Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،گفت: مواد ضد عفونی کننده به همت ۲ واحد تولیدی این شهرستان تولید و برای توزیع در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

او با اعلام اینکه مواد ضد عفونی کننده به صورت قوطی‌های پلاستیکی نیم لیتری بوده است، افزود: قیمت این مواد ضد عفونی کننده ۲۰۰ هزار ریال بوده و تمام داروخانه‌ها موظف به پخش مواد ضد عفونی کننده به قیمت مشخص شده می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهین با بیان اینکه تولید مواد ضد عفونی کننده به منظور پیشگیری از بیماری کشنده ویروسی بوده اضافه کرد: این بیماری قابل پیشگیری است و به‌راحتی و با راهکار‌های ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد همچنین در خصوص توزیع ماسک اظهار داشت: به همت خیاطان این شهرستان و هم‌اکنون مجوز تولید برای ۲ واحد تولیدی صادر شده که فعالیت خود را از چند روز گذشته آغاز و فرآیند توزیع ماسک هم از روز شنبه شروع خواهد شد.

او با بیان اینکه صدور تولید این محلول به منظور کمبود مواد ضد عفونی شهرستان مهاباد صورت گرفته است، ادامه داد: به منظور جبران و پیشگیری از شیوع بیماری جدید کرونا و افزایش نیاز مصرف کنندگان به مواد ضد عفونی کننده این مجوز صادر شده است.

جهین از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه احتکار یا گرانفروشی مواد بهداشتی با سامانه رایگان ۱۲۴ اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد تماس بگیرند تا در اسرع وقت به درخواست شهروندان پاسخ داده شود.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتاق بازرگانی مواد ضد عفونی اقلام بهداشتی مواد ضد عفونی کننده شهرستان مهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۳۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند

دکتر مینا آژوغ اظهار کرد: رتبه‌بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سازمان غذا و دارو، وی افزود: این پروژه با پایش در مورد داروی انسولین آغاز شد و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد. همچنین در ادامه برای سایر دارو‌های دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس افزایش می‌یابد
  • داروخانه در توزیع اینترنتی دارو مسوول است
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • بررسی کمبود شیرخشک در داروخانه ها
  • بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • انسولین «نوومیکس» در داروخانه‌های خوزستان توزیع می شود
  • از لزوم جدیت در تفکیک زباله، تا سهم فاضلاب خانگی در آلودگی رودخانه های رشت
  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟