Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-04@20:40:19 GMT

هواپیمای غول پیکر هند راهی ایران شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۰۲۷۵۶

هواپیمای غول پیکر هند راهی ایران شد

رویداد۲۴ منابع خبری هند امروز دوشنبه از راهی شدن هواپیمای غول پیکر سی ۱۷ این کشور به ایران برای انتقال شهروندان هندی خبر می‌دهند.

هند امروز دوشنبه هشت بعدازظهر به وقت محلی یک فروند هواپیمای سی ۱۷ ارتش را برای انتقال شهروندان هندی جا مانده به ایران اعزام خواهد کرد.

"هارش وردان" وزیر بهداشت هند پیش از این اعلام کرده بود که دولت در حال تماس با ایران برای خروج زائران و دانشجویان هندی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تخمین زده می‌شود یک هزار و ۲۰۰ شهروند هندی که بیشتر آن‌ها دانشجو و زائر هستند در حال حاضر در ایران حضور دارند.

"اس جایشانکار" وزیر امور خارجه هند نیز در حساب تویتری خود نوشت که تلاش‌ها برای بازگشت زائران هندی از شهر قم با هماهنگی و همکاری مقامات ایران در حال انجام است.

وزیر امور خارجه هند تاکید کرد: سفارت هند در ایران با تمام شهروندان هندی از جمله ماهیگیران در ارتباط است و نیازهای آن‌ها را بر طرف می‌کند. معالجه شهروندان هندی در ایران آغاز شده است و بازگشت آن‌ها در راس امور قرار دارد.

پیش از این سفارت ایران در دهلی نو اعلام کرده بود که جمهوری اسلامی ایران با در نظر گرفتن جنبه بشردوستانه و فوریت موضوع آمادگی کامل خود برای برقراری تعدادی پرواز برای تخلیه فوری کلیه اتباع جا مانده از هر دو طرف با در نظر گرفتن کلیه پروتکل‌های بهداشتی را اعلام می‌کند.

بیشتر بخوانید: تعداد قربانیان کرونا در اروپا به بیش از ۵۰۰ نفر رسید

تهران همچنین در ارتباط با همکاری با دهلی نو برای انجام آزمایش شهروندان هندی قبل از ترک ایران پاسخ مثبت داده است. بر همین اساس، سفارت ایران صدور روادید برای بازدید شش نفر از متخصصان شورای تحقیقات پزشکی و وزارت بهداشت هند از تهران را تسهیل و تسریع کرده است.

نخستین پرواز ایرانی برای انتقال شهروندان جا مانده هندی به کشورشان، ۷ مارس (۱۷ اسفند) فرودگاه امام خمینی (ره) تهران را به مقصد دهلی نو ترک کرد و در بازگشت، اتباع ایرانی را به میهن خود باز گرداند.

منبع: فرارو لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000rt1 خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا هند شهروندان هندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۲۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید مفقودالاثر پس از ۴۰ سال به خانه بازگشت + فیلم

پیکر شهید تازه تفحص شده پس از چهل سال در زادگاهش در شهرستان بشرویه خراسان جنوبی به خاک سپرده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع، حضرت امام جعفرصادق (ع) و همچنین به مناسبت حضور پیکر مطهر شهید والامقام محمدمهدی فانی از شهدای تازه تفحص شده، فضاسازی شهری متناسب با این دو مناسبت معنوی اجرایی شد.

پیکر مطهر شهید فانی از شهدای مفقودالاثر شهرستان بشرویه استان خراسان جنوبی، پس از چهل سال در مرقد امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس تشییع شد.

پیکر مطهر این شهید امروز _شنبه، پانزدهم اردیبهشت_ در شهرستان بشرویه تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

کد خبر 750420

دیگر خبرها

  •  40 سال چشم به راهی
  • بازگشت شهروندان افغانستانی به وطنشان
  • اولین خلبان بازرگانی ایرانی؛ کاپیتان داریوش تیمسار
  • پیکر شهید مفقودالاثر پس از ۴۰ سال به خانه بازگشت + فیلم
  • کمین غافلگیرکننده یک ببر برای گاومیش هندی (فیلم)
  • پیکر معلم شهید حجت‌اله یوسفیه پس از ۳۹ سال به ایران بازگشت
  • شهید حجت‌الله یوسفیه بعد از ۳۹ سال به آغوش وطن بازگشت
  • فیلم| بازگشت پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۳۷ سال انتظار به آغوش خانواده
  • طرز پخت ۱۱۰ کیلو کابلی پلو با گوشت (فیلم)
  • فیلم هندی در پایان پرسپولیس - سپاهان (عکس)