Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@13:07:02 GMT

مغولستان و پاناما نیز کرونایی شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۰۴۱۶۹

مغولستان و پاناما نیز کرونایی شدند

خبرگزاری رویترز بامداد سه‌شنبه گزارش داد که مقام‌های بهداشتی مغولستان اعلام کردند که فرد مبتلا که ملیت فرانسوی دارد و در آن کشور کار می‌کند، از طریق فرودگاه مسکو از فرانسه وارد مغولستان شده است.
ستاد بحران ملی مغولستان در بیانیه‌ای اعلام کرد که دولت این کشور ۴۲ نفر را که بیمار با آنها ملاقات کرده و ۱۲۰ فرد دیگر را که با این شخص ارتباط نزدیک داشتند ، شناسایی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال شمار مبتلایان و جانباختگان به بیماری کرونا در آمریکا به ترتیب به 722 و 26 نفر رسیده است.

درحالی شمار جان باختگان و مبتلایان به کرونا در خارج از چین رو به افزایش است، کمیسیون ملی بهداشت چین آمار جان باختگان ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در این کشور را ۱۷ نفر اعلام کرد که کمترین رقم از نظر تعداد فوتی ها از ابتدای شیوع کرونا به شمار می‌رود.

براساس گزارش این نهاد بهداشتی، از تعداد ۱۷ نفر فوتی در ۲۴ ساعت گذشته در چین، ۱۶ نفر آنها در شهر ووهان و یک نفر هم در استان هوبی که ووهان در آن واقع است ثبت شده است.

امروز برای سومین روز مستمر تعداد فوتی ها و مبتلایان به بیماری ویروس کرونا در خارج از استان هوبی به صفر رسیده است.

با این حال رقم کل مبتلایان به ویروس کرونا در چین تا کنون به ۸۰ هزار و ۷۵۴ نفر و شمار مبتلایان هم به سه هزار و ۱۳۶ تن رسیده است.

تاکنون ۵۹ هزار و ۹۰۵ نفر هم در چین درمان و از بیمارستان ها و مراکز درمانی مرخص شده اند.

از سوی دیگر، مقام‌های کشورهای تونس و مغرب اعلام کردند که به خاطر شیوع گسترده کرونا در کشور ایتالیا تمام پروازها به مبدأ و از مقصد این کشور را لغو کرده‌اند.

مقام‌های تونسی اعلام کردند که تمام سفرهای دریایی شرکت دریانوردی تونس به مقصد و از مبدأ ایتالیا برای پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا لغو شده است.

وزارت بهداشت تونس دوشنبه شب از شناسایی سه مورد جدید به ویروس کرونای جدید در این کشور آفریقایی خبر داد تا شمار مبتلایان به این بیماری ویروسی به پنج نفر افزایش یابد.

در همین ارتباط، "محمد ششم" شاه مغرب در صفحه رسمی‌اش در توئیتر رسما اعلام کرد که تمام پروازها به مبدأ و از مقصد ایتالیا را برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا قطع شده است.

تصمیم این دو کشور آفریقایی که مرز آبی با ایتالیا دارند، پس از آن اتخاذ می‌شود که جوزپه کونته نخست وزیر ایتالیا دوشنبه شب تصمیم گرفت که کل کشور ۶۰ میلیونی‌اش را قرنطینه کند.

این کار پس از آن صورت می‌گیرد که شمار مبتلایان به ایتالیا از ۹ هزار نفر گذشت و تعداد کسانی که در این کشور بر اثر ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند به ۴۶۳ نفر رسید. سرعت رشد این ویروس در ایتالیا در حال افزایش است.  
بعد از سونامی ایتالیا، دیگر کشورهای اروپایی هم با سرعت در حال ثبت مواردی از مشاهده ویروس کرونا هستند. بعد از ایتالیا، فرانسه بیشترین میزان تلفات را به خود اختصاص داده‌است. در این کشور تاکنون ۳۰ نفر جان باخته‌اند و یکهزار و ۴۱۲ نفر هم به این ویروس مبتلا شده‌اند. 

در بریتانیا اما از ۳۲۱ مبتلا به ویروس کرونا، تاکنون ۵ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری مرگبار، جان باخته‌اند. این در حالی است که در هلند از همین تعداد افراد مبتلا، ۴ نفر فوت کرده‌اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا پاناما مغولستان پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا پاناما مغولستان فرانسه آمریکا تونس ایتالیا تونس ایتالیا تونس ایتالیا ایتالیا ایتالیا ایتالیا ایتالیا ایتالیا ایتالیا فرانسه بریتانیا هلند ویروس کرونا پاناما مغولستان ویروس کرونا شمار مبتلایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۴۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا

به گزارش خبرگزاری مهر، جاری شدن سیل در کنیا تاکنون جان ۷۶ نفر را گرفته است.

پایگاه خبری اسپوتنیک امروز یکشنبه به نقل از رسانه‌های خبری کنیا گزارش داد که مقامات دولتی در کنیا با انتشار آماری از قربانیان وقوع سیلاب طی روز گذشته در این کشور از جان باختن ۷۶ نفر و مجروح شدن ۲۹ نفر دیگر خبر دادند.

بر اساس اعلام رسانه‌های محلی در کنیا، تا کنون در این حادثه طبیعی ۱۹ تَن هم مفقود شده‌اند.

سیل ویرانگر بخش‌های گسترده‌ای از نایروبی، پایتخت کنیا را تحت تأثیر قرار داده و برخی جاده‌های اصلی را بسته و بسیاری از مناطق را زیر آب فرو برده است. شرکت راه‌آهن کنیا نیز خدمات مسافرتی شهری را در سراسر این کشور به حالت تعلیق درآورد.

کد خبر 6090478

دیگر خبرها

  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون با آزمایش مولکولی
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد