Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@08:53:22 GMT

ارائه ۳۶ خدمت کمیته امداد به‌ صورت الکترونیکی

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۰۴۵۳۴

ارائه ۳۶ خدمت کمیته امداد به‌ صورت الکترونیکی

ایسنا/زنجان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: به‌ دنبال فراهم شدن زمینه ارائه خدمات الکترونیکی به مددجویان، بیش از ۳۲۶۰ درخواست در سامانه الکترونیکی مددجویان ثبت شده است.

هدایت صفری روز گذشته (۱۸ سفند) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ارائه خدمات الکترونیکی هم برای مددجویان و هم برای مددکاران مهم است، اظهار کرد: مددجویان تحت حمایت می‌توانند از طریق تلفن همراه، رایانه شخصی یا مراجعه به دفاتر پیشخوان محل سکونت خود از اتلاف وقت و صرف هزینه‌های اضافی خوداری کرده و مددکاران به واسطه کاهش مراجعان نیز فرصت زیادی برای ارائه خدمات کمی و کیفی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مددجویان می‌توانند از طریق نشانی اینترنتی e.emdad.ir با استفاده از رایانه شخصی، گوشی همراه و یا با مراجعه به دفاتر خدمات اینترنتی، درج کد ملی و شماره شناسنامه خود وارد سامانه شده و اقدام به ثبت و ارسال درخواست خود کنند، افزود: با توجه به گسترش استفاده از خدمات به صورت الکترونیکی بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حال حاضر زمینه ارائه الکترونیکی ۳۶ خدمت کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز فراهم شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)  استان زنجان با بیان اینکه ۶ خدمت در حوزه مسکن به‌صورت الکترونیکی ارائه می‌شود ادامه داد: این خدمات شامل تعمیرات و بازسازی جزئی مسکن، خرید مسکن، احداث مسکن، انشعاب، به‌سازی و تسهیلات شهرداری است.

صفری با اشاره به اینکه ارائه خدمات الکترونیکی هم برای مددجویان وهم برای مددکاران مهم است، افزود: مددجویان تحت حمایت می‌توانند از طریق تلفن همراه، رایانه شخصی یا مراجعه به دفاتر پیشخوان محل سکونت خود از اتلاف وقت و صرف هزینه‌های اضافی خودداری کرده و مددکاران به واسطه کاهش مراجعان نیز فرصت زیادی برای ارائه خدمات کمی و کیفی داشته باشند.

این مسئول، با بیان اینکه درخواست وام کارگشایی و وام دانشجویی نیز به‌صورت الکترونیکی است، گفت: مددجویان برای دریافت خدمات مشاوره تحصیلی، ازدواج، روانشناسی و امور خانواده نیز می‌توانند درخواست خود را به‌صورت الکترونیکی در سامانه کمیته امداد ثبت کنند. خدمات نظام‌ وظیفه، تسهیلات کمک‌هزینه امور رفاهی و تسهیلات مهاجرت به روستا نیز به‌صورت الکترونیکی ارائه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به پذیرش درخواست عمومی اشتغال به‌صورت الکترونیکی تصریح کرد: همچنین مددجویان برای دریافت کمک‌هزینه جهیزیه نوعروس، جهیزیه ازدواج مجدد بانوان و کمک‌هزینه ازدواج پسران و در حوزه فرهنگی نیز برای دریافت خدمات دانش‌آموزی، پوشش خدمات دانشجویی و پوشش خدمات نخبگی می توانند درخواست خود را به‌صورت الکترونیکی ثبت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان كميته امداد کمیته امداد امام خمینی صورت الکترونیکی ارائه خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۴۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان

ایسنا/هرمزگان مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد و ۸۲۱ میلیون تومان کمک هزینه درمانی به مددجویان در سال گذشته خبر داد.

حمید باسره امروز هشتم اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد حوزه حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اظهار کرد: در سال گذشته کمک‌هایی در قالب کمک هزینه درمانی و فرانشیز اسناد پزشکی و تأمین تجهیزات بهداشت فردی به بیماران خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان پرداخت شده است.

وی افزود: از این میزان مبلغ ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای پرداخت ۱۲ هزار و ۷۰۰ مورد کمک هزینه درمانی بیماران عادی و بیش از سه میلیارد و۴۰۰ میلیون تومان به منظور پرداخت کمک هزینه فرانشیز اسناد درمانی و تهیه و تأمین تجهیزات بهداشت فردی برای ۴۲۳۳ مورد از بیماران خاص و صعب‌العلاج هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان با تاکید بر اهمیت و ضرورت ارتقاء سلامت و افزایش آگاهی مردم از مسائل بهداشتی و به تبع آن ایجاد و حفظ آرامش در بین خانواده‌ها، یادآور شد: یکی دیگر از اقدامات این نهاد طرح‌های غربالگری، خدمات بهداشت دهان و دندان، توزیع بسته‌های بهداشتی، مخازن ذخیره آب بین خانواده‌های تحت حمایت این نهاد است.

باسره خاطرنشان کرد: در سال گذشته مبلغ چهار میلیارد و ۷۲۱ میلیون تومان نیز به منظور تهیه اقلام مذکور هزینه و بین خانواده‌های نیازمند از قبل شناسایی شده توسط مددکاران کمیته امداد در سراسر استان توزیع شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی