Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی طالبی در ارتباط اینستاگرامی خود با خبرنگاران اظهار داشت: با رشد مراجعات مردم، ظرفیت تخت‌های بیمارستانی پیش‌بینی شده برای بستری بیماران ⁧کرونا⁩ در استان در حال تکمیل است و استفاده از ظرفیت ⁧بیمارستان صحرایی⁩ و سایر اماکن را در یزد و برخی شهرستان‌ها ضروری کرده است.

وی افزود: با صدور چند مجوز دائم و موقت برای واحدهای تولیدکننده مواد ⁧ضدعفونی⁩ و تأمین مواد اولیه مورد نیاز از داخل و خارج استان، شرایط توزیع آن نیز در حال پایدار شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طالبی عنوان کرد: از امروز توزیع ماسک در کل استان صورت گرفته و امکان دسترسی همه مردم فراهم شده ضمن اینکه مواد تولیدی استان با پایین‌ترین نرخ کشوری عرضه می‌شود.

استاندار یزد بیان کرد: تولید ماسک در استان به شرایط ایده‌آل نزدیک می‌شود زیرا تولیدکنندگان استانی مواد اولیه را موظف به تأمین نیاز استان کرده‌ایم.

طالبی ادامه داد: توزیع ماسک به صورت رایگان برای شبکه بهداشت و درمان و برخی صنوف آغاز شده و به زودی به صورت بیشتری در دسترس همگانی قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه شواهد میدانی حاکی از عدم توجه کافی مردم به ضرورت در خانه ماندن به عنوان بهترین راه پیش‌گیری از این بیماری است که از مردم درخواست می‌کنم به این موضوع توجه کنند زیرا ضریب موفقیت بسیاری از تصمیمات استان در محدودسازی برخی فعالیت‌ها به این رفتار آنها بستگی دارد.

وی اظهار داشت: تیم‌های غربال‌گری و مراقبتی در مبادی ورودی مستقرند. امکان بستن استان به جهت مجوزهای مورد نیاز ملی فراهم نیست کما اینکه هیچ استانی هم تاکنون چنین امکانی را نداشته لذا به جای گوش دادن به شایعات و بزرگ‌نمایی حضور مسافران غیربومی، کمک کنیم تا تدابیر پیش‌بینی شده برای جلوگیری از مسافرت به یزد به مرحله اجرا درآید.

طالبی افزود: امروز در ستاد استانی، تصمیمات جدیدی برای اعمال برخی سیاست‌های ضروری برای مدیریت بحران کرونا اتخاذ خواهیم کرد که به‌موقع اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 4874292

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد استانداری یزد استاندار یزد ویروس کرونا بوشهر ایلام گرگان ستاد مقابله با کرونا شهرکرد قزوین احتکار ماسک طبی بیرجند شیراز مشهد قربانیان کرونا وزارت بهداشت زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۴۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت سد دز تکمیل شد/ احتمال افزایش خروجی سد دز

به گزارش خبرنگار مهر، عباس صدریان فر جمعه شب در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت شاهد فعالیت دو موج بارشی قوی در استان بودیم.

صدریان فر افزود: از ۱۰ روز گذشته فعالیت این سامانه بارشی مورد رصد کارشناسان سازمان آب و برق خوزستان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: با هدف کنترل سیلاب، ظرفیت جدیدی در سدهای استان ایجاد شد و نقطه بحرانی در سد دز بوده است که میزان ورودی به سد ۲ هزار متر مکعب بر ثانیه و خروجی به ۵۰۰ متر مکعب بر ثانیه تنطیم شد.

مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان بیان کرد: با این اقدام ظرفیت ۶۵ میلیون متر مکعبی در سد دز برای کنترل سیلاب انجام شد.

صدریان فر گفت: همچنین در پایین دست رودخانه دز، رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها آب با دبی ۹۰۰ متر مکعب جاری شد که با مدیریت این سیلاب هم کنترل شد.

وی افزود: احتمال دارد میزان خروجی سد دز که ۵۰۰ تا ۶۰۰ متر مکعب است تا ساعاتی دیگر افزایش یابد و این اطلاع رسانی توسط فرمانداری‌های شهرهای مسیر رودخانه انجام می‌شود.

صدریان فر با اشاره به اینکه هم اکنون مخازن سدهای استان ۸۱ درصد افزایش یافته است، ادامه داد: این میزان در سدهای زنجیره‌ای کارون ۹۱ و سد دز ۱۰۰ درصد است.

کد خبر 6096035

دیگر خبرها

  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی
  • ظرفیت سد دز تکمیل شد
  • ظرفیت سد دز تکمیل شد/ احتمال افزایش خروجی سد دز
  • تکمیل بیمارستان رازی کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۴
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی خریدهای شرکت مس با ایجاد سامانه استعلام قیمت
  • میامی نیازمند ایجاد کارخانه‌های فرآوری/ مسئولان به فکر باشند
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • صدور مجوز راه‌اندازی کارخانه در سیستان و بلوچستان به صورت استانی انجام می‌شود
  • اولویت مجلس خدمتگزاری به بخش مالی اقتصاد باشد