Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالاحد ریگی روزسه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مواد برای مقابله با ویروس کرونا جهت بهداشتی کردن سطوح اماکن، معابر، ادارات و نهادهای مختلف سیستان و بلوچستان و حفظ سلامت مردم تولید و در سطح این استان ارسال می‌شود.

وی افزود: از حداکثر ظرفیت تولید مواد گندزا جهت تامین نیاز داخلی شرکت و سایر دستگاه‌های اجرایی به میزان چهار هزار لیتر در روز در شهرستان‌های زهک، ایرانشهر و همچنین تامین نیاز دانشگاه علوم پزشکی زابل و ایرانشهر، فرودگاه زابل و زاهدان، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اداره کل راه و شهرسازی و مسکن استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی سیستان و بلوچستان بیان کرد: تلاش می‌شود این فرآیند در جهت حفظ سلامت شهروندان این استان تا پایان بحران و ریشه کنی ویروس کرونا و رفع نیاز مردم ادامه و توسعه یابد.

برچسب‌ها ویروس کرونا سیستان و بلوچستان محلول پاشی آب و فاضلاب پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سیستان و بلوچستان محلول پاشی آب و فاضلاب ویروس کرونا سیستان و بلوچستان محلول پاشی آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۷۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) آتش گرفتن یک تریلی در سیستان و بلوچستان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اقدام خارج از ضوابط یکی از سربازان کلانتری ایرانشهر در دست بررسی قرار دارد
  • (ویدئو) آتش گرفتن یک تریلی در سیستان و بلوچستان
  • ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای ارتقای راه‌های سیستان و بلوچستان نیاز است
  • محکومیت ۶۸ میلیارد ریالی قاچاقچی روغن در ایرانشهر
  • پیش‌بینی وزش باد شدید در سیستان و بلوچستان
  • تربیت نیروهای متخصص جهادی از نیاز مهم سیستان و بلوچستان
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • نظارت و کنترل بیش از ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در تپه پیرزال سیستان