Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@23:34:20 GMT

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۰۳۵۰۵

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( ۱۹ اسفند ‌ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام؛ سرهنگ احمد حاتمی فرمانده مرزبانی شهرستان مهران اظهار کرد: ۱۶ هزار و ۱۰۰ قوطی شیرخشک قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی مهران در پایانه مرزی شهید سلیمانی مهران کشف و ضبط شده است.

وی افزود: در این راستا ۲ متهم دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی تئاتر شرهانی ارسال شد

رحمان جابری دبیر چهارمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی شرهانی گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره پایان یافته و ۷۰ اثر به این دبیرخانه ارسال شده است.

وی افزود: این جشنواره قرار بود در نیمه دوم اسفند امسال برگزار شود اما به علت شیوع کرونا ویروس و بخشنامه‌های ابلاغی وزارت مبنی بر لغو تمامی برنامه‌ها و جشنواره‌ها در راستای حفظ سلامت جامعه به سال آینده موکول شده است.

تعطیلی بازار میوه فروشان شهر ایلام

طالب صادقیان شهردار ایلام با اعلام این خبر اظهار کرد: پارکینگ بزرگ شهرداری در مرکز شهر ایلام که محل فعالیت کسبه و بازار میوه فروشان است مسدود شده و مردم از مراجعه به این مکان خودداری کنند.
وی افزود: مردم در این مدت مایحتاج خود را به صورت هفتگی یا بلند مدت از کسبه محل‌های خود خریداری و از آمدن به مرکز شهر به طور جدی خودداری کنند.

افزایش خدمات پلیس راه ایلام در راستای پیشگیری از کرونا

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه ایلام گفت: پلیس راه ایلام با شعار نوروزی امنیت جامعه، آرامش خانواده در خدمت هم استانی‌های عزیز خواهد بود.

وی افزود: برای ارائه تسهیلات لازم و کاهش مراجعه هم استانی‌های عزیز به مراکز پلیس راه و نهادهای مرتبط و همچنین پیشگیری از شیوع آن موارد ذیل ذکر در دستور کار قرار می‌گیرد.

رییس پلیس راه استان بیان کرد: آن دسته از افرادی که مدت اعتبار گواهینامه آنان منقضی یا رو به اتمام است تا پانزدهم اردیبهشت ماه ۹۹ معتبر است و مأموران اعمال قانون نمی‌کنند.

انتهای پیام /970821

منبع: فارس

کلیدواژه: ایلام قاچاق تئاتر پلیس پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۳۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود

نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران یکشنبه (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، نشست خبری این دوره از نمایشگاه از ساعت ۱۰ یکشنبه (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) در نیم طبقه شبستان مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

در این نشست یاسر احمدوند؛ رییس و علی رمضانی؛ قائم مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارند و پاسخگوی سوالات اصحاب رسانه خواهند بود.

لازم به ذکر است؛ با توجه به اینکه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آخرین مراحل آماده‌سازی را برای میزبانی از مخاطبان طی می‌کند، اصحاب رسانه می‌توانند پس از پایان نشست خبری از محل برگزاری تصویربرداری و بازدید داشته باشند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • (ویدیو) مرور اخبار ناگوار با سلامت روان ما چه می‌کند؟
  • بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام
  • خبری از علی کریمی و حسینی نیست(عکس)
  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام
  • بارش شدید باران و طغیان رودخانه‌های فصلی در ایلام
  • تبریک ویژه روز معلم در بخش خبری صداوسیمای آذربایجان غربی
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود