Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پس از حذف تیم بسکتبال نوجوانان ایران از جام جهانی، فدراسیون بسکتبال و مسئولان کشور به دنبال احقاق حق این نوجوانان هستند. تاریخ انتشار: 10:19 - 20 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۴۴۵۷

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از عمومی فدراسیون بسکتبال، در چند روز گذشته خبری بر روی خروجی سایت فدراسیون جهانی بسکتبال فیبا قرار گرفت که حکایت از حذف تیم بسکتبال نوجوانان کشورمان از مسابقات جام جهانی بدون شرکت در مسابقات آسیایی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرا از آن جا آغاز شد که با شیوع ویروس کرونا مسابقات قهرمانی آسیا در بیروت لبنان که میدان کسب سهمیه مسابقات جام جهانی بود ابتدا به تعویق افتاد و سپس لغو شد. در این میان فیبا در اقدامی عجیب و با استدلال نبود وقت تصمیم گرفت بر اساس رنکینگ در آسیا و اقیانوسیه تیم‌های این قاره را راهی مسابقات جام جهانی کند که همین موضوع باعث حذف تیم بسکتبال نوجوانان کشورمان از جام جهانی بلغارستان شد.

اما فدراسیون بسکتبال پس از دریافت ایمیل توسط فیبا که خبر از لغو مسابقات قهرمانی آسیا و محروم شدن نوجوانان ایران از جام جهانی را می‌داد، مراتب اعتراض خود را طی نامه‌ای به فیبا آسیا ارسال و مجدد آمادگی خود را برای میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا را اعلام کرد. ضمن این که نامه دیگری توسط کمیته ملی المپیک کشورمان به فیبا و IOC (کمیته بین‌المللی المپیک) ارسال شد.

فدراسیون بسکتبال اعتراض خود را تا زمان کسب نتیجه پیگیری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: تیم بسکتبال نوجوانان ایران بدون بازی از آسیا حذف شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون بسکتبال فیبا کمیته ملی المپیک تیم بسکتبال نوجوانان فدراسیون بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۶۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی رجبی شامگاه پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ماهک مسلمی و سیده مهنّا سیدپور تیراندازان مازندرانی با ثبت رکوردهای خوب در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ بانوان به مرحله فینال راه یافتند.

وی افزود: در فینال این مسابقات که عصر پنجشنبه در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد، ماهک مسلمی رتبه سوم کشور را به‌دست آورد و سیده مهنّا سیدپور در جایگاه پنجم قرار گرفت.

دبیر هیأت تیراندازی مازندران که به همراه تیم تیراندازی استان در این رقابت‌ها حضور و مربیگری ورزشکاران را برعهده دارد، اضافه کرد: مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی نایب‌رئیس فدراسیون، یاسر خلیل‌نژاد مسئول کمیته آموزش و حسین باقری سرمربی تیم‌ملی نوجوانان و جوانان برگزار شد.

گفتنی است: مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ بانوان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.

کد خبر 6095329

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • والیبال ساحلی زیر 19 ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا؛ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟
  • درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور
  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند
  • پیگیر تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان هستیم