Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه امروز دانشگاه علوم پزشکی فرمانده میدان مبارزه با کرونا است، گفت: سپاه و بسیج هم در خدمت این مجموعه است و انتظار این است همه با این مجموعه همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی شامگاه دوشنبه در نشست مشترک با دانشگاه علوم پزشکی گفت: دانشگاه علوم پزشکی در طی این مدت تلاش های بسیاری را انجام داده و امروز این مجموعه در خط مقدم جبهه سلامت است و باید همه، از این مجموعه حمایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی با تاکید بر اینکه برای مبارزه با کرونا در مجموعه استان مرکزی همدلی و هم افزایی خوبی بین همه دستگاه ها وجود دارد، عنوان کرد:  امروز آن چیزی که نیاز است همدلی مردم با مسئولین است که باید ایجاد شود.

وی اقدامات مجموعه دانشگاه علوم پزشکی را یک عمل صالح برشمرد و بیان کرد: نتیجه این عمل صالح باید شکست ویروس منحوس کرونا باشد که قطعا رقم خواهد خورد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ضمن بیان اینکه اگر اخلاص در نیت و رعایت تقوا در عمل، در این عمل صالح اتفاق بیفتد قطعا نتیجه بخش خواهد بود، تصریح کرد: امروز مدافعان سلامت اگر این دو شرط را رعایت کنند قطعا تلاش ها نتیجه خواهد داد.

وی ادامه داد: رزمندگان ما در دفاع مقدس با دشمن به طور فیزیکی درگیر بودند و امروز مدافعان سلامت با این ویروس درگیر هستند که اگر رزمندگان دفاع مقدس را برای خود الگو بگیرند قطعا هم موفق خواهند بود و هم آثار و برکات فراوانی در کار آنها وجود خواهد داشت.

کریمی توجه به قرآن و عترت در عمل صالح را ضروری دانست و اضافه کرد: اگر می خواهیم عمل صالحمان در موقعیت مناسبی قرار گیرد باید از این دو نعمت استفاده کنیم.

وی افزود: تجربه نشان داده که در طول چهل سال انقلاب اسلامی آن چیزی که به ما کمک کرده است تا از بحران ها نجات پیدا کنیم، علیرغم به کارگیری دانش و فناوری مورد نیاز، اعتماد به قدرت خداوند است که باید به او اعتماد کنیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی شرط دست یابی به اهداف را اعتماد به خداوند و داشتن روحیه خدمت گذاری برشمرد و عنوان کرد: این روحیه خدمت رسانی قطعا به ما انگیزه مضاعف خواهد داد.

وی با بیان اینکه سپاه روح الله از همان ابتدا آمادگی خود را برای مقابله با این ویروس اعلام کرده و کلیه امکانات و تجهیزات خود را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار داده است، ادامه داد: کلیه اقداماتی که تا به امروز توسط سپاه و گروه های جهادی و بسیجیان انجام شده کاملا هماهنگ با دانشگاه علوم پزشکی بوده و این هماهنگی و هم افزایی تا ریشه کن کردن این ویروس ادامه خواهد داشت.

کریمی با اشاره به اینکه امروز دانشگاه علوم پزشکی فرمانده میدان مبارزه با کرونا است، گفت: سپاه و بسیج هم در خدمت این مجموعه است و انتظار این است همه با این مجموعه همکاری لازم را داشته باشند.

وی تشریح کرد: سپاه و بسیج در کلیه امور از تولید ماسک، توزیع آنها و ضدعفونی کردن معابر از نظرات کارشناسی و تخصصی دانشگاه علوم پزشکی استفاده می کند و همیشه آماده گوش دادن به پیشنهادات است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی عنوان کرد: ۶۲ سوله ای که از امکانات سپاه روح الله استان است آماده برای هرگونه استفاده مجموعه دانشگاه علوم پزشکی است. همچنین هم اکنون در مرکز استان ۵۰۰ تخت بستری در صورت نیاز آماده سازی شده که امیدواریم شرایط به گونه ای نشود که بخواهیم از آنها استفاده کنیم.

وی با اشاره به اعلام آمادگی پیشکسوتان بهداری سپاه تصریح کرد: یک سازماندهی در این موضوع اتفاق افتاده و این افراد آماده هستند که در صورت نیاز دانشگاه علوم پزشکی به نیروی انسانی، آنها به کارگیری شوند. همچنین مجموعه بهداری سپاه و بسیج جامعه پزشکی با تمام توان و استفاده از کلیه ظرفیت ها آماده خدمت رسانی می باشند.

کریمی بیان کرد: نیاز امروز استان تشکیل یک کار گروه ویژه و دائمی متشکل از کارشناسان مختلف برای پیگیری مصوبات قرارگاه زیستی استان است که باید جدی گرفته شود. جلسات زیادی در استان تشکیل شده که مصوبات خوبی هم داشته اما نظارت بر اجرای مصوبات یک امر ضروری است که باید توسط آن کار گروه ویژه یک مطالبه عمومی از دستگاه های مسئول اتفاق بیفتد.

وی با تاکید بر اینکه نظارت،کنترل و هدایت یک امر ضروری است، خاطر نشان کرد: این مهم باید توسط یک کار گروه دلسوز و دغدغه مند پیگیری شود.

همچنین امروز باید مجموعه مدیریت استانی به کمک دانشگاه علوم پزشکی بیاید تا کلیه اقدامات به صورت نتیجه بخش و موثر انجام شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی سپاه و بسیج عمل صالح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۵۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد: هیچیک از کارکنان این مرکز غیرقانونی، تخصص پزشکی نداشتند.

با پیگیری و تلاش کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه و همکاری دادستانی و پلیس اماکن، پس از طی مراحل قانونی، پلمب انجام شده و مدارک موجود به مقامات قضائی و همچنین دفتر حقوقی دانشگاه ارائه شد.

یکی از وظایف حوزه معاونت درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی حفظ سلامت آحاد جامعه است و برخورد با مراکز غیرمجاز و مداخله گر در امور درمانی در حوزه پزشکی با جدیت در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6093902

دیگر خبرها

  • واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند
  • بسیج و سپاه با تمام قدرت در کنار مردم امامزاده ابراهیم(ع) است
  • پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا به صورت رایگان و با تمام امکانات در ایران
  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • زنگ خطر جمعیت در کاشان به صدا درآمد
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است