Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@20:00:23 GMT

بیش از ۹ هزار اصل نهال در سروآباد توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۰۵۶۸۸

بیش از ۹ هزار اصل نهال در سروآباد توزیع شد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مسلم مرادی گفت: به مناسبت هفته منابع طبیعی از (۱۵ تا ۲۱ اسفند) ۹ هزار و ۵۰۰ اصل نهال درختان مثمر و غیر مثمر در بین اهالی روستاهای تابعه شهرستان توزیع شده است.

او افزود: این نهال ها شامل آقاقیا، ارغوان، بیدمشک، زیتون تلخ، بادام تلخ، عرعر و زبان گنجشک است که به منظور توسعه فضای سبز در بین شهروندان و روستانشینان با همکاری بخشداری ها و شوراهای اسلامی و دهیاران توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سروآباد یادآور شد: در طول هفته منابع طبیعی برنامه های شاخص درختکاری با رویکرد ترویجی و آموزشی با شعار «نهالکاری همگانی برای ایرانی سرسبز» با حضور اقشار مختلف مردم و انجمن های زیست محیطی اجرا خواهد شد.

مرادی به طرح کاشت ارغوان در منطقه هورامان نیز اشاره کرد و گفت: این طرح در راستای گرامیداشت هفته منابع طبیعی ۹ اسفند امسال در منطقه هورامان آغاز شد که در اجرای این طرح پنج هزار اصل نهال در روستاهای این منطقه با همکاری انجمن های زیست محیطی گه لا و تریفه هورامان غرس می شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: درختکاری منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۵۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،موسی مقیمی معاون حفاظت اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری مازندران- منطقه ساری  اظهار کرد: در بحث حفاظت طی ۱۲ ماهه سال گذشته طی ۱۱۵فقره انجامدعملیات آزادسازی مساحت ۳۷۰ هکتار از جنگل‌های استان مازندران به طبیعت برگشت.

وی افزود: در بحث رفع تبصره براساس تبصره ذیل ماه ۵۵، ۸۵۶ فقره به مساحت ۲۱۴ هکتار از اراضی جنگلی صورت گرفت.

معاون حفاظت اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری مازندران- منطقه ساری با اعلام اینکه کشفیات چوب الات در طول ۱۲ ماهه یک‌هزار و ۵۰۰ فقره بوده است، گفت: در این زمینه خودروهای توقيف شده هم پس از سیر مراحل قضایی و قانونی آزاد شدند.

دیگر خبرها

  • احیای جنگل‌های هیرکانی گلستان با تولید و کاشت سه میلیون نهال
  • بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت
  • دستگیری قاچاقچیان چوب در لفور سوادکوه
  • پویش کاشت هزار و ۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور چیست؟
  • تصاویر قطع ۴۰ اصله درخت در کجور آرشیوی است
  • پویش کاشت یکهزار و ۵۰۰  اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مرکز آموزش قدس سپاه همدان برای تولید و کاشت نهال
  • اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در همدان
  • پویش کاشت ۱۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر