Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@16:07:10 GMT

چه خبر از استعداد‌های تلویزیونی؟

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۰۵۲۵۰

چه خبر از استعداد‌های تلویزیونی؟

خبرگزاری میزان- چندین ماه بعد از پایان فصل اول برنامه پربیننده «عصر جدید» شنبه شب «احسان علیخانی» دوباره روی صحنه آمد تا ستاره‌های دیگری به تلویزیون‌مان معرفی کند. تاریخ انتشار: 09:15 - 20 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۴۴۱۵

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، افراد با استعداد مثل خواننده، نقاش، ورزشکار، تردست، هنرمند و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. که چندسال منتظر بودند خودشان را به همه بشناسانند، حالا با مقداری بخت‌و‌اقبال در شرایطی قرار می‌گیرند که می‌توانند مسیر زندگی شان را صدوهشتاد درجه تغییر دهند. سال هاست که برنامه‌های استعدادیابی زیادی از شبکه‌های مختلف پخش می‌شود؟

تلنت‌شو‌هایی که آمده‌اند تا هم بساط سرگرمی‌مان را جور کنند و هم محلی باشند برای کشف استعداد افراد. حالا سوال این‌جاست؛ تلویزیون و سازمان‌های مرتبط، چقدر به برنامه‌های استعدادیابی اعتماد دارد؟ وقتی جوانی از بین چندهزار نفر انتخاب می‌شود آیا صرفا برنده شده و بعد کنار گذاشته می‌شود یا از چنین نابغه‌هایی در جای مناسب استفاده می‌شود؟ در پرونده امروز زندگی‌سلام به بهانه آغاز فصل دوم «عصر جدید»، رفتیم سراغ چند تن از نفرات برتر برنامه‌های استعدادیابی تا ببینیم که این روز‌ها کجا هستند و چه می‌کنند؟

گزارشی کوتاه درباره قهرمان‌های مسابقات استعدادیابی سال‌های اخیر را به نقل از روزنامه خراسان را در ادامه می‌خوانید:

خنداننده‌شو یک و دو

قهرمان‌های «خنداننده شو» جزو خوش‌شانس‌ترین نفرات برتر همه برنامه‌های استعدادیابی بودند. رامبد جوان هیچ وقت جوایز گران قیمتی را برای برنده‌های برنامه‌اش تدارک ندید، اما کاری کرد که همه شرکت کننده‌های خنداننده‌شو سر زبان‌ها بیفتند.

از محمد معتضدی بگیرید که در همین یکی دو سال بعد از خنداننده‌شو در چند فیلم و سریال مثل «زیرنظر»، «از سرنوشت» و ... بازی کرد تا مجید افشاری که یک سال پیش در برنامه «ایرانیوم» به عنوان مجری حضور داشت و حالا هم برای «هفت» استندآپ اجرا می‌کند.

در این بین، میثم درویشان پور، قهرمان فصل اول در گفتگو با زندگی سلام ما از اوضاع این روزهایش می‌گوید: «مدتی قبل تئاتر «۳ تفنگدار و یکی» به کارگردانی مهدی شاه‌حسینی را روی صحنه داشتم.

علی صبوری، نفر اول فصل دوم هم از آن چهره‌هایی است که قبل‌تر هم در اینستاگرام برای خودش تا حدی برو بیایی داشت و با حضور در خنداننده‌شو به شهرتش اضافه شد. او این روز‌ها بیشتر از قبل در فضای‌مجازی مشغول فعالیت است. در ضمن، صبوری در سریال خط مقدم تلویزیون هم بازی کرده است.

آقای گزارشگر

«آقای گزارشگر» جزو سخت‌ترین برنامه‌های استعدادیابی تلویزیون بود. داوران این برنامه تنها دنبال کشف یک صدای متفاوت برای گزارشگری نبودند. آن‌ها با سخت‌گیری تمام دنبال کسی می‌گشتند که افزون بر صدای خوب، بیشترین اطلاعات فوتبالی را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: برای مطالعه نشست خبری برنامه عصر جدید اینجا کلیک کنید

در فصل اول این برنامه، پیمان احمدی و در فصل دوم فرشاد محمدی و در فصل سوم سعید زلفی با رأی مردم، برندگان آقای گزارشگر شدند.

پیمان احمدی هم‌اکنون در شبکه سهند مشغول فعالیت است. در ضمن از سعید زلفی هم خبری نیست! همان طور که گفتیم به جز یکی دو تن از نفرات برتر این مسابقه از بقیه‌شان خبری نیست.

«فرشاد محمدی مرام» که در سال ۹۴ نفر اول این مسابقه استعدادیابی شد، تنها فردی است که این وسط انگار شانس بیشتری نسبت به بقیه داشته است. حالا در شبکه ورزش و شبکه ۳ گزارش می‌کند.

شب‌کوک

برنامه‌ای درباره استعدادیابی موسیقی روی آنتن شبکه نسیم رفت که نقطه عطف آن، زمانی بود که مجری برنامه، روی صحنه ایستاد و جوایز برندگان فصل نخست را اعلام کرد: ۶ سکه بهارآزادی، تهیه آلبومی با هزینه ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان و تهیه تیتراژ یکی از برنامه‌های تلویزیونی؛ بنابراین بعد از تمام شدن شب کوک همه منتظر بودیم که خواننده قهرمان یعنی «علی پور‌صائب» پشت سر هم آلبوم منتشر کند و دست کم تا مدتی فضای موسیقی کشور را در دست بگیرد، اما طولی نکشید که آقای خواننده فراموش شد و دیگر خبری از او نداشتیم.

جادوی صدا

«جادوی صدا» به خصوص در فصل اول در سکوت کار خود را شروع و تمام کرد که خیلی هم بی‌دلیل نبود. عوامل «جادوی صدا» همان اول کار، خیال همه را راحت و اعلام کردند که صداوسیما هیچ تعهدی برای جذب و به کارگیری شرکت کننده‌های مسابقه استعدادیابی‌شان ندارد.

«فقط یک شوآف بود»، این اولین کلمه‌ای است که قهرمان دومین دوره «جادوی صدا» بر زبان می‌آورد. «علی ضمیری» حالا چند سالی است در مشهد کار می‌کند. آموزشگاهی در همین زمینه دارد که هم برای تلویزیون دوبله می‌کند هم برای چندسایت و vod.

عصر جدید

«فاطمه عبادی»، قهرمان فصل اول برنامه عصر جدید می‌گوید:من هم مثل بقیه شرکت کننده‌ها جایزه‌ام را گرفتم و تصمیم داشتم که با آن، آموزشگاهم را گسترش دهم، اما از آن جایی که تورم و قیمت‌ها یک دفعه چند برابر شد، نتوانستم این کار را انجام دهم. الان مقداری تجهیزات نقاشی و ابزار کار تهیه کرده‌ام، اما برای گرفتن مقداری وام پیگیری می‌کنم تا فضای بزرگ‌تری بگیرم.

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تلویزیون اینجا عصر جدید خنداننده شو برنامه های استعدادیابی خنداننده شو جادوی صدا عصر جدید فصل اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۵۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت استعدادیابی و پرورش دانش آموزان نخبه با هدف پرورش مدیران نسل نو جهادی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ در بازدید رئیس سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان از بانک سلول‌های انسانی و جانوری مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران وابسته به جهاددانشگاهی ضمن معرفی دستاورد‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته، پتانسیل‌های راهبردی و زمینه‌های مختلف همکاری این مرکز ملی در پرورش استعداد‌های دانش آموزان شاغل به تحصیل، پیش از ورود به دانشگاه بحث و بررسی شد.
حسین شاهسوارانی، سرپرست مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران وابسته به جهاددانشگاهی با تاکید بر اینکه جوانان و نخبگان سرمایه اصلی کشور و محور تحقق بسیاری از اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی هستند، افزود: استفاده از زیر ساخت و پتانسیل‌ها برای شناسایی و پرورش دانش آموزان و دانشجویان نخبه بعنوان سرمایه‌های آینده کشور با هدف تربیت نیروی انسانی کارامد در حوزه‌های مرتبط علوم زیستی، ژنتیک، زیست فناوری و تبدیل آنها به مدیران جهادی کار آفرین و نوآور یکی از اولویت‌های این مرکز است.
وی با اشاره به ارزش و اهمیت ذخایر ژنتیکی و زیستی کشور، به عنوان ثروت و گنجینه ملی، همکاری دو مجموعه را فرصتی مناسب برای حضور دانش آموزان نخبه در مرکز دانست.
الهام یاوری، رئیس سمپاد نیز حضور جوانان و نخبگان در عرصه علم و پیشرفت کشور را ضروری دانست و بر گسترش تمرکززدایی فرایند آموزش نیرو‌های انسانی از صرفا شهر‌های بزرگ به سراسر کشور تاکید کرد.
وی از افزایش علاقمندی دانش آموزان سمپادی به حوزه بیوتکنولوژی و ژنتیک اشاره کرد که با توجه به پیشرو بودن مجموعه جهاد دانشگاهی در حوزه‌های مختلف مانند زیست فناوری، ژنتیک، سلول‌های بنیادی و درمان؛ از زیر ساخت مناسب مرکز ذخایر ژنتیکی ایران برای ورود به این عرصه به منظور استعدادیابی و پرورش دانش آموزان سمپادی خبر داد.

دیگر خبرها

  • استعدادیابی آینده سازان فوتبال در استان یزد
  • تجلیل جامعه معلولان از یک برنامه تلویزیونی/«نامیرا» فرهنگسازی کرد
  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • بیان ساده مفاهیم قرآن از نوآوری‌های برنامه «محفل» بود
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • رسمی؛ قرارداد وارن زائر امری با پاری سن ژرمن تمدید شد
  • ضرورت استعدادیابی و پرورش دانش آموزان نخبه با هدف پرورش مدیران نسل نو جهادی
  • اصفهان برترین استان در استعدادیابی کشتی
  • قرائت قرآن و حمایت از فلسطین در برنامه تلویزیونی تونس+فیلم