Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-04@23:43:36 GMT

کشف دومین انبار احتکار اقلام بهداشتی

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۰۲۶۶۱

صراط:

باتوجه به رصد و گسترش چتر اطلاعاتی بر فعالیت محترکان و متخلفان در عرضه اقلام و تجهیزات پزشکی، سازمان اطلاعات سپاه خوزستان، انبار احتکار کالاهای پزشکی را در اهواز کشف کرد.

به گزارش فارس در این انبار ۴۴ هزار و ۶۰۰ عدد دستکش پزشکی و۴۴۴ لیتر الکل ۹۰ درصد کشف و در اختیار مراکز درمانی و دانشگاه علوم پزشکی اهواز  قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر لیتر از این الکل برای تهیه محلول ضدعفونی ۲۰۰ لیتری با آب حل می‌شود.

سازمان اطلاعات سپاه خوزستان پیش از این با صدور اطلاعیه‌ای آمادگی خود را برای دریافت گزارشات مردمی از طریق شماره تلفن ۱۱۴ اعلام کرده بود.

روز شنبه نیز انبار بزرگ احتکار کالاهای پزشکی در اهواز با بیش از چهار میلیون و ۶۸۰ هزار دستکش پزشکی توسط سازمان اطلاعات سپاه کشف شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: احتکار اقلام بهداشتی اطلاعات سپاه اهواز سپاه خوزستان صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۲۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، معاون عملیات سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان از برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در استان خبر داد.   کاظم یارمحمدی گفت:دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت بسیج سپاه حضرت ابوالفضل (ع)در مرحله استانی با حضور ۱۵ تیم برگزار شد.   وی افزود: این مسابقات در آیتم های تیراندازی،آمادگی جسمانی و میدان موانع به منظور ارتقاء سطح آمادگی جسمانی بسیجیان برگزار شد.   معاون عملیات سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان تصریح کرد: در پایان این رقابت ها  تیم های رومشکان، کوهدشت و دورود به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.    یارمحمدی گفت: تیم اول این مسابقات به مرحله کشوری راه یافت که خرداد ماه امسال به میزبانی استان فارس برگزار خواهد شد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • گزارش ایرنا از راستی آزمایی خبر بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی
  • سرمایه گذاری برای سواد سلامت خبرنگاران، دارایی عظیمی برای جامعه محسوب می‌شود
  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان
  • شناسایی ۲ انبار کالای قاچاق در غرب تهران
  • کشف بیش از دو هزار کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در فروردین ماه
  • ۲۳دلیل برای اثبات دروغ بی‌بی‌سی
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • کشف ۲۵۷۶ قلم کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در مشهد
  • سندسازی درباره نیکا شاکرمی برای به حاشیه بردن اعتراضات علیه اسرائیل