Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا قرار است امشب (سه شنبه) با برگزاری ۲ دیدار پیگیری شود و نمایندگان اسپانیا - ایتالیا و آلمان - انگلیس به مصاف یکدیگر می‌روند، این بازی در دور برگشت انجام می‌شود و امشب ۲ تیم به مرحله بعدی صعود و ۲ تیم هم از دور مسابقات حذف می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته مسابقات این هفته به شدت تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا است.

والنسیا - آتلانتا /  جدال انتقامی در ورزشگاه خالی از تماشاگر

تیم‌های فوتبال آتلانتا و والنسیا امشب از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه به مصاف یکدیگر می‌روند، ۲ تیم در دیدار رفت در ایتالیا به میدان رفتند که تیم آتلانتا موق شد با نتیجه ۴ بر یک برنده بازی شود. دیدار امشب، اما شرایط بسیار خاصی دارد و قرار است به دلیل شیوع ویروس کرونا  بدون حضور تماشاگران دنبال شود.

نماینده ایتالیا برای رسیدن به مرحله حذفی یکی دیگر از خاص‌ترین و عجیب‌ترین راه‌ها را طی کرد و با خوش‌شانسی به این مرحله رسید. آن‌ها شروع بدی در لیگ قهرمانان داشتند و در اولین بازی با ۴ گل، مغلوب دینامو زاگرب کرواسی شدند. آن‌ها در گام دوم هم ۲ بر یک به شاختار باختند و در سومین دیدارشان با نتیجه ۵ بر ۱ مقابل منچسترسیتی شکست خوردند تا بسیاری از فوتبال دوستان این تیم را حذف شده زود هنگام این رقابت‌ها بدانند.

البته شرایط جدول در گروه آتلانتایی‌ها به گونه‌ای بود که آن‌ها با وجود این سه شکست پُر گل و پیاپی همچنان بخت صعود به دور حذفی را داشتند، آن‌ها دور برگشت را بهتر آغاز کردند و در اولین دیدار که به میزبانی خودشان برگزار شد مقابل منچسترسیتی به تساوی یک بر یک رسیدند تا نخستین امتیازشان را در این رقابت‌ها را کسب کنند، آن‌ها در ادامه تیم‌های فوتبال دینامو زاگرب و شاختار دونتسک که اوکراین را با نتایج ۲ بر صفر و ۳ بر صفر شکست دادند تا ۷ امتیازی شوند و با توجه به توقف شاختار در دیدار آخر دور گروهی با ۷ امتیاز به عنوان تیم دوم گروه‌شان به مرحله بعدی رسیدند.

تیم فوتبال والنسیا هم اگرچه به عنوان تیم صدرنشین به دور حذفی این رقابت‌ها رسید، اما تا آخرین لحظه ممکن بود جواز حضور در دور حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را پیدا نکند، آن‌ها در گروهی قرار داشتند که تیم‌هایی همانند آژاکس، چلسی و لیل در آن حضور داشتند و رقابت نزدیک و پایاپایی میان نمایندگان هلند، انگلستان و اسپانیا برای صعود از این گروه قرار داشت، در مجموع شرایط برای والنسیا به گونه‌ای پیش رفت که آن‌ها در هفته پایانی با پیروزی که به دست آوردند، ۱۱ امتیازی شدند و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به چلسی به عنوان تیم صدرنشین به دور حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا رسیدند. تیم‌های فوتبال چلسی و آژاکس هم به ترتیب با ۱۱ و ۱۰ امتیاز در جایگاه دوم و سوم جدول رده‌بندی قرار گرفتند تا والنسیای خوش‌شانس با عنوان صدرنشینی با قرعه آسان‌تری در دور حذفی روبه‌رو شود.

آمار

تیم فوتبال والنسیا در دور گروهی آمار ۹ گل زده و ۷ گل خورده را ثبت کرده، این در حالی است که آتلانتا ۸ گل زده و ۱۲ گل دریافت کرده است که این نشان از ضعف تیم ایتالیایی در خط دفاع را دارد. تیم فوتبال آتلانتا در پنج دیدار گذشته‌اش به آمار چهار برد و یک تساوی دست یافته و والنسیا هم آمار ۲ تساوی، ۲ باخت و تنها یک برد داشته است. لایپیش - تاتنهام / مسیر دشوار آقای خاص برای صعود 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال والنسیا تیم فوتبال آتلانتا تیم فوتبال لایپزیش تیم فوتبال تاتنهام لیگ قهرمانان رقابت ها دور حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۴۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی ریکاردو اورسولینی به همراه مادربزرگش پس از صعود بولونیا به رقابت های اروپایی

بولونیا برای اولین بار در 22 سال اخیر، حضور خود در یک تورنمنت اروپایی را قطعی کرد.

دانلود (2.1MB)

دیگر خبرها

  • گری نویل در خصوص باخت 7-0 به بارسلونا؛ انریکه تحویلم نگرفت و به او فحش دادم!
  • حذف امیر حسین هدایی با شکست برابر بازیکن ١٩ ساله
  • نگاهی به آخرین اخبار ورزشی سیزدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • همراه با چند خبر ورزشی سیزدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو
  • ساعت بازی استقلال و تراکتور امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • مصاف سوم شهرداری گرگان و مهرام؛ شنبه ۱۵ اردیبهشت
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • خوشحالی ریکاردو اورسولینی به همراه مادربزرگش پس از صعود بولونیا به رقابت های اروپایی