Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@21:33:14 GMT

کرونا، سامسونگ را از کره به ویتنام برد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۰۳۳۳۰

کرونا، سامسونگ را از کره به ویتنام برد

شرکت سامسونگ الکترونیکس قصد دارد تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا در کره جنوبی بخشی از خط تولید گوشی‌های هوشمند خود را به ویتنام منتقل کند.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از گیزموچاینا، شرکت سامسونگ الکترونیکس قصد دارد تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا در کره جنوبی بخشی از خط تولید گوشی‌های هوشمند خود را به ویتنام منتقل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت سامسونگ الکترونیکس که چندی پیش به علت شیوع گسترده ویروس خطرناک و کشنده کرونا، یکی از کارخانه‌های تولید موبایل خود در شهر دئگو کره جنوبی را تعطیل کرده بود، حالا بعد از مثبت شدن جواب آزمایش کرونای یکی از کارکنان، یکی دیگر از کارخانه‌های موبایل در شهر گومی این کشور را نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام کرد.

سامسونگ الکترونیکس  تولید کننده برجسته گوشی‌های هوشمند در جهان سعی دارد تنوع تولید خود را به حداقل برساند تا میزان ضرر نیز کاهش یابد.

طبق این گزارش، این شرکت هم اکنون تأسیسات تولیدی خود را در کره جنوبی تعطیل کرده است؛ شیوع ویروس کرونا بر عملکرد و فروش چندین شرکت فناوری در سراسر جهان از جمله سامسونگ تأثیر گذاشته است. این ویروس که از چین گسترش یافته در حال حاضر مردم بیش از ۹۰ کشور جهان را مبتلا کرده است.

این غول کره جنوبی در حال تولید جدیدترین گوشی‌های پرچمدار خود، Galaxy S۲۰ و همچنین تاشو Galaxy Z Flip، در گومی برای مصرف کنندگان داخلی است.

سامسونگ گفت: تصمیم برای انتقال به ویتنام برای اطمینان از «تولید پایدار» تلفن‌های هوشمند رده بالا گرفته شده است.

کارخانه سامسونگ که حدود ۱۰ هزار کارگر دارد، اغلب در هفته‌های گذشته تعطیل بود زیرا بسیاری از کارگران در اثر افزایش شیوع کرونا قرنطینه شدند.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: کره جنوبی سامسونگ کره ویتنام گوشی سامسونگ الکترونیکس کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۳۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش هفت درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر کل صنعت، معدن وتجارت استان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا وسیمای استان گفت: سال گذشته یک‌میلیون و ۳۵۹ هزار تن سیمان در خراسان جنوبی تولید شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد افزایش داشته است.


آریافر افزود: سال ۱۴۰۲ نیز یک میلیون ۲۷۱ هزار تن سیمان در دو کارخانه سیمان قاین و باقران تولید شد.

وی گفت: در کارخانه‌های سیمان استان تاکنون برای حدود ۷۰۰ نفر شغل ایجاد شده است.

مدیر کل صنعت، معدن وتجارت استان افزود: سیمان استان علاوه بر تأمین نیاز داخل، به کشور افغانستان نیز صادر می‌شود.

آریافر افزود: سال گذشته ۵۰۲ هزار تن سیمان به ارزش ۱۵ میلیون دلار صادر شده است.

همچنین در سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کاری و واحد‌های نمونه خراسان جنوبی، واحد کارگری سیمان قاین به عنوان واحد نمونه استان معرفی شد.

در این جشنواره از شرکت سیمان قاین به عنوان واحد نمونه استان تقدیر شد.تولید سیمان در خراسان جنوبی ۷ درصد افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • سلفی جدید بهرام رادان همه را متعجب کرد
  • ورزش و کاهش وزن نخستین اقدام برای درمان کبد چرب
  • گندم‌کاران مراقب شیوع بیماری زنگ زرد باشند
  • (ویدئو) مرگ صد‌ها هزار ماهی بر اثر گرما در ویتنام
  • مرگ صدها هزار ماهی بر اثر گرما در ویتنام (فیلم)
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • افزایش هفت درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی
  • خراسان جنوبی/کارگران، فعالان عرصه اقتصاد و تولید
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی
  • رندرهای گوشی سامسونگ گلکسی F55 5G منتشر شد