Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، برگزاری انتخابات فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان از آنجایی در  دستور کار وزارت ورزش قرار گرفت که حمید علی صمیمی بعد از تنها ۲۱ ماه مدیریت در این فدراسیون اعلام کناره گیری کرد.

حمید علی صمیمی در مجمع انتخاباتی که بهمن ماه سال ۹۶ برگزار شد با اکثریت آرا به عنوان رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان انتخاب شد و بدین ترتیب به عمر مدیریتی ۳۲ ساله خسروی وفا در این فدراسیون پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که پیشینه همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران را دارد اما آبان ماه گذشته از ریاست این فدراسیون استعفا کرد تا مجددا در این نهاد فعالیت‌های خود را پیگیری کند. 

از آن زمان صمیمی به عنوان سرپرست به مدیریت خود در فدراسیون جانبازان و معلولان ادامه داد اما همزمان اقدامات لازم برای تعیین رئیس جدید این فدراسیون نیز انجام شد. رئیس جدید فردا در مجمع انتخاباتی که ۵ کاندیدا دارد، مشخص می شود.

البته در زمان تعیین شده برای نام نویسی کاندیداهای ریاست فدراسیون جانبازان و معلولان ۱۳ نفر اقدام به ثبت نام کردند اماکمیسیون تطبیق وزارت روزش پس از بررسی پرونده مدیریتی این کاندیداها،  مدارک ۷ نفر از آنها را رد کرد اما نسبت به ۶ کاندیدای دیگری ایرادی وارد نکرد.

نقی مهدوی، محمدرضا موچانی، محمدحسن قادری، جعفر عسگری، روزبه زورقی، مرتضی شعاعی و علی اکبر حسن پور کاندیداهایی بودند که مدارک مدیریتی آنها برای حضور در انتخابات فدراسیون جانبازان و معلولان تایید نشد. از میان کاندیداهای فدراسیون جانبازان و معلولان صلاحیت مدیریتی سید محمد شروین اسبقیان، کرم الله علیمرادی، مجید قدمی، غفور کارگری، امیر ماندگارفرد و بهمن نیکخو تایید شد و پرونده آنها برای مراجع ذی صلاح ارسال می شود.

در نهایت هم ۵ کاندیدا برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون جانبازان و معلولان تایید صلاحیت شدند. سید محمد شروین اسبقیان، کرم الله علیمرادی، مجید قدمی، غفور کارگری و امیر ماندگارفرد کاندیداهایی هستند که فردا در مجمع انتخاباتی این فدراسیون حضور خواهند داشت تا از میان آنها رئیس جدید مشخص شود.

مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان از ساعت ۱۰ در محل آکادمی ملی المپیک آغاز می شود. مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش ریاست این مجمع را بر عهده خواهد داشت.

کد خبر 4874343 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش جانبازان و معلولان مجمع انتخاباتی فدراسیون های ورزشی وزارت ورزش و جوانان حمید علی صمیمی تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران کسب سهمیه المپیک فدراسیون فوتبال علی فتح الله زاده فدراسیون کشتی وزارت ورزش و جوانان فیفا کاراته لیگ جهانی کاراته وان سیامند رحمان کاراته تیم فوتبال سپاهان اصفهان باشگاه پرسپولیس فدراسیون جانبازان و معلولان مجمع انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۵۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بیانیه جامعه اسلامی مهندسین درخصوص فهرست منتخب برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر منتشر شد.

بسمه تعالی
خدای متعال را شاکریم که علیرغم تمامی جوسازی ها در مایوس کردن ملت ایران از حضور در پای صندوق های رای، مردم بصیر و هوشیار ایران عزیز، چشم طمع دشمنان را کور کردند و دیگر بار حضور خود را در صحنه انتخابات به نمایشی تحسین برانگیز مبدل ساختند.
جامعه اسلامی مهندسین پس از بررسی نفرات راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، و به دنبال مباحث عمیق در شورای مرکزی و هیات اجرایی این تشکل، و ضمن احترام به همه کاندیداهای منتخب برای دور دوم، فهرست زیر را به مردم عزیز حوزه انتخابیه تهران معرفی می نماید.

امید است با حضور پرشور واجدان شرایط در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن، شاهد انتخاباتی پرشور و دشمن شکن باشیم.

اسامی به ترتیب بالاترین آراء ماخوذه در دور اول عبارتند از:

احمد نادری، سمیه رفیعی، حسین نجابت، عبدالحسین روح الامینی، ابوالقاسم جراره، زهره سادات لاجوردی، علیرضا سلیمی، صالح اسکندری، محمدحسین حسین زاده بحرینی، سمیه گلپور چمرکوهی، علی اصغر پورمحمدی، علی طهرانی مقدم، سیدنظام الدین موسوی، مجتبی رحماندوست، مهدی شریفیان، غلامحسین رضوانی.

جامعه اسلامی مهندسین
اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

کد خبر 6093609 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • موعد پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه تعیین شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد