Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@04:34:50 GMT

۵۱ مورد مشکوک به بیماری کرونا در شهرستان دماوند

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۰۶۷۵۲

۵۱ مورد مشکوک به بیماری کرونا در شهرستان دماوند

رئیس شبکه بهداشت و درمان دماوند با اشاره به شیوع ویروس کرونا در دماوند گفت: تاکنون ۵۱ مورد مشکوک به بیماری کرونا و ۳ مورد فوتی در این شهرستان گزارش شده است. ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، حسن خیرخواه‌ در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهرستان دماوند اظهار داشت: تاکنون 51 مورد مشکوک به ویروس کرونا در این شهرستان گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سپس با اشاره به 7 مورد مثبت از ابتلا به کرونا ویروس تصریح کرد: از این میان یک بیمار در منزل در قرنطینه و 5 مورد تحت درمان قرار دارند، همچنین یک مورد فوتی نیز در بیمارستان سوم شعبان داشتیم.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم: 164 بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا در قم مرخص شدند89 نفر مشکوک به کرونا در خراسان‌رضوی فوت کردندابتلای 44 نفر در استان کرمانشاه به کرونا / 334 نفر مشکوک به کرونا از بیمارستان ترخیص شده‌اند

رئیس شبکه بهداشت و درمان دماوند افزود: علاوه بر این 2 مورد فوتی دیگر نیز داشتیم که برای پیگیری بیماری خود مستقیم به بیمارستان‌های تهران مراجعه کرده بودند و در همانجا فوت کردند.

انتهای پیام/ 220/ ع

R7840/P1494/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۶۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه

سرهنگ فارسی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی شهرستان مراغه در حین گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه تریلر سفید مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور مقدار ۲۵ تن شکر قاچاق فاقد مجوز به ارزش ۸ میلیارد ریال را کشف کردند و در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ فارسی با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاً با شماره تلفن و سامانه پیامکی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه
  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • واکسیناسیون ۱۰ هزار و ۷۴۴ قلاده سگ در قزوین
  • سرقت خودرو از تهران کشف در میرجاوه
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • تولید کیت‌های جداساز ویروس‌های بیماری‌زا در کشور