Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، غلامحسین حقدادی معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: در خصوص نحوه محاسبه شهریه مهد‌های کودک در شرایط به وجود آمده ناشی از تعطیلی این واحد‌ها بر اثر شیوع بیماری کرونا، عمل به مفاد قرارداد فی ما بین مهد و والدین در چنین شرایطی راهگشاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او تصریح کرد: با توجه به ادامه دار شدن تعطیلی مهد‌های کودک از سوی دولت که بیش از یک ماه است هر یک از طرفین قرارداد یعنی مهدکودک یا والدین می‌توانند مطابق ماده ۹ قرارداد که در خصوص حوادث غیرمترقبه است قرارداد خود را فسخ کنند.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی  خراسان رضوی گفت: مطابق بند ۲ ماده هشت قرارداد که مربوط به موارد فسخ قرارداد و خاتمه دادن به آن است والدین می‌توانند با توجه به شرایط پیش‌آمده نسبت به فسخ قرارداد برای ماه‌های پیش رو اقدام کنند.

حقدادی افزود: والدینی که بخواهند از این حق خود استفاده کنند باید تصمیم خود را به صورت مکتوب قبل از پایان ماه کنونی و برای اعمال در ماه آینده به مدیریت مهدکودک اعلام کنند.

او تصریح کرد: والدین ملزم به پرداخت شهریه مهدهای کودک در ماه‌های قبلی هستند.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان خراسان رضوی گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی ایجاد شده برای مهد‌های کودک در اثر تعطیلی‌های اعلام شده، شایسته است خانواده‌ها و صاحبان امتیاز مهد‌های کودک ضمن رعایت اصل انصاف و پشتیبانی از یکدیگر در این شرایط حساس و بحرانی به وجود آمده با یکدیگر همکاری و همیاری کنند.

حقدادی افزود: سازمان بهزیستی نیز در پی آن است تا از طریق رایزنی‌های درون وزارتخانه‌ای و فراتر از آن نسبت به تسهیل در اداره مهد‌های کودک در ماه‌های پیش رو اقدام کند.   انتهای پیام//ف.غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی خراسان رضوی تعطیلی مهد کودک ها ویروس کرونا مهد های کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۵۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آپشن جدید خودروهای آمریکا

آمریکا تا سال ۲۰۲۹ خودروهای جدید را ملزم به داشتن سیستم ترمز اضطراری می کند.

به گزارش ایسنا، اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌های ایالات‌متحده اعلام کرد که تمام خودروهای سواری و کامیون‌های جدید فروخته شده در ایالات‌متحده تا سپتامبر ۲۰۲۹ باید سیستم ترمز اضطراری خودکار داشته باشند و اعلام کرد که این قانون سالانه جان ۳۶۰ نفر را نجات می‌دهد و از حداقل ۲۴ هزار آسیب ناشی از این مشکل جلوگیری می‌کند.

بر اساس گزارش رویترز، سیستم‌های ترمز اضطراری خودکار از سنسورهایی برای تشخیص اینکه خودروها نزدیک به برخورد با خودروی دیگر یا عابر پیاده در جلو هستند، استفاده می‌کنند و اگر راننده این کار را نکرده باشد، به‌طور خودکار ترمز می‌گیرد. این قانون سیستم‌ را ملزم به شناسایی عابران پیاده در نور روز و  شب  می‌کند.

دیگر خبرها

  • حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • گرو گرفتن کارنامه دانش‌آموز در ازای پرداخت پول!
  • گرو گرفتن کارنامه دانش‌آموز در ازای پرداخت پول، غیرقانونی است
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان
  • آپشن جدید خودروهای آمریکا
  • آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه
  • حسین قناعت:«والدین امانتی» به کودکان حفاظت از محیط زیست را آموزش می‌دهد/ فیلم کودک با اکران آنلاین بهتر دیده می‌شود
  • شروع مسیری هیجان‌انگیز با مهدکودک