Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@21:13:16 GMT

کشف انبار بزرگ احتکار اقلام و تجهیزات پزشکی در اراک

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۰۱۴۶۶

کشف انبار بزرگ احتکار اقلام و تجهیزات پزشکی در اراک

فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف انبار بزرگ احتکار اقلام و تجهیزات پزشکی در اراک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک بر اساس اعلام پلیس، سردار مفخمی شهرستانی اظهار کرد: با تحقیقات شبانه‌روزی ماموران پلیس امنیت عمومی استان، یک انبار بزرگ احتکار اقلام و تجهیزات پزشکی در یکی از خیابان‌های شهر اراک شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با هماهنگی مرجع قضایی و دعوت از کارشناسان غذا و دارو از این محل بازدید و مقادیر قابل توجهی از تجهیزات پزشکی شامل انواع ماسک، دستکش، سرنگ، الکل، تب سنج و ...  کشف شد

مفخمی شهرستانی گفت: اقلام و تجهیزات کشف شده از سوی کارشناسان در حال بررسی و شمارش بوده و با توجه به حجم بالای کشفیات، اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

به گفته وی، در این عملیات سه نفر دستگیر شدند و مراحل قانونی برخورد با این افراد در حال سیر مراحل قضایی است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تجهیزات پزشکی اراک استان مرکزی کشف اقلام و تجهیزات تجهیزات پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۱۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات و ملزومات پزشکی به آفریقا

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا،  آصف مهدوی دبیر شورای سیاستگذاری صادرات سازمان غذا و دارو با اشاره به توانمندی ایران در حوزه تولید تجهیزات پزشکی، اظهار کرد: در ایران ۱۷۰۰ تولید کننده تجهیزات پزشکی مشغول فعالیت هستند و امکان صادرات محصولات به کشور‌های حوزه آفریقایی وجود دارد.

وی افزود: در حال حاضر تجهیزات و ملزومات پزشکی تولیدی ایران به کشور‌های مختلفی در منطقه، آسیا و حتی اروپا صادر می‌شود و امکان همکاری در حوزه رگولاتوری و تنظیم‌گری برای تسهیل صادرات ملزومات پزشکی به آفریقا نیز مهیاست.

به گفته وی تولیدکنندگان ایرانی می‌توانند در حوزه انتقال تکنولوژی ساخت تجهیزات و تامین کمبود‌های این حوزه به کشور‌های افریقایی کمک کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد
  • اهدای تجهیزات پزشکی به بیمارستان تکاب
  • 3 کارخانه تولید سیم مفتول بزرگ ایران (به همراه راهنمای استعلام قیمت)
  • اعلام آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات پزشکی به آفریقا
  • آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات و ملزومات پزشکی به آفریقا
  • شناسایی ۲ انبار کالای قاچاق در غرب تهران
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • اجرای همزمان ۱۱ طرح بزرگ ایمنی در راه‌های استان مرکزی
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان