Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-04@20:44:39 GMT

«نفوذ» حرف‌های جدیدی دارد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۰۷۸۲۹

«نفوذ» حرف‌های جدیدی دارد

 تهیه‌کننده سریال نفوذ درباره آخرین وضعیت ساخت این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی جواد شمقدری گفت: امیدوارم فیلم‌برداری کار پیش از نوروز ۹۹ تمام شود.

قدس آنلاین:  تهیه‌کننده سریال نفوذ درباره آخرین وضعیت ساخت این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی جواد شمقدری گفت: امیدوارم فیلم‌برداری کار پیش از نوروز ۹۹ تمام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن علی‌اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ما افزود: این سریال حداقل ۶ ماه پست پروداکشن (فرایند تولید) دارد و از پاییز سال آینده در ۴۴ قسمت روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

وی درباره زمان پخش این سریال توضیح داد: پخش سریال از مهرماه سال ۹۹ شروع می‌شود و تا آبان‌ماه که همزمان با تسخیر لانه جاسوسی آمریکاست، پخش خواهد شد.

تهیه‌کننده «نفوذ» با بیان اینکه این سریال پرده از حقایق و واقعیت‌های کمتر گفته شده برمی‌دارد، یادآور شد: آقای شمقدری یک تئوریسین است و قطعاً در این سریال حرف‌های جدیدی را درباره این مقطع تاریخی مهم خواهد زد.

روابط عمومی این مجموعه تلویزیونی اعلام کرد: سریال «نفوذ» روزهای پایانی تصویربرداری خود را در تهران پیگیری می‌کند و از ابتدای پاییز سال آینده روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.

این سریال سال گذشته در تهران کلید خورد و در ادامه در لوکیشن‌هایی که برخی از آن‌ها توسط گروه تولید بازسازی و دکورسازی شده بود، ادامه یافت.

بخش مهمی از این سریال که مربوط به سایت کبکان است در شمال کشور مقابل دوربین رفت که این لوکیشن‌ها همگی توسط گروه طراحی دکور ساخته شدند. همچنین دیوار سفارت آمریکا و چند لوکیشن خاص نیز در شهرک سینمایی غزالی ساخته شدند. همچنین مراحل پس از تولید این سریال نیز به صورت همزمان در حال انجام است.

امین اسکندریان، کیمیا اکرمی، احمد نجفی، حمید گودرزی، رحیم نوروزی، علیرام نورایی، شهره لرستانی، زهرا سعیدی و تعدادی بازیگر داخلی و خارجی در این سریال نقش‌آفرینی می‌کنند. نویسندگی و کارگردانی این پروژه را جواد شمقدری به عهده دارد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نفوذ سریال نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۷۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت اخراج یک روحانی از مسجد به خاطر توهین به مسئولان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 حجت‌الاسلام هاشمی، سرپرست سابق اداره اوقاف غرب تهران در برنامه ای کاش گفت: «شخصی به ما گفت دین عوض شده یا شما عوض شده‌اید؟ در جایی امام جماعت بودم. چون به بعضی مسئولین توهین می‌کردم، گفتند دیگر نیا. نمازگزارها اعتراض کردند و گفتند فلانی باید برگردد. بعد گفتند بیا. نفوذ و جریان نفاق را باید جدی بگیریم. با کراوات که نفوذ نمی‌کنند. خاوری روی پیشانی‌اش جای داغ مُهر داشت.» اظهارات این روحانی را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • لوکیشن سریال خانه سبز پس از ۳۰ سال (فیلم)
  • احمدرضا درویش امسال «کندو» را کلید می‌زند؟
  • احمدرضا درویش امسال «کندو» را کلید می‌زند؟/ توافقات اولیه سریال
  • روایت اخراج یک روحانی از مسجد به خاطر توهین به مسئولان
  • حواشی ناتمام «حشاشین»، مهمان ویژه نمایشگاه کتاب و خبرهای جدیدی از حج
  • خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما
  • «رخنه» سریالی درباره امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ
  • 90 درصد «ناریا» با محوریت یک شهید هسته‌ای تصویربرداری شد
  • نویسنده «نون‌خ‌۵» تحقیقات جدی درباره محیط‌زیست و کولبرها انجام داد
  • نویسنده «نون‌خ‌۵» تحقیقات جدی درباره محیط‌زیست و کولبر‌ها انجام داد