Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@18:22:41 GMT

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۱۹ اسفند)

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۰۳۰۲۸

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۱۹ اسفند)

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این هفته گوشی‌های جدیدی توسط شرکت‌های مختلف معرفی و رونمایی شدند که به لطف آن‌ها فهرست پرطرفدارترین‌های ما تغییرات زیادی کرده است. چندین گوشی هوشمند جدید به فهرست ما اضافه شده و مکان دستگاه‌هایی که موفق به باقی ماندن در بین پرطرفدارترین‌های هفته شده‌اند، تغییر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صدر جدول پرطرفدارترین‌های هفته گوشی تازه معرفی شده ریلمی قرار دارد. این گوشی جدید که Realme 6 Pro نام دارد با ورود خود سریعا بهترین جایگاه را از آن خود کرده است. پس از آن نیز گوشی گلکسی S20 اولترا قرار دارد که از هفته گذشته در جایگاه خود باقی مانده است. این گوشی اکنون در مقام دوم قرار دارد.

گوشی ردمی نوت ۸ شیائومی موفق به بهبود موقعیت خود شده و از جایگاه پنجم به سوم رسیده است. با این اتفاق اکنون سه جایگاه برتر ما پر شده‌اند.

پس از این سه دستگاه، گوشی گلکسی M31 سامسونگ در مقام چهارم قرار دارد. این گوشی نیز با تلاش خود را از مقام هفتم به چهارم رسانده است. افزایش محوبیت این گوشی‌ها، با وجود اضافه شدن دستگاه‌های تازه نفس واقعا نشان دهنده افزایش طرفداران آن‌ها است.

یک گوشی تازه معرفی شده دیگر در جایگاه پنجم قرار دارد و آن نسخه پرو خانواده Black Shark 3 شیائومی است. این گوشی هوشمند از دو دستگاه گلکسی A51 و ردمی نوت ۸ جلو زده است. دو دستگاه مذکور اکنون به ترتیب در جایگاه‌های ششم و هفتم قرار گرفته‌اند.

دو گوشی دیگر که به تازگی به فهرست پرطرفدارترین‌ها اضافه شده‌اند هوآوی P40 لایت E و Realme 6 هستند که به ترتیب در مقام‌ها هشتم و نهم قرار دارند.

آخرین جایگاه برای گوشی گلکسی A71 سامسونگ است.

گوشی‌هایی که دیگر پرطرفدار نیستند

دیدن این گوشی‌ها در فهرست مذکور بدین معناست که دیگر بعضی دستگاه‌ها از آن حذف شده‌اند. یکی از این دستگاه‌ها Sony Xperia 1 II بود که تنها هفت روز پیش در صدر جدول قرار داشت، اما اکنون خبری از آن نیست. البته این سرنوشت برای خواهر آن Xperia 10 II نیز اتفاق افتاده است. گوشی شیائومی می ۱۰ پرو نیز موفق به رسیدن به فهرست این هفته نشد. گوشی چهارمی که از فهرست پرطرفدارترین‌ها حذف شده، V60 ThinQ ال‌جی است.

بیشتر بخوانید: ۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۱۲ اسفند)

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوشی هوشمند پرطرفدارترین ها گوشی جدید پرطرفدارترین ها دستگاه ها گوشی ها شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۳۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ آخرین وضعیت فهرست های احزاب برای دور دوم انتخابات مجلس

عبدالحسین روح الامینی، معاون احزاب شورای ائتلاف، آخرین وضعیت فهرست های احزاب برای دور دوم انتخابات مجلس را اینگونه روایت کرد.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • تورم تولید گوشت از مرز ۱۰۰ درصد عبور کرد
  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان
  • هشدار مهم به مردم؛ افزایش احتمال مرگ‌ومیر با این عمل پرطرفدار!
  • فیلم/ آخرین وضعیت فهرست های احزاب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در استان تهران انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در تهران انتخابات اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • تاکیدامام جمعه بوکان براهمیت نقش و جایگاه معلمان و کارگران در جامعه