Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات مدیره پرسپولیس گفت: هواداران ذره ای نگران نباشند پرسپولیس مقتدر و با شفافیت و صحت اداره می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی رسول پناه، رئیس هیات مدیره پرسپولیس در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: بنای کار حفظ اعتماد هواداران و سرمایه مادی و معنوی آنهاست و در این مورد با کسی تعارف نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد : ما هم از رسانه ها در جریان استعفای مدیر عامل سابق قرار گرفتیم و امروز در جلسه هیات مدیره سرپرست مدیر عاملی مشخص می شود.

رسول پناه گفت :هواداران ذره ای نگران نباشند پرسپولیس مقتدر و با شفافیت و صحت اداره می شود و اجازه نمی دهیم با هیاهو  و شایعه امنیت روانی باشگاه و هواداران را بر هم بزنند.

رسول پناه رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره ادعای دخالت وزارت ورزش در امور باشگاه گفت: تا قبل از واگذاری که اراده دولت و وزارتخانه است ما قانونا مسائل کلان خود و حسابرسی و موارد نظارتی را با وزارتخانه هماهنگ می کنیم ولی این نهاد هیچ دخالت مدیریتی ندارد و هیات مدیره پرسپولیس مستقل و با برنامه کارها را پیش می برد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس هیات رئیسه رسول پناه هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۷۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند

نحوه انتخاب رئیس هیئت‌مدیره پرسپولیس مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، با واگذاری باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از شش بانک، به‌زودی (احتمالاً در پایان لیگ برتر) تغییراتی در هیئت‌مدیره این باشگاه صورت خواهد گرفت.

با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است رئیس جدید هیئت‌مدیره پرسپولیس را بانک‌های تجارت و ملت انتخاب و معرفی کنند و حتی صورت‌جلسه‌ای هم در این خصوص به امضای دو طرف رسیده است.

بانک‌های ملت و تجارت هر کدام ۲۰ درصد از سهام پرسپولیس را در اختیار گرفته‌اند و به همین دلیل چنین تصمیمی گرفته شده است.

کد خبر 751017

دیگر خبرها

  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • پرسپولیس منتظر معرفی عضو هیئت مدیره جدید
  • ۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • کانون موسیقی نواحی تشکیل می‌شود/ معرفی مدیر هماهنگی
  • پاسخ تند پرسپولیس به انتقاد مدیر سپاهان
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • صدایی که چهره خانم معلم را نگران می‌کرد
  • مردم نگران تامین داروی "وارفارین" نباشند
  • مردم نگران تامین داروی وارفارین نباشند