Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-06@23:16:01 GMT

دستگیری محتکراقلام پزشکی در کرج

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۰۷۱۷۰

به گزارش ایلنا، سردار "عباسعلی محمدیان" با اعلام این خبر گفت: در پی اقدامات گسترده ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی استان البرز برای شناسایی و کشف انبارهای مواد ضدعفونی کننده، مشخص شد فردی با احتکار مقدار قابل توجهی لوازم پزشکی و محلول های ضدعفونی کننده در پارکینگ یک ساختمان تجاری در شهر کرج، قصد ایجاد تشنج در بازار و فروش آن ها به قیمت گزاف را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان افزود: ماموران پس از اطمینان از درست بودن اطلاعات، با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا ۱۵۶ هزار و ۵۲۰ عدد انواع لوازم پزشکی و ۳۴۵ لیتر محلول های ضدعفونی کننده کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه تصریح کرد: بنابر اعلام کارشناسان ارزش اموال کشف شده حدود ۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

به گزارش سایت پلیس، وی در پایان با بیان این که پلیس به صورت دوره ای در حال رصد انبارهای اقلام پزشکی و بهداشتی است خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز می توانند اخبار و اطلاعات خودشان را در زمینه احتکار این اموال از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به ماموران اعلام کنند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۷۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول

سرهنگ حسین نوروزی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی در یک مراسم عروسی در علی آباد کتول، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در محل مشخص شد در این مراسم سرنشینان یک دستگاه سواری پس از قدرت نمایی اقدام به تیراندازی کرده و از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی علی آباد کتول گفت: با اشراف اطلاعاتی و تلاش ماموران، پنج متهم شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ نوروزی خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات اولیه انگیزه خود از این اقدام مجرمانه را اختلافات شخصی و قدرت نمایی اعلام کردند.

وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • دستگیری چهار شرور در زابل
  • دستگیری چهار نفر شرور در زابل
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد ؛ کشف سر مقتول در یک باغ!
  • دستگیری اراذل و اوباش در منطقه فلاح تهران
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران 
  • دستگیری پسر جوانی که مادر خود را به آتش کشید + جزئیات