Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@09:35:43 GMT

بهادری: از تیم ملی فوتسال خداحافظی نکردم

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۰۴۹۳۰

بهادری: از تیم ملی فوتسال خداحافظی نکردم

«قدرت بهادری» روز سه‌شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا در مورد حضور نیافتن در آخرین اردو تیم ملی فوتسال اظهار داشت: هیچ وقت از تیم ملی خداحافظی نکردم و در صفحه شخصی خود اعلام کردم که فقط در رقابت‌های قهرمانی فوتسال آسیا و به دلیل مسائل شخصی نمی‌توانم تیم ملی را همراهی کنم اما شیطنت رسانه‌ای باعث شد این حرف من را، خداحافظی از تیم ملی قلمداد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم از مسابقات بعدی به تیم ملی ایران کمک کنم. 

وی همچنین درباره انصراف فرش‌آرا مشهد از لیگ برتر فوتسال در سال آینده اظهار داشت: مدیران باشگاه فرش‌آرا از اتفاقاتی که در دیدار تیم ما با سن‌ایچ ساوه در پلی‌آف لیگ برتر و بعد از آن رخ داد ناراحت هستند و انتظار داشتند که کمیته انضباطی فدراسیون، زودتر به اعتراض فرش‌آرا رسیدگی می‌کرد، اما این اتفاق رخ نداد. باشگاه فرش آرا با سختی زیاد و با شرایط اقتصادی که به وجود آمده است، همیشه از فوتسال مشهد و بازیکنانش حمایت کرده است و حیف است که از لیگ برتر کنار بکشد. امیدوارم با برطرف شدن ناراحتی مدیران فرش‌آرا، از این تصمیم منصرف شوند.

تیم‌های فوتسال سن‌ایچ ساوه و فرش‌آرای مشهد در سومین دیدار خود در مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر، دوم بهمن در سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد به میدان رفتند. این بازی در حالی‌که تا ثانیه‌های پایانی ۲ بر یک به سود تیم فرش‌آرا در جریان بود، تیم سن‌ایچ بعد از یک ضربه اوت به گل دست یافت که این گل مورد قبول تیم داوری قرار گرفت در حالی که کادر فنی تیم فرش‌آرا معتقد بود، این گل خارج از وقت بازی به ثمر رسیده است.

بهادری در مورد داوری‌های لیگ برتر فوتسال ایران خاطر نشان کرد: داوری فوتسال بسیار سخت است، زیرا داوران باید در صدم ثانیه‌ تصمیم بگیرند و به طور قطع اشتباه داوری، جزئی از فوتسال است اما امیدوارم که این اشتباهات عمدی نباشد. البته با شناختی که من از داوران فوتسال ایران دارم، اشتباهات آنها را عمدی نمی‌دانم.

کاپیتان تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد در مورد کیفیت لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: من از لیگ فوتسال چین که به لیگ ایران آمدم، بازی در آن برای من جذاب بود و اینکه کیفیت لیگ ایران بالا است یا پایین آمده، یک نظر شخصی است. امیدوارم با بهبود وضعیت اقتصادی در کشور، وضع فوتسال بهتر شود.

برچسب‌ها لیگ برتر فوتسال تیم ملی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال تیم ملی ایران لیگ برتر فوتسال تیم ملی ایران لیگ برتر فوتسال فرش آرا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۴۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا

کدام یک از تیم های ورزشی ایران در قاره آسیا برتری جدی تر دارند؟ به نظر می رسد پاسخ به این سوال چندان سخت نیست.

به گزارش طرفداری، با وجود این که ایران ورزشکاران و تیمهای قدرتمندی مثل کشتی فرنگی، والیبال، فوتبال، تکواندو، ووشو و کاراته را در آسیا دارد اما در هیچ رشته ای به اندازه 2 رشته فوتسال و کشتی آزاد موفق نبوده ایم.

تعداد قهرمانی های ما در این عرصه نشان دهنده قدرت تیمهای مورد اشاره ماست. ما در کشتی آزاد از 37 حضور در مسابقات، 30 بار عنوان قهرمانی به دست آورده و تنها در هفت دوره مسابقات قهرمان نشده ایم. اما در فوتسال 17 بار در مسابقات جام ملتهای آسیا حاضر بوده ایم و در این عرصه 13 بار عنوان قهرمانی را به دست آورده ایم.

به عبارتی ما در فوتسال 76 درصد از قهرمانی های قاره کهن را در تاریخ رقابت ها به دست آورده ایم اما این رقم برای کشتی آزاد 81 درصد است. به عبارتی 30 قهرمانی در 37 دوره کشتی قهرمانی آسیا ارزش بالاتری از 13 قهرمانی در 17 دوره فوتسال جام ملتهای آسیا دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • نشست خبری بهادری جهرمی آغاز شد
  • تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم
  • ملی‌پوشان فوتسال به دیدار رئیس جمهور می‌روند
  • تیم نوظهور فوتسال ایران به لیگ برتر رسید
  • ماجرای صعود به جام جهانی با آهنگ صادق بوقی!
  • ۴۷ میلیون افغانستانی را خوشحال کردیم | اینفانتینو هم از صعود افغانستان به جام جهانی هیجان‌زده بود
  • سهمیه ایران در پلی‌آف اسپانیا زیاد شد
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • فوتسال آسیا باید مجسمه وحید شمسایی را بسازد
  • دیدار دوباره ستاره‌های فوتسال ایران با بارسا