Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک اسلامی فلسطین، جایزه «برترین بانک اسلامی در فلسطین برای سال ۲۰۱۹ میلادی» را به دست آورد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکة رایة، مجله تخصصی امور مالی « EMEA FINANCE » جایزه «برترین بانک اسلامی در فلسطین برای سال 2019 میلادی» را به بانک اسلامی فلسطین اعطا کرد.

 

سید«صلاح الدغمه» عضو شواری اداری بانک اسلامی فلسطینی، این جایزه را در مراسمی که با حضور دهها مدیر بانک و موسسه مالی در دبی برگزار شد، گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«بیان قاسم» مدیر کل بانک اسلامی فلسطین، گفت: کسب این جایزه برای دومین سال متوالی نتیجه تلاش های زیادی است که این بانک برای دیجیتالی کردن خدمات خود و ارایه محصولات مالی پیشرفته انجام داده است.

 

قاسم افزود: یکپارچگی و همکاری تلاش ها بین مسئولان این موسسه و هیئت مدیره از بالاترین معیارهای صداقت، شفافیت و حرفه ای و حکمرانی خوب است.

 

وی ادامه داد: این جایزه به دیگر جوایز این بانک که در سالهای اخیر از مجله های معتبر جهانی تخصصی در امور مالی به دست آورده است، اضافه شد.

 

این بانک اسلامی، فعالیت خود را از طریق 45 شعبه و دفتر و 85 عابر بانک به عنوان گسترده ترین شبکه بانکداری اسلامی در فلسطین انجام می دهد.

 

مجله EMEA FINANCE که مقرش در لندن است، یک مجله تخصصی در امور مالی و ارزیابی بانک ها و موسسه های مالی در سطح کشورهای اروپایی، آفریقایی و خاورمیانه است.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: بانک اسلامی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۳۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه ‌اندازی برات الکترونیک برای تامین مالی تولید

معاون بانک مرکزی گفت: برات الکترونیک ابزار قدرتمند تامین مالی تولید در زمان سیاستهای انقباضی است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مهران محرمیان معاون بانک مرکزی در مراسم رونمایی از برات الکترونیک در وزارت اقتصاد، گفت: در راستای برنامه کنترل تورم از طریق کنترل مقداری ترازنامه بانکها مدیریت خلق نقدینگی در دستور کار قرار گرفته است.

محرمیان افزود: گفت: یگ‌نگرانی در این مسیر موضوع تامین مالی تولید است. پروژه برات الکترونیکی در زمان سیاستهای انقباضی پول به عنوان یک ابزار بسیار کارا مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی افزود، شبکه بانکی برای پیاده سازی این پروژه آمادگی کامل دارند، اداره تامین مالی زنجیره تولید و حوزه فناوری های نوین موارد فنی و جزییات را به خوبی پیش برده اند.

محرمیان گفت: هماهنگی خیلی خوبی در میان وزارت اقتصاد و بانک مرکزی ایجاد شد و امروز شاهد رونمایی از سامانه برات الکترونیک هستیم.

معاون فناوریهای نوین بانک مرکزی در خاتمه گفت: وزارت ارتباطات در سامانه تعامل پذیری، شرکت خدمات انفورماتیک و.... نیز در نهایی سازی این پروژه مشارکت داشتند.

در این نشست معاون اقتصادی وزارت اقتصاد تاکید کرد، برات الکترونیک ابزار مکمل اوراق گام است و یک ابزار مهم برای تامین مالی تولید محسوب میشود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • جزییات برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • شکاف ۱۵ تریلیون دلاری برای تامین زیرساخت های جهانی تا سال ۲۰۴۰
  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • واگذاری ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانک‌ها
  • پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون ضامن
  • واگذاری ۱۵۰ همت از اموال مازاد به بانک‌ها
  • راه ‌اندازی برات الکترونیک برای تامین مالی تولید
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود