Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیأت کشتی استان اصفهان گفت: بیش از ۷۰ درصد از برنامه‌هایی که برای سال ۹۸ داشتیم، اجرایی شد و در بخش‌های استعدادیابی، مرمت سالن‌های کشتی و حوزه بانوان فعالیت‌های جدی‌تر داشتیم.

مصطفی میرزایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در مورد عملکرد هیأت کشتی استان اصفهان اظهار داشت: هیأت کشتی اصفهان با شورای سیاست‌گذاری اداره می‌شود و تصمیمات کلان در این شورا با حضور بزرگان کشتی اصفهان گرفته می‌شود؛ همچنین ۲ شورای فنی برای رشته‌های کشتی آزاد و فرنگی داریم که در مورد مسائل فنی تصمیم‌گیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیأت کشتی استان اصفهان با اشاره به این‌که در شورای فنی نیز افراد باتجربه‌ای حضور دارند، گفت: محمد طلایی سرمربی تیم ملی آزاد نوجوانان و رسول جزینی نیز مربی تیم ملی فرنگی بزرگسالان جزو شورای فنی هستند.

وی در ادامه بیان داشت: در سال ۹۸ تصمیم داشتیم که در حوزه‌ استعدادیابی در مدارس فعالیت بیشتری داشته باشیم، با تعامل با آموزش و پرورش گروه‌های استعدادیابی در مدارس حضور پیدا می‌کردند و استعداد‌ها را شناسایی کرده و سپس زیر نظر مربیان به تمرین پرداختند؛ البته استعدادپروری مهم‌تر است، ممکن است این کار بازده طولانی داشته باشد اما سنگ‌ بنای خوبی برای کشتی اصفهان گذاشته شد.

میرزایی تصریح کرد: همچنین بازسازی و مرمت سالن‌های کشتی شعر اصفهان را در دستور کار داشتیم، سالن پوریای ولی را کامل بازسازی کردیم و این سالن علاوه بر برگزاری تمرینات و اردو‌ها، می‌تواند میزبان مسابقات مختلف باشد، سالن کشتی تختی نیز در حال بازسازی است.

رئیس هیأت کشتی استان اصفهان افزود: از دیگر برنامه‌ها هیأت کشتی این بود که علاوه بر اصفهان، در شهرستان‌ها نیز شاهد فعالیت در رشته کشتی باشیم و نزدیک به ۶ خانه کشتی در شهرستان‌ها افتتاح شد، سعی کردیم با برگزاری مسابقات در شهرستان‌ها شور و نشاط را بالا ببریم زیرا اگر تعداد ورزشکار بیشتری داشته باشیم، می‌توانیم ورزشکاران بهتری نیز داشته باشیم.

وی با بیان این‌که سرمایه‌گذاری خوبی روی کشتی بانوان انجام دادیم، گفت: کشتی بانوان‌ در ۲ بخش کشتی کلاسیک و آلیش در کشور فعال است، هانیه قدرتی‌پور اولین بانوی کشتی‌گیر اصفهانی بود که در کشتی آلیش ملی‌پوش و به مسابقات جهانی اعزام شد و همراه با تیم به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد؛ همچنین سانس رایگان برای بانوان اختصاص دادیم تا بتوانیم ورزشکاران بیشتری را جذب کنیم.

میرزایی با اشاره به این‌که بیشتر از ۷۰ درصد از برنامه‌ها و اهدافی که برای سال ۹۸ پیش‌بینی کرده بودیم، عملیاتی شدند، بیان کرد: همچنین در‌ رده‌های‌ پایه چند ملی‌پوش از اصفهان داشتیم و عباس مهدی‌زاده در جام تختی و جام باشگاه‌های جهان حضور داشت و روی سکو رفت.

رئیس هیأت کشتی استان اصفهان در پایان خاطر‌نشان کرد: در سال آینده روی افزایش رنکینگ کشوری کشتی استان اصفهان تمرکز خواهیم کرد و امیدواریم اصفهان را به جایگاه اصلی‌اش در کشتی برسانیم.

انتهای پیام/63090/ر/

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش اصفهان میرزایی کشتی کشتی اصفهان کشتی بانوان رئیس هیأت کشتی استان اصفهان کشتی اصفهان شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۷۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مختاری رفع تعلیق شد/بازگشت فرنگی کار ایران به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام لرستانی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی در مورد شرایط بازگشت مختاری به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی گفت:: با توجه به دفاعیات آقای محمدرضا مختاری نماینده تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های جام وهبی امره ترکیه و همچنین عدم محرومیت و جریمه نامبرده از سوی اتحادیه جهانی کشتی، این کشتی گیر می‌تواند به فعالیت‌های ورزشی خود از جمله حضور در تمرینات تیم‌های ملی ادامه دهد.

لرستانی در خصوص حضور این کشتی گیر در میادین ورزشی تصریح کرد: در مورد این موضوع در جلسه بعدی کمیته انضباطی تصمیم گیری خواهد شد. مختاری با توجه به رأی کمیته انضباطی تعلیق شده بود.

کد خبر 6090985 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام
  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • خرید ۱۵ هزار میلیاردی اصفهانی‌ها در طرح فجرانه
  • تابع فضاسازی‌ها تصمیم قضائی نمی‌گیریم/ قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • اغلب تخلفات در بین کارمندان ناشی از جهل به قوانین است
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد
  • مختاری رفع تعلیق شد/بازگشت فرنگی کار ایران به اردوی تیم ملی
  • تکلیف قرارداد نیروهای حجمی باید در کل کشور به سرانجام برسد