Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام نخست وزیر ایتالیا تمام مسابقات ورزشی و رقابت‌های فوتبال سری آ تعلیق شد.

به گزارش مشرق، با دستور نخست وزیر ایتالیا تمام مسابقات ورزشی در کشور ایتالیا به حات تعلیق درآمد.

 

بر این اساس تمام مسابقات فوتبال سری آ تعلیق شد.

با این شرایط کلیه فعالیت‌های ورزشی تا تاریخ ۳ آوریل تعلیق خواهد شد.

پیش از این کمیته ملی المپیک ایتالیا امروز در جلسه‌ای که با نمایندگان فدراسیون‌های ورزشی این کشور داشت تصمیم گرفت که همه فعالیت‌های ورزشی به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در این کشور به حال تعلیق درآید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس این کمیته از دولت ایتالیا خواسته بود که هر گونه فعالیت ورزشی از جمله رقابت‌های فوتبال سری آ تا تاریخ ۳ آوریل لغو گردد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا لیگ قهرمانان آسیا حسین شیخ الاسلام سری A ایتالیا ویروس کرونا تعلیق تمام مسابقات فوتبال سری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۳۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات ۴ وزن نخست وزنه برداری قهرمانی نوجوانان ایران در بخش دختران، با درخشش وزنه برداران کرمانی همراه شد. در رقابت‌های امروز دختران کرمانی موفق به کسب ۷ نشان طلا شدند ضمن اینکه ۳ مدال طلا نصیب استان فارس شد و ۲ طلا نیز به ایلامی‌ها رسید. نتایج چهار وزن نخست مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان ایران که از ظهر امروز (یکشنبه شانزدهم اردیبهشت) در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزادی اسلامی واحد همدان آغار شده است به شرح زیر است:    دسته ۴۰ کیلوگرم نوجوانان    یکضرب   زهرا پورامین (کرمان)   ۴۴ کیلوگرم   دوضرب   زهرا پورامین (کرمان)   ۵۰ کیلوگرم   مجموع   زهرا پورامین (کرمان)   ۹۴ کیلوگرم    دسته ۴۵ کیلوگرم نوجوانان   یکضرب   هدیه سهراب پور پاریزی (کرمان)   ۳۸ کیلوگرم   حنانه بیژنی (ایلام)   ۳۷ کیلوگرم   پرنیا افشار (خراسان رضوی)   ۳۵ کیلوگرم   دوضرب   حنانه بیژنی (ایلام)

دیگر خبرها

  • چرا نتانیاهو نمی‌خواهد جنگ در غزه تمام شود؟
  • نامه تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • تعلیق و لغو مجوز فعالیت ۲ دفتر خدمات مسافرتی در گیلان
  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • حلالی: استقلال اصلا به دنبال فوتبال زیبا نبود!
  • انصراف سینر از حضور در مسابقات مسترز رُم
  • انصراف «سینر» از حضور در مسابقات مسترز رُم
  • ایتالیا: نیروهای ما هرگز در اوکراین مستقر نخواهند شد
  • سبقت تاریخی فوتبال ایتالیا از اسپانیا