Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@01:14:23 GMT

چرا ممکن است ترامپ به کرونا مبتلا شده باشد؟

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۰۳۸۵۹

چرا ممکن است ترامپ به کرونا مبتلا شده باشد؟

به گزارش جماران؛ دو تن از نمایندگان مجلس آمریکا که در هفته گذشته با ترامپ دیدار داشته‌اند، به ظن آلوده شدن به ویروس کرونا در قرنطینه خانگی قرار گرفتند.  

به گزارش فرانس ۲۴، دو تن از نمایندگان مجلس آمریکا که به تازگی با ترامپ تماس نزدیک داشته‌اند با تایید مظنون بودن به آلوده شدن به کرونا اعلام کردند که آنان تصمیم به خود قرنطینه شدن گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

داگ کالینز نماینده حزب جمهوریخواه که در جمعه گذشته با ترامپ دیدار و حتی با وی در دفتر مراکز کنترل بیماری دست داده است، گفت: او به تازگی مطلع شد که در یک نشست محافظه کار ماه گذشته با کسی که آزمایش ویروس جدید کرونا وی مثبت اعلام شده است، در تماس بوده است.  

مت گیتس دیگر نماینده حزب جمهوریخواه آمریکا که روز دوشنبه با ترامپ سفری را انجام داده بود، به همین ترتیب پس از اینکه خبر داد که وی نیز ۱۱ روز پیش در کنفرانس CPAC با یک فرد آلوده تماس نزدیک برقرار کرده است.  

هیچ یک از این دو نماینده تا کنون علائم ویروس کرونا را گزارش نکرده‌اند.  

در همین رابطه کالینز گفت: در حالی که من هیچ علامتی را تجربه نمی‌کنم، تصمیم گرفته‌ام تا قرنطینه خانگی را انجام دهم.  

دفتر گیتس نیز در پیامی توییتری نوشت: در حالیکه نماینده کنگره دارای هیچ یک از اعلائم آلوده شدن نیست اما وی امروز حاضر به آزمایش دادن شد و انتظار دارد به زودی نتایج آن را کسب کند.  

مقام‌های آمریکا روز دوشنبه اعلام کردند که آمار مبتلایان به کرونا در این کشور به ۵۴۷ نفر و قربانیان ناشی از این بیماری به ۲۱ تن افزایش یافته است.  

تاکنون ۲۱ نفر در آمریکا بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند که ۱۸ مورد از این آمار در ایالت واشنگتن، دو مورد در ایالت فلوریدا و یک مورد در ایالت کالیفرنیا بوده است.  

سرعت شیوع بیماری کرونا در آمریکا در هفته گذشته ناگهان افزایش یافته به طوری که روز شنبه ۱۱۷ مورد و در روز گذشته ۱۰۷ مورد جدید ابتلا گزارش شده است.  

شیوع کرونا همچنین حاشیه‌های سیاسی و هراس میان مقام‌های آمریکا نیز داشته است.  

سناتور «تد کروز» یکشنبه‌شب در پیامی توئیتری اعلام کرد که با فرد مبتلا در این نشست تماس داشته و با او دست داده است و با توجه به توصیه پزشکان به مدت یک هفته خود را در خانه قرنطینه خواهد کرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا دونالد ترامپ ویروس کرونا کرونا ترامپ کرونا گرفت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۳۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد

 دونالد ترامپ در گفتگو گو با مجله تایم با انتقاد از سیاست‌های بنیامین نتانیاهو، گفت: افراد بسیار خوبی هستند که می‌توانند جای نتانیاهو را بگیرند.

به گزارش تسنیم، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در گفتگو با مجله تایم با انتقاد از نتانیاهو، گفت: انتقادها از "بنیامین نتانیاهو" بجاست، چرا که نتوانست مانع کشته شدن غیرنظامیان اسرائیلی در هفتم اکتبر شود.

رییس جمهور سابق آمریکا با تاکید بر این موضوع که افراد بسیار خوبی هستند که می‌توانند جای نتانیاهو را بگیرند، افزود: خیلی‌ها از هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) اطلاع داشتند، اما اسرائیل اطلاع نداشت و نتانیاهو به همین خاطر خیلی ملامت و سرزنش می‌شود.

ترامپ ادامه داد: آنچه در هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) رخ داد، نباید هرگز اتفاق می‌افتاد، همه چیز برای جلوگیری از آن وجود داشت.

دونالد ترامپ پیش از این با انتقاد از عملکرد جو بایدن، رییس جمهور آمریکا گفته بود که اگر من رئیس‌جمهور بودم هفتم اکتبر هرگز اتفاق نمی‌افتاد، حتی یک فرصت کوچک.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • قاضی آمریکایی ترامپ را برای توهین به دادگاه جریمه کرد
  • ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد
  • آمار دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین رو به افزایش است
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف