Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین رضا جعفرزاده در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: طبق تصمیمات اخذ شده، فروش بلیت پروازهای کیش صرفاً از طریق دفاتر کیش ایر مسیر است و این شرکت هواپیمایی مؤظف به تأمین پروازهای این مسیر است.

وی تأکید کرد: هیچ گونه فروش تور غیر از فروش به کیش‌وندان و شاغلان در کیش انجام نمی‌شود و امکان سفر به کیش برای غیر وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی سازمان هواپیمایی افزود: تصمیمات اتخاذ شده درباره ممنوعیت سفر به جزیره کیش به علت تعطیلی اغلب مراکز اقامتی و سیاحتی این جزیره است.

 مسافران کیش ملزم به تکمیل فرم خوداظهاری کیش‌وندی هستند

جعفرزاده با بیان اینکه ‌مسافران کیش ملزم به تکمیل فرم خوداظهاری کیش‌وندی هستند، گفت: مسافران مسیر کیش همان طور که اشاره شد، ملزم به تکمیل و ارائه فرم خوداظهاری به شرکت هواپیمایی کیش‌ایر هستند.

امکان تهیه بلیت کیش برای کیش‌وندان از چند شهر

سخنگوی سازمان هواپیمایی اضافه کرد: مسافران جهت تهیه بلیت برای مسیر کیش باید فرم خوداظهاری به کیش ایر ارائه دهند، ضمن آنکه امکان تهیه بلیت از دفاتر فروش و ایستگاه‌های شهرهای تهران، شیراز، مشهد، اصفهان و بندرعباس فراهم است ضمن آنکه در جزیره کیش نیز دفتر فروش کیش ایر مجاز به فروش این بلیت است.

هیچ شرکت هواپیمایی غیر از کیش‌ایر اجازه انجام پرواز به کیش را ندارد

جعفرزاده تأکید کرد: غیر از کیش‌ایر هیچ شرکت هواپیمایی مجوز پرواز به کیش را ندارد و پرواز به کیش فقط توسط کیش‌ایر و برای کیش‌وندان و شاغلان فعال در این جزیره است.

وی افزود: فروش بلیت توسط سایر دفاتر و مراکز فروش الکترونیک غیر از دفاتر کیش‌ایر و ایستگاه‌های آن شرکت هواپیمایی ممنوع است.

کد خبر 491035 برچسب‌ها كرونا در ايران جزیره کیش

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران جزیره کیش شرکت هواپیمایی فرم خوداظهاری تهیه بلیت کیش ایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۴۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری شرکت هواپیمای اتحاد امارات با کام‌ایر افغانستان

شرکت هواپیمایی اتحاد امروز در اعلامیه‌ای گفت که این شرکت با کام ایر در افغانستان، اسکای اکسپرس در یونان، رکس ایرلاینز در استرالیا، ججو ایر در کوریای جنوبی و میانمار ایرویز موافقت کرده است.

آریک دی، از مدیران شرکت هواپیمایی اتحاد گفته است این پنج قرارداد در میان خطوط هوایی، سفر را برای مهمانان تمام خطوط هوایی آسان‌تر می‌کند.

بر اساس اعلامیه شرکت هواپیمای اتحاد، مشتریان این شرکت از سراسر جهان می‌توانند در میدان هوایی ابوظبی با کام‌ایر به کابل و از آنجا به شهرهای دیگر افغانستان پرواز کنند.

شرکت هوایی اتحاد می‌گوید ۱۲۳ مشارکت میان‌خطی در سراسر جهان دارد.

اتحاد ایرویز که در سال ۲۰۰۳ تأسیس شد، هواپیمایی پرچم دار امارات متحده عربی است و دومین شرکت هواپیمایی این کشور است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • همکاری شرکت هواپیمای اتحاد امارات با کام‌ایر افغانستان
  • لغو پرواز‌های شرکت هواپیمایی ایران ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام و بالعکس
  • سپهران کم تاخیرترین ایرلاین فرودگاه نجف شد
  • تراکتور – استقلال، تراکتور – سپاهان نمی‌شود
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • پیش‌فروش بلیت «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» آغاز شد