بهداشت و رئیس مجلس شورای اسلامی، امروز به قم سفر کرد و از نزدیک با روند فعالیت‌های صورت گرفته استان در خصوص مبارزه با ویروس کرونا را مورد بررسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در حاشیه سفر به قم گفت: خوشبختانه کارهای خوب و ارزنده ای در قم انجام شده است و شیب تندی که تعداد مبتلایان داشتند کمی در حال کاهش بوده و از سوی دیگر روند بهبودیافتگان نیز بیشتر است.

نماینده ویژه وزیر بهداشت و رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بیشتر تلاش این است که مردم با کمترین مشکلات بتوانند خدمات را دریافت و روند و شیب مبتلایان را کم کنیم.

دکتر همتی با اشاره به مشکلات دارویی در استان قم گفت: خوشبختانه دارو در اختیار استان قرار گرفت تا بیماران در مراکز درمانی بتوانند از آن استفاده کنند و با توجه به اینکه شهر قم کارخانجات زیادی دارد امیدواریم با همکاری سازمان صمت، لوازم محافظتی در استان تولید شود.

 

وضعیت قم باید ویژه دیده شود

بهرام سرمست استاندار قم نیز گفت: وضعیت قم باید به صورت ویژه دیده شود و این نکته به نماینده وزیر بهداشت و رئیس مجلس شورای اسلامی نیز بیان شده و اگر بتوانیم در قم موضوع ویروس کرونا را کنترل کنیم، قطعا از الگوی مقابله ای قم در سایر استان‌ها نیز می‌توان استفاده کرد.

وی گفت: همچنین موضوع فعالیت‌های کادر درمانی بررسی و با توجه به اینکه پزشکان و پرستاران قمی نسبت به دیگر استان‌ها از مدت‌ها قبل فعالیت خود را آغاز کرده اند، باید ویژه تر دیده شده و امکانات و پرداختی‌ها به روز باشد.

استاندار قم در خصوص فعالیت‌های صورت گرفته در راستای تامین نیازهای ضروری استان از جمله ماسک و محلول شستشوی دست گفت: برخی از واحد‌های تولیدی که امکان تغییر خط تولید آنها بوده است، برنامه ریزی‌ها در خصوص آنها انجام شده و در تامین مواد اولیه و ماشین آلات آنها نیز با معاون اقتصادی رئیس جمهور صحبت کردیم و مقرر شد تا اینها از تعرفه صفر در امر واردات اقلام برخوردار شوند و در صورتی که تجار و وارد کنندگان  در این خصوص ورود کنند از تسهیلات ویژه برخوردار شوند.

وی بیان کرد: اگر در زمینه ورود ماشین آلات نیز اقدام کنند، حمایت انجام می‌شود که برخی از کارخانه‌ها نیز روند فعالیت خود را تغییر داده اند و  با استانداران دیگر استان‌ها مکاتبات انجام شده تا بتوانیم مواد اولیه این کارخانه‌ها را نیز تامین کنیم.

انتهای پیام/2258

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی قم وزیر بهداشت بیماران وزیر بهداشت و رئیس مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۱۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند

رییس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی گفت مجوز فعالیت زنان در این رشته صادر نشده است.

طرفداری | مهرعلی باران‌چشمه، رییس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، در خصوص حضور زنان به عنوان تماشاگر در زورخانه‌ها، گفت:

ورزش زورخانه‌ای به طور قطع سوای تربیت جسم در ترویج فرهنگ جوانمردی تاثیرگذار است و این مجوز صادر شده تا مادران و زنان از نزدیک در زورخانه‌ها برای تماشای این ورزش اصیل ایرانی حضور یابند. البته در طرح شهید طوقانی که با همکاری وزارت آموزش و پروش برای مقاطع چهارم تا ششم ابتدایی برگزار شد، خانواده‌ها به عنوان تماشاگر شاهد هنرنمایی فرزندان خود بودند.

وی طی گفت‌وگویی با ایرنا، در خصوص فعالیت زنان در ورزش زورخانه‌ای نیز توضیح داد:

پیش تر اعلام شد که فعالیت زنان در ورزش زورخانه‌ای منوط به تصمیم و مجوز نهایی از سوی وزارت ورزش و جوانان است. در شورای سیاست‌گذاری وزارت ورزش تصمیم‌گیری نهایی در خصوص فعالیت یا عدم فعالیت آنان در رشته‌های مختلف تصمیم‌گیری خواهد شد، چنین مجوزی تاکنون برای ورزش زورخانه‌ای صادر نشده است.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • آیا حتما به خرید قرص ویتامین C نیاز داریم؟
  • البرز به ۱۱ هزار کلاس درس جدید نیاز دارد
  • باید و نباید‌های تعامل با کودکان چاق
  • تامین ۶۵ درصد اعتبارات شرکت‌های دولتی از محل نفت
  • برای ثبت شرکت خدماتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
  • خبر ویژه در خصوص آزادسازی منابع مسدود شده ایران
  • شناسایی ۳۳ مورد سه قلوزایی در لرستان
  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند
  • افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل