Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@05:30:36 GMT

انهدام یک پهپاد جاسوسی ائتلاف سعودی در غرب یمن

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۰۴۴۹۱

انهدام یک پهپاد جاسوسی ائتلاف سعودی در غرب یمن

پدافند هوایی ارتش یمن و کمیته‌های مردمی یک فروند پهپاد جاسوسی ائتلاف سعودی را بر فراز آسمان الحدیده هدف قرار داد.

 به گزارش مشرق به نقل از وبگاه انصارالله، سامانه دفاع موشکی ارتش یمن و کمیته‌های مردمی بامداد امروز (سه شنبه) یک فروند پهپاد جاسوسی ائتلاف سعودی را در استان الحدیده (غرب یمن) سرنگون کرد.

بیشتر بخوانید: امارات از بیم نفوذ صنعا در «تعز» به قلع و قمع غیرنظامیان روی آورد

بر اساس این گزارش، این پهپاد جاسوسی در حال انجام ماموریت‌های خصمانه خود بود که بر فراز آسمان منطقه «الفازه» شهرستان «التحیا» استان الحدیده هدف قرار گرفت و منهدم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدافند هوایی ارتش یمن روز پنجشنبه گذشته نیز یک پهپاد جاسوسی ائتلاف سعودی را در منطقه «الخوبه» در جازان واقع در جنوب عربستان سرنگون کرد.

نیروهای پدافندی ارتش یمن از ابتدای جنگ ائتلاف سعودی علیه کشورشان در مارس 2015/فروردین 1394، ده‌ها فروند پهپاد جاسوسی ائتلاف سعودی را شکار کرده‌اند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا لیگ قهرمانان آسیا حسین شیخ الاسلام پهپاد جاسوسی استان الحدیده ائتلاف سعودی ارتش یمن پهپاد جاسوسی ائتلاف سعودی ارتش یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۴۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان

 محمد بنی سعید مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: در سال۱۴۰۲، بیش از ۱۶ میلیون و ۳۸۱ هزار لیتر فرآورده به سه هزار ۴۴۰ فروند هواپیما در مراکز سوختگیری هواپیمایی منطقه آبادان سوخت‌رسانی شده است.

به گفته او این رقم بیانگر رشد ۲۱ درصدی تامین سوخت و افزایش ۳۵ درصدی تعداد فروند هواپیما‌های سوخت گیری شده نسبت سال ۱۴۰۱ است.

 شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان دارای دو مرکز سوختگیری هواپیمایی در آبادان و ماهشهر است که مسئولیت سوخت‌رسانی به شرکت‌های هواپیمایی، در فرودگاه‌های جنوب غرب استان را برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • ببینید | لحظه اصابت موشک ارتش یمن به پهپاد ۳۲ میلیون دلاری آمریکایی
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله به پهپاد آمریکایی و یک کشتی انگلیسی
  • پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت
  • سرنگونی دومین پهپاد ۳۲ میلیون دلاری آمریکا در سواحل یمن
  • سومین پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا هدف ارتش یمن قرار گرفت
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • حمله به مقر صلیب سرخ در غزه/ مقرهای فرماندهی و جاسوسی اشغالگران هدف حملات مقاومت
  • سرنگونی یک فروند هواگرد بر فراز استان صعده یمن
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • ۸ پهپاد اوکراینی در آسمان روسیه منهدم شدند