Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان تنکابن گفت: با توجه به شیوع کرونا با همکاری دانشجویان دانشگاه آیندگان تنکابن روزانه ۲۵۰ و در مجموع ۲۰۰۰ آستین برای استفاده پرستاران در هنگام درمان بیماران کرونایی به بیمارستان این شهرستان تحویل داده شد.

مهدی فهیم وردی، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان تنکابن در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: ما در همان هفته اول در بحث امدادرسانی به بیماران کرونایی ورود کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وقتی متوجه وخامت اوضاع و تاثیرگذاری بیش از حد این ویروس ناشناخته شدیم، جلسه‌ای با رئیس شبکه بهداشت و رئیس بیمارستان شهید رجایی تنکابن برگزار کرده و در آن آمادگی خود را برای امداد رسانی اعلام کردیم.

فهیم وردی در ادامه افزود: در این جلسه مشخص شد که کمبود ماسک و آستین‌های یک بار مصرف بیش از نیروی انسانی مورد نیاز است. بسیج دانشجویی با توجه به ظرفیت‌هایی که داشت مسئولیت ساخت و تولید آستین‌های یکبار مصرف را تقبل کرد.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان تنکابن خاطرنشان کرد: با همفکری رئیس دانشگاه آیندگان این شهرستان، کارگاهی برای انجام دوخت آستین در اختیار ما قرار گرفت. همچنین با دانشجویان رشته طراحی و دوخت وارد مذاکره شدیم و آن‌ها نیز تصمیم به همکاری با ما در راستای این فعالیت جهادی گرفتند.

وی تصریح کرد: روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ آستین تولید وبه بیمارستان تحویل داده می‌شود که به شدت به روند کاری پرستاران سرعت بخشیده است. در شش روز کاری این محصول به حدی تولید شد که به حد اشباع رسید و فعلا به دلیل درخواست بیمارستان دست نگه داشته ایم. حتی از شهرستان‌های اطراف هم با ما تماس گرفتند و درخواست همکاری داشتند.

فهیم وردی در ادامه گفت: قرار بر این است در روز‌های آینده دوخت لباس‌های ضد ویروس را برای پرستاران و پزشکان در دانشگاه آیندگان آغاز کنیم که این هم به دلیل همت دانشجویانی است که فارغ از عقاید کنار هم به فعالیت پرداختند و توانستند حدود ۲۰۰۰ آستین یکبار مصرف را تولید کنند.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان تنکابن در پایان تاکید کرد: حدود ۲۵ نفر از دانشجویان رشتته طراحی و دوخت و چندتن از اساتید این دانشگاه در این امر خدمت رسانی کردند. به قول شهید سلیمانی فرصتی که در بحران‌ها وجود دارد در خود فرصت‌ها وجود ندارد، تمام سعی و تلاش ما عمل به این جمله در فعالیت‌های جهادی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ماسک کرونا ویروس دانشجو تنکابن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۷۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر

دانشجویان و کارکنان فعال دانشگاه سیدنی استرالیا یک اردوگاه همبستگی با مردم غزه راه‌اندازی کردند که شامل تظاهرات دانشجویی، چادر زدن و سخنرانی پیرامون فلسطین در محوطه دانشگاه است.

به گزارش الجزیره، این اردوی دانشجویی با بنر‌های بزرگی حاوی نوشته‌های «فلسطین را آزاد کنید» و «از رودخانه تا دریا» مزین شده بود.

گفته می‌شود این اردو با سخنرانی یک فعال دانشجویی در مورد جنگ غزه آغاز شده و در آن دانشجویان از مدیریت دانشگاه درخواست کردند که هر گونه رابطه با اسرائیل را قطع کند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که دانشجویان از چندین دانشگاه مختلف استرالیا در این اردوگاه حضور داشتند. 

این اردو در حالی در محوطه دانشگاه سیدنی برگزار شده که طی هفته گذشته، در آمریکا نیز اعتراضات دانشجویی پیرامون جنگ غزه افزایش یافته است. در حال حاضر تعدادی اردوگاه در دانشگاه کلمبیا، ییل و نیویورک برقرار است و پلیس برای دستگیری تظاهرکنندگان به محوطه چندین دانشگاه فراخوانده شده است.  خواسته دانشجویان در این تظاهرات برقراری آتش‌بس دائمی در غزه، پایان دادن به تامین نظامی رژیم صهیونیستی و قطع رابطه با شرکت‌هایی است که تسلیحات جنگ را تامین می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • لزوم کاهش مصرف کیسه‌ها و ظروف یکبار مصرف پلاستیکی
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • گسترش اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه / اعتصاب اعضای هیئت علمی دانشگاه تگزاس
  • جنبش دانشجویی ۷ اکتبر
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی