Web Analytics Made Easy - Statcounter

ه‌گزارش همشهری آنلاین به نقل ازایرنا، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی» اظهار کرد: امکان افزایش این آمار تا پایان سال نیز وجود دارد و این اقدام استان زنجان بر اساس بخشنامه قوه قضائیه و به دلیل شیوع بیماری کرونا و قرار گرفتن در آستانه عید سعید نوروز صورت گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان افزود: در پی صدور بخشنامه اخیر رئیس قوه قضاییه در خصوص اعطای مرخصی به زندانیان برای اتخاذ تمهیدات مناسب برای پیشگیری از ویروس کرونا در ندامتگاه‌ها به بیش از یک هزار نفر از زندانیان دارای تأمین مناسب، مرخصی اعطا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: سلامتی زندانیان در ندامتگاه‌های استان و وضعیت زندانیان به صورت شبانه روز کنترل می‌شود.

صادقی نیارکی اظهار کرد: در این زمینه با اتخاذ تمهیدات مناسب، کمیته سلامت در تمامی زندان‌های استان تشکیل شده و کلیه  اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا به طور دقیق اجرا می‌شود.

وی تاکید کرد: دادستان‌ها و قضات ناظر زندان باید اخذ تامین مناسب بابت اعطای مرخصی را تسهیل کنند.

صادقی نیارکی بیان کرد: تمام اقدامات و تمهیدات لازم برای اجرای دقیق بخشنامه رئیس قوه قضاییه به عمل آمده و همکاری و همراهی بسیار خوبی در این زمینه  وجود دارد.

کد خبر 491084 برچسب‌ها استان زنجان كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان زنجان كرونا در ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۵۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی از فرهنگیان هدیه روز معلم دریافت نکردند

به‌گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما ، وزارت آموزش و پرورش  سه روز پیش  دو میلیون تومان عیدی به مناسبت روز معلم به حساب فرهنگیان کشور واریز کرد.

شهروندخبرنگاری مدعی شده است به تازگی از مرخصی زایمان به محل کار برگشته ، به همین دلیل مشمول دریافت هدیه روز معلم نشده است.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام، من معلمی هستم پیمانی شاغل در منطقه کارون خوزستان که مرخصی زایمان بوده ام و از یکم اردیبهشت بازگشت به کار داشتم.اما متاسفانه هدیه روز معلم برای من واریز نشد و زمانیکه علت را جویا شدم، گفتند کسانیکه به هر دلیلی حقوق فروردین را دریافت نکرده اند، هدیه روز معلم برایشان واریز نمی‌شود، لطفا اطلاع رسانی کنید.

دیگر خبرها

  • جایگاه قضاوت در نظام اسلامی بسیار رفیع است
  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • سند‌های «رفسنجان قشم» ساماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • سند‌های «رفسنجان قشم» سازماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • تقویت مکتب اهل‌بیت(ع) با اجرای مناسب برنامه‌های مذهبی
  • ۹۲ درصد متقاضیان واجد شرایط تسهیلات نهضت ملی مسکن، قرارداد امضا کردند
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر
  • برخی از فرهنگیان هدیه روز معلم دریافت نکردند