Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@03:55:14 GMT

۲۶ واحد متخلف اقلام بهداشتی در البرز پلمب شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۰۷۲۹۷

۲۶ واحد متخلف اقلام بهداشتی در البرز پلمب شد

علی اکبر مختاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنکار ایرنا اظهارداشت: از مجموع این واحدها ۱۱ کارگاه غیرمجاز، ۱۱ واحد فروش لوازم پزشکی و چهار داروخانه  متخلف بوده است.

وی اضافه کرد: در پی وقوع و گسترش شیوع ویروس کرونا در کشور، کارشناسان تعزیرات حکومتی استان البرز با اجرای طرح های کنترلی داروخانه ها، واحد های فروش تجهیزات پزشکی ، کارگاه ها و واحدهای تولیدی را زیر ذره بین قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مختاری خاطرنشان کرد که روز گذشته نیز در پی یک اقدام ضربتی فروشگاه های عرضه لوازم پزشکی مورد پایش کارشناسان تعزیرات حکومتی قرارگرفت و تعدادی متخلف شناسایی و مقادیری کالای قاچاق از برخی پارکینگ های عمومی  کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز یادآورشد که عدم  توجه  و نظارت مالکان اماکن عمومی  شهری  موجب شده تا برای سواستفاده کنندگان محل دپو و احتکار کالا شود.

مختاری افزود: طی  هفته گذشته نیز در اجرای طرح ضربتی در استان البرز مقادیر زیادی لوازم پزشکی ، الکل ، دستکش ، ماسک ، ژل و مواد ضد عفونی کنند کشف شد.

وی گفت: با برنامه ریزی های انجام شده بیش از ۸۰ هزارعدد دستکش و ژل بهداشتی احتکار شده  در ۶۰ داروخانه  شبانه روزی با قیمت مصوب در این استان توزیع  شد.

طبق آخرین آمار اکنون ۳۰۰ نفر بیمار قطعی کرونایی در بیمارستان های البرز بستری هستند.

همچنین تاکنون ۹۳۹ بیمار مشکوک و کرونایی در استان البرز بهبود یافته اند و حدود ۲۰ نفر جان خود را از دست دادند.

ویروس کرونا که به طور رسمی کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از ۸۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

برچسب‌ها ویروس کرونا البرز کالای قاچاق سازمان تعزیرات حکومتی احتکار پروندهٔ خبری کرونا و معضل بازار لوازم پیشگیری از آن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا البرز کالای قاچاق سازمان تعزیرات حکومتی احتکار ویروس کرونا البرز کالای قاچاق سازمان تعزیرات حکومتی احتکار تعزیرات حکومتی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۷۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا

ایسنا/گیلان سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان صومعه‌سرا از پلمب ۲ تالار پذیرایی متخلف به علت عدم رعایت قوانین مربوطه خبر داد.

سرهنگ جعفر عدلی‌مژدهی امروز، هشتم‌ اردیبهشت‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس در راستای پیشگیری از وقوع جرائم، اظهار کرد: پلیس با تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی خود بر واحدهای صنفی، درصدد کاهش جرائم است.

وی با بیان اینکه با هدف ساماندهی و تحقق برنامه‌های پیشگیرانه در تالارهای پذیرایی، طرح کنترل و نظارت بر این اصناف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی طی چهار روز گذشته در شهرستان صومعه‌سرا به مرحله اجرا درآمد، افزود: در این مدت شش تالار مورد بازدید قرار گرفت.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان صومعه‌سرا با اعلام اینکه در این راستا برای یک واحد اخطار پلمب صادر، به سه واحد تذکر داده و دو واحد صنفی متخلف نیز به علت عدم رعایت قوانین مربوطه پلمب شد و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری به عمل آمد، تصریح کرد: متصدیان واحدهای صنفی متخلف با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اصناف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر