Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@13:05:22 GMT

دستگیری هفت عامل توزیع الکل مسموم در اهواز

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۰۷۴۸۳

دستگیری هفت عامل توزیع الکل مسموم در اهواز

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده روز سه شنبه با اعلام این خبر، اظهار داشت: در پی مسمومیت الکلی تعدادی از شهروندان اهوازی در ۴۸ ساعت گذشته، موضوع به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان اهواز قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران انتظامی اهواز با همکاری پلیس امنیت عمومی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی هفت نفر از عاملان اصلی توزیع الکل های مسموم را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه های متهمان بیش از ۱۲ هزار لیتر الکل صنعتی و دست ساز کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: همچنین تحقیقات برای دستگیری دیگر عاملان توزیع کننده الکل مسموم از سوی پلیس ادامه دارد.

تاکنون بیش از ۲۶۰ نفر بر اثر مصرف الکل تقلبی و دست ساز دچار مسمومیت شدند که تا ساعت ۲۲:۳۴ دقیقه دوشنبه شب تعداد  ۲۸ نفر در اهواز جان خود را از دست داده اند.

برچسب‌ها انتظامی اهواز پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتظامی اهواز انتظامی اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۷۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی مشهد متهم به جعل مهرهای ادارات مشهد به دام افتاد. - اخبار استانها -

سرهنگ محمد چراغ  در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از مشهد در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: ماموران پلیس امنیت عمومی با رصدهای اطلاعاتی خود به خبری مبنی بر فعالیت فردی سودجو در زمینه جعل مهر و اسناد دولتی دست یافته و تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کردند.

 این مقام انتظامی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده با کنترل نامحسوس متهم پس از اطمینان از فعالیت های مجرمانه این فرد با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند و ضمن دستگیری جاعل 55 ساله در بازرسی از مخفیگاهش در یکی از مناطق غرب شهر مشهد 32 عدد انواع مهر دستگاه های دولتی و اصناف، یک دستگاه کامپیوتر و یک دستگاه اسکنر کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از متهم ادامه دارد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبرداران اسکیمری ۱۰۰ میلیاردی
  • کشف ۲۵۰ میلیارد کالای قاچاق و سوخت در طرح ضربتی پلیس هرمزگان
  • دستگیری محکوم متواری در گلوگاه
  • دستگیری عامل خرید و فروش اشیای تاریخی در دهلران
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد